Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

ΤΑ ........ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ

Τo Motor Show της Φρανκφούρτης κάθε χρόνο προσελκύει χιλιάδες κόσμο, καθώς φιλοξενεί τα τελευταία μοντέλα από κάθε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία και έτσι έχει τη δυνατότητα κανείς να τα δει και να τα αγγίξει από κοντά. Την πάτησες, αν νομίζεις ότι με καίει τόσο να μιλήσω για το νέο SUV ή την πανάκριβη Lambo που θα βγει σε 4 κομμάτια και θα κοστίζει όσο το έλλειμμα της Ελλάδας. Μιλάω για τα γερμανικά -ή μη- «μοντέλα» που κοσμούν τα αμάξια και τραβάνε τα βλέμματα. Όπως και να το κάνουμε, η Γερμανία φημίζεται για την ομορφιά της και τις ξανθές καλλονές (και όχι μόνο) που βγάζει — και βέβαια και γι' αυτές που εισάγει. Αυτές οι κοπέλες λοιπόν για τις λίγες μέρες της έκθεσης στολίζουν το χώρο και σπάνε την «αντρίλα» που μαζεύεται για να χαζεύει V8 κινητήρες και υβριδικά αμάξια.

Οι ειδικές διαδρομές του 33ου Ράλλυ ΕΛΠΑ

1ο ΣΚΕΛΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 26/9/2009 1-4 Ε.Δ. ΝΕΟ ΔΡΟΣΟΧΩΡΙ Μήκος: 25,57 χλμ. Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 07.00-15.30 Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 08.33-13.10 Περιγραφή Ανηφορική, αλλά γρήγορη, με άριστο οδόστρωμα μέχρι τα 15,29 χλμ. Τα υπόλοιπα 10,28 χλμ. είναι μέρος της παλιάς Ε.Δ. Γραβιά. Τελειώνει στο τέλος του δάσους πάνω από τη Γραβιά. Γρήγορο, κατηφορικό κομμάτι, με πολύ καλό οδόστρωμα. Τα πρώτα 15,29 χλμ. είναι κοινά με την Ε.Δ. Δροσοχώρι της δεύτερης ημέρας. Προσβάσεις 1. Στον κεντρικό δρόμο Άμφισσας-Γραβιάς, στη διασταύρωση που πηγαίνει προς Δροσοχώρι-Ελαιώνα, μηδενίζετε το χιλιομετρητή και ακολουθείτε την πινακίδα Δροσοχώρι 7/Ελαιώνας 1. Ύστερα από 1,40 χλμ. συνεχίζετε ευθεία. Σε άλλα 2 χλμ. συνεχίζετε ευθεία, ακολουθώντας την πινακίδα Δροσοχώριον, και 5,75 χλμ. μετά φτάνετε στο χωριό Δροσοχώρι. Μετά την πλατεία του χωριού, που βρίσκεται δεξιά σας, συναντάτε Τ στα 200 μ. και στρίβετε δεξιά στο χωματόδρομο. 100 μ. αργότερα συναντάτε και άλλο Τ και στρίβετε πάλι δεξιά. Σε 0,75 χλμ. φτά

29η ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ

H 29η ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ, 6ος γύρος του Ελληνικού Πρωταθλήματος Αναβάσεων, λόγω των Εθνικών εκλογών στις 3 – 4 Οκτωβρίου όπου ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί αναβάλλεται και η ΝΕΑ ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα είναι στις 17 – 18 Οκτωβρίου. Με επίκεντρο την Πορταριά, ο διήμερος αγώνας θα πραγματοποιηθεί σε μια πανέμορφη διαδρομή, γρήγορος και θεαματικός. Ειδικότερα, το Σάββατο 17 Οκτωβρίου το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη διεξαγωγή του ελέγχου εξακρίβωσης των αυτοκινήτων στο Ξενοδοχείο Ξενία Πορταριάς από ώρα 08:00 έως 11:00 και εν συνεχεία στις 12:30 η επίσημες δοκιμές του αγώνα. Την Κυριακή 18 Οκτωβρίου και ώρα 10:00 ξεκινά ο αγώνας. Η πείρα και ο ενθουσιασμός όλων των εμπλεκομένων, με τη βοήθεια της Ελληνικής Αστυνομίας και των τοπικών Αρχών, εγγυώνται έναν απολαυστικό και πάω από όλα ασφαλή αγώνα για θεατές και αγωνιζόμενους. Ελπίζουμε να σας δούμε όλους στον αγώνα μας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα Γραφεία της Λ.Α.ΒΟΛΟΥ Θησέως 27 τηλ & fax: (24210) 5

Mercedes-Benz SLS AMG

Η 300 SL, η οποία παρουσιάστηκε το 1954, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης του νέου sport car της Mercedes. Σύμφωνα μάλιστα με τον επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Mercedes, Gorden Wagener, η SLS δείχνει τη φιλοσοφία που θα διέπει όλα τα μελλοντικά sport μοντέλα της εταιρείας. «Η Mercedes-Benz και η AMG ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν ένα από τα πιο συναρπαστικά sport αυτοκίνητα όλων των εποχών», σχολίασε ο Dr. Dieter Zetsche, πρόεδρος του ΔΣ της Daimler AG. Το μήκος του αμαξώματος φθάνει τα 4,64 μέτρα, ενώ το βάρος του, χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, έχει διατηρηθεί στα επίπεδα των 1.620 κιλών. Σχεδιαστικά η SLS AMG κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στις θύρες τύπου Gullwing, οι οποίες διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο του οδηγού και του συνοδηγού, αλλά και στο μακρύ καπό, μήκους σχεδόν 2 μέτρων. Ο χώρος των αποσκευών που έχουν στη διάθεσή τους οι επιβάτες ανέρχεται σε 176 λίτρα. Στο γνωστό επίπεδο της Mercedes βρίσκεται η ποιότητα και η συναρμογή των υλικών στο εσ

37ο ΡΑΛΛY ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ

Στον σχεδιασμό του 37ου Ράλλυ Μαύρο Ρόδο πρωταρχικό ρόλο έπαιξε η υποχρέωση προσαρμογής ανάλογα με τις ανάγκες και το προφίλ της σημερινής οικονομικής συγκυρίας. Το στοιχείο αυτό διαφοροποίησε την φετεινή διοργάνωση από τα Μ. Ρόδα προηγουμένων ετών. Μονοήμερος αγώνας με μόλις 170 συνολικά χιλιόμετρα που περιλαμβάνουν έξη ειδικές – τρεις επί δύο φορές - χωρίς περιττά χιλιόμετρα ανάμεσα τους με service park πολύ κοντά στο stop της 3ης ειδικής. Γνώριμες διαδρομές που χαρακτηρίστηκαν εξαιρετικές από τους τότε συμμετέχοντες συνδυασμένες με καινούργια κομμάτια πιστεύουμε ότι συνθέτουν έναν αγώνα που δίνει στα πληρώματα μεν εναν μοναδικό ρυθμό και την ευκαιρία να χαρούν τις ικανότητες τους αλλά και τους φίλους του αθλήματος να παρακολουθήσουν τους καλυτέρους του χώρου δυο φορές σε μια θεαματική κλειστή ειδική. Περισσότερα σχετικά με το 37ο Ραλλυ Μ. Ρόδο κάθε μέρα από ώρα 11.00-14.00 στο τηλέφωνο της Α.Λ.Α 210 6923180. ή στο mail info@ala-racingclub.gr

Το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2010

Σταδιακή μετακίνηση της Formula 1 προς την Ανατολή το 2010 με ένα ακόμα ασιατικό Grand Prix, της Νότιας Κορέας, το οποίο θα διεξαχθεί τον Οκτώβριο της επόμενης χρονιάς - σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοίνωσε η FIA. Οι αγώνες το 2010 θα αυξηθούν σε 19 με την προσθήκη της Κορέας αλλά και την διαφαινόμενη επιστροφή του Καναδά. Ο Bernie Ecclestone, εμπορικός διευθυντής της F1, βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση της χώρας για να επιστρέψει το σπορ ξανά στη Βόρεια Αμερική γενικότερα. Πίσω στο GP Νότιας Κορέας, η πίστα βρίσκεται στην επαρχία Γιέονγκαμ και με μήκος 5,684 χλμ. είναι η μεγαλύτερη της Ασίας. Φυσικά είναι σχεδιασμένη από τον συνεργάτη του B. Ecclestone, Hermann Tilke και η πίστα έχει δύο τμήματα - ένα μόνιμο και ένα προσωρινό σιρκουί δρόμων. Το πρώτο (μήκους 3,047 χλμ.) θα χρησιμοποιείται μόνο για τοπικούς αγώνες και το δεύτερο θα συνδέεται για τα Grands Prix της Formula 1. Τόσο η κεντρική κερκίδα όσο και τα κτήρια των pits και της οργάνωσης αγώνα θα έχου

Διετής αποκλεισμός της Renault από την F1

Η FIA τιμώρησε τη Renault με αποκλεισμό δύο ετών με αναστολή από τη Formula 1, κρίνοντάς την ένοχη για την κατηγορία ότι διαμόρφωσε το αποτέλεσμα του GP Σιγκαπούρης 2008 δίνοντας την εντολή στον Nelsinho Piquet να προκαλέσει εσκεμμένο ατύχημα ώστε να επωφεληθεί για να κερδίσει ο Fernando Alonso. Η Ομοσπονδία διευκρίνισε ότι το παράπτωμα ήταν τέτοιας "σφοδρότητας" που κανονικά θα επίσειε ποινή πλήρους αποκλεισμού από τη F1, ωστόσο η ποινή μειώθηκε διότι η γαλλική εταιρεία παραδέχθηκε νωρίς την ενοχή της και προχώρησε σε απομάκρυνση του διευθυντή Flavio Briatore και του διευθυντή μηχανολογίας Pat Symonds. Ο Ιταλός και ο Βρετανός δέχθηκαν επίσης ποινές αποκλεισμού από τα πρωταθλήματα που γίνονται υπό την "ομπρέλα" της FIA. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της FIA, η Renault απολογήθηκε άνευ όρων στην Ομοσπονδία και στα υπόλοιπα μέλη του σπορ, πλήρωσε το κόστος της έρευνας της FIA και δέχθηκε να συμβάλλει δραστικά στα προγράμματα οδικής ασφάλειας της FIA. Η ανακοίνωση ανέφερε,