Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

K.E.K. ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επεκτείνεται και σε άλλους νομούς της χώρας η εφαρμογή του μέτρου της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων- Κ.Ε.Κ στα αυτοκίνητα. Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Ευριπίδη Στυλιανίδη, το μέτρο αυτό θα εφαρμόζεται στο εξής και για τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί στους Νομούς Αρκαδίας και Χανίων. Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί ρύθμιση για αλλαγή των όρων και των προϋποθέσεων βάσει των οποίων τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί στους Νομούς -Αιτωλοακαρνανίας, Μεσσηνίας, Γρεβενών, Ζακύνθου, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Λευκάδας, Κυκλάδων, Σάμου και Λασιθίου θα εντάσσονται στο θεσμό της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων. Συγκεκριμένα, ενώ μέχρι σήμερα απαιτείται ένα συνεργείο για έλεγχο 3.000 οχημάτων, με τη νέα ρύθμιση σε κάθε συνεργείο ελέγχου θα αντιστοιχούν πλέον 6.000 οχήματα. Έτσι θα χρειάζεται πλέον μικρότερος αριθμός συνεργείων σε κάθε Νομό, προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα στην ένταξη των Νομών αυτών στο θεσμό της Κ.Ε.Κ.

Ιταλική Formula 3: Υπέγραψε με την RC Motorsport o Στέφανος Καμιτσάκης

Με την κορυφαία Ιταλική ομάδα RC Motorsport θα συμμετάσχει στο φετινό Ιταλικό πρωτάθλημα της Formula 3 ο Στέφανος Καμιτσάκης. Ο 21χρονος έχει σαν στόχο να χτίσει πάνω στις εμπειρίες που αποκόμισε πέρσι με την πετυχημένη του χρονιά στη Formula Azzurra και να παλέψει για τον τίτλο. Έχοντας σαν όπλο της εμπειρία της RC Motorsport στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, ο Καμιτσάκης θα ακολουθήσει τον Απρίλιο εντατικό πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης με στόχο να είναι πανέτοιμος για τον πρώτο αγώνα του φετινού προγράμματος στις 9-10 Μαΐου στην πίστα της Adria. Αντίπαλοί του στο κυνήγι μίας από τις τρεις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας που χαρίζουν μια ολόκληρη ημέρα δοκιμών με τη θρυλική Scuderia Ferrari θα είναι τουλάχιστον 20 οδηγοί από την Ισπανία, τη Γαλλία, το Μεξικό και φυσικά την Ιταλία. Η RC Motorsport γιορτάζει φέτος 20 χρόνια παρουσίας σε κορυφαία πρωταθλήματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εκτός από το Ιταλικό πρωτάθλημα πρωταγωνιστεί εδώ και χρόνια στο Renault World Series κ

18η ΑΝΑΒΑΣΗ ΜΟΣΧΟΚΑΡΥΑΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΛΑΜΙΑΣ 18η ΑΝΑΒΑΣΗ ΜΟΣΧΟΚΑΡΥΑΣ 21 - 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΑΓΓΕΛ ΓΕΩΡΓΙΟΣ NSU TT ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ LANCIA FULVIA HF ΖΑΡΜΠΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ OPEL KADETT-B RALLY 1.9 ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ TVR ΖΙΩΒΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ALFA ROMEO VELOCE GT ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ FORD ESCORT RS ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ FORD ESCORT 2000 ΒΟΛΟΜΠΟΥΕΒ ΠΑΥΛΟΣ VW BEETLE ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ VW BEETLE 1303 ΖΑΚΧΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΝΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEYGEOT 106 RALLYE ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 RALLYΕ ΜΠΑΝΤΖΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT S 16 ΜΠΛΑΤΖΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ PEUGEOT 106 16V ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 ΒΛΑΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΜΠΟΥΡΟΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ CITROEN SAXO ΚΡΕΤΣΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ PEUGEOT 106 16V ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΦΩΝΤΑΣ PEUGEOT RALLYE 106 ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ CITROEN SAXO ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΔΗΜΟΥ ΤΙΜΟΛΕΩΝ

38ο ΡΑΛΛΥ SPRINT ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Β.Ελλάδος από τον Α.Ο.Θ. με το 38ο ΡΑΛΛΥ SPRINT ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ. Η ηλιόλουστη αν και κρύα ημέρα, η πολύ καλή επιλογή της ειδικής διαδρομής και η πραγματικά απίστευτη προσέλευση των θεατών, συντέλεσαν σε μια επιτυχημένη διοργάνωση για τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης. Οι αγωνιζόμενοι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό με καταπληκτικές επιδόσεις χρόνων και θεάματος σε όλες τις κατηγορίες. Τον αγώνα ξεκίνησαν 43 αυτοκίνητα από το 45 που δήλωσαν και τερμάτισαν τα 35. Ο αγώνας κύλησε ομαλά καθ'όλη την διεξαγωγή του, χωρίς καμία διακοπή. Η Οργανωτική Επιτροπή συγχαίρει όλους τους συντελεστές του αγώνα, αγωνιζόμενους, Μ.Μ.Ε., φωτογράφους, θεατές, καθώς επίσης τον Δήμο Πολυγύρου για την φιλοξενία του αγώνα στην περιοχή τους, την Αστυνομία και την Τροχαία Πολυγύρου για την αμέριστη συνεργασία και βοήθεια τους, την Πυροσβεστική Υπηρεσία και την EXPRESS SERVICE για την ανεκτίμητη προσφορά της στον Α.Ο.Θ. και στις διοργανώσεις του με τ

FX-PRO CYPRUS RALLY ΑΥΛΑΙΑ !

Ο Sebastien Loeb ειναι για μια φορά ακόμη νικητής (και μάλιστα 50η !)Για ακόμα έναν αγώνα, ο Hirvonen δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Loeb. Ο Petter Solberg έκλεψε τις εντυπώσεις όχι μόνο με το αποτέλεσμα, αλλά και με τις επιδόσεις του, οι οποίες θύμισαν τον Πρωταθλητή του 2003. Ο Sordo δεν κατάφερε να κρατήσει τον Loeb πίσω του, αλλά πρόσφερε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του. Σε αντίθεση με τον Latvala. O Sebastien Loeb συνεχίζει να γράφει ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού στον τρίτο γύρο του θεσμού κατάφερε να σημειώσει την 50η του νίκη στο WRC. Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήξερε από την αρχή του αγώνα, ότι στο πρώτο σκέλος να δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά στην άσφαλτο, για να μπορέσει να τη διατηρήσει τις επόμενες δύο μέρες. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι ο Γάλλος είναι με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός και είναι φανερό ότι ο μοναδικός τρόπος για να χάσει ο Γάλλος, θα πρέπει να είναι χωμάτινος, χωρίς να έχει βρέξει και ο

Αναβολή γιά τα νέα διόδια !!

Οι διαμαρτυρίες των κατοίκων και των τοπικών αρχών είχαν ως αποτέλεσμα να αναβληθεί επ’ αόριστον η κατασκευή και λειτουργία σταθμών διοδίων στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με τους σταθμούς στη Βαρυμπόμπη και τη Μαλακάσα. Στη συνέλευση κατοίκων και φορέων που έγινε στον Άγιο Στέφανο παρέστη ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ, κ. Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος, ο οποίος δεσμεύτηκε ότι δεν θα προχωρήσουν τα έργα πριν την ανακατασκευή των παράπλευρων δρόμων και τη σύνδεση της περιοχής με τον Προαστιακό. Οι δήμοι της περιοχής αλλά και το νομαρχιακό συμβούλιο Ανατολικής Αττικής καταγγέλουν την απουσία συνολικής κυκλοφοριακής μελέτης και την άρνηση διαβούλευσης με τις τοπικές αρχές πριν την έναρξη των εργασιών. Παράλληλα επισημαίνουν ότι η λειτουργία των διοδίων θα αυξήσει περαιτέρω τον κυκλοφοριακό φόρτο και θα επιβαρύνει το περιβάλλον.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ S.P. TOY RALLY CYPRUS

1 – Loeb/ElenaΟ συνοδηγός του Loeb, Elena, δήλωσε: «Το να ξεκινάς πρώτος ήταν είναι ό,τι καλύτερο σήμερα το πρωί γιατί τα αυτοκίνητα αφήνουν πολύ χώμα στις ειδικές. Βοηθά επίσης ότι έχεις τον καλύτερο οδηγό του κόσμου!». 2 – Sordo/Marti«Δεν μου άρεσαν οι πρωινές ειδικές, αλλά θα το απολάμβανα αν είχα ασφάλτινα ελαστικά». Πήρε δύο επιπλέον ελαστικά στο σέρβις του Κύκκου και αντικατέστησε δύο. 3 – Hirvonen/Lehtinen«Ήμουν πολύ αργός. Δεν έχω καμιά δικαιολογία. Οι συνθήκες ήταν όπως τις περίμενα». Χρησιμοποίησε ένα επιπλέον ελαστικό, ενώ μετέφερε στο αυτοκίνητο του μία ρεζέρβα. 4 – Latvala/AnttilaΑποτέλεσμα του προβλήματος στα φρένα στην Ε.Δ 2 (ΝΕΑ ΑΠΟ Ε.Δ 2) ήταν η απώλεια του συστήματος εκκίνησης (Launch control). «Υπήρχαν αμμοσακούλες ασφαλείας στις ειδικές και τις κτυπούσαμε κάνοντας τα πράγματα χειρότερα». Δεν πήρε επιπλέον ελαστικά στο σέρβις του Κύκκου. Μετέφερε δύο ρεζέρβες μαζί του και δεν άλλαξε τα μπροστινά ελαστικά για όλο το πρώτο μέρος. Το δεξί μπροστινό ήταν γδαρμένο. «Το λ