Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FX-PRO CYPRUS RALLY ΑΥΛΑΙΑ !


Ο Sebastien Loeb ειναι για μια φορά ακόμη νικητής (και μάλιστα 50η !)Για ακόμα έναν αγώνα, ο Hirvonen δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Loeb.
Ο Petter Solberg έκλεψε τις εντυπώσεις όχι μόνο με το αποτέλεσμα, αλλά και με τις επιδόσεις του, οι οποίες θύμισαν τον Πρωταθλητή του 2003.
Ο Sordo δεν κατάφερε να κρατήσει τον Loeb πίσω του, αλλά πρόσφερε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του. Σε αντίθεση με τον Latvala.
O Sebastien Loeb συνεχίζει να γράφει ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού στον τρίτο γύρο του θεσμού κατάφερε να σημειώσει την 50η του νίκη στο WRC. Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήξερε από την αρχή του αγώνα, ότι στο πρώτο σκέλος να δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά στην άσφαλτο, για να μπορέσει να τη διατηρήσει τις επόμενες δύο μέρες. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι ο Γάλλος είναι με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός και είναι φανερό ότι ο μοναδικός τρόπος για να χάσει ο Γάλλος, θα πρέπει να είναι χωμάτινος, χωρίς να έχει βρέξει και ο Seb να εκκινεί πρώτος στις ειδικές. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πεντάκις Πρωταθλητής δεν χάνει και δικαίως έχει κάνει μέχρι σήμερα το τρία στα τρία.

Ο Mikko Hirvonen τερμάτισε για ακόμα έναν αγώνα δεύτερος, μη μπορώντας να ξεπεράσει το εμπόδιο του Loeb. Ο νεαρός Φιλανδός έχασε πολύτιμο έδαφος την πρώτη ημέρα, αλλά και τη δεύτερη παλεύοντας στη λάσπη και μη έχοντας αυτοπεποίθηση στο τιμόνι του Focus, ελέω της συνεχώς μεταβαλλόμενης κατάστασης του εδάφους. Ο Φιλανδός αναμφίβολα είναι ταχύς, αλλά το γεγονός ότι δεν μπορεί επί ίσοις όροις να διεκδικήσει τη νίκη από τον Γάλλο είναι πλέον δεδομένο. Και η ουσία είναι ότι ο πρώτος οδηγός της Ford, της μοναδικής εργοστασιακής ομάδας πέρα από την Citroen δεν μπορεί να συναγωνιστεί το αντίπαλο δέος. Η πραγματικότητα είναι ότι η Ford έχασε ακόμα έναν αγώνα, αλλά και πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι του τίτλου των Κατασκευαστών. Η μεγάλη και αναμφίβολα πιο ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, ήταν η εμφάνιση του Petter Solberg. Ο Νορβηγός, μπορεί να έχασε πολύτιμο έδαφος στο πρώτο σκέλος, όταν και ελέω έλλειψης δοκιμών με χωμάτινα ελαστικά στην άσφαλτο δεν ήταν ταχύς όσο οι υπόλοιποι, αλλά στο δεύτερο και τρίτο, ήταν πραγματικά εντυπωσιακός. Εχθές κέρδισε δύο ειδικές, ενώ σήμερα ήταν άκρως ανταγωνιστικός ξεπερνώντας με χαρακτηριστική άνεση τον Dani Sordo και κατακτώντας το πρώτο του βάθρο από το περσινό Ακρόπολις. Το πιο ενθαρρυντικό στοιχείο στην εμφάνιση του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2003, ήταν οι επιδόσεις του στις ειδικές διαδρομές, οι οποίες και αποδεικνύουν ότι κέρδισε μία θέση στο βάθρο όχι επειδή οι αντίπαλοι του είχαν προβλήματα, αλλά επειδή ο ίδιος οδήγησε στις ειδικές διαδρομές. Και όλα αυτά με την Citroen Xsara WRC ʼ06, με τρία ενεργά διαφορικά μεν, αλλά χωρίς εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Ήδη οι φήμες ότι ο Νορβηγός θα αντικαταστήσει την Xsara με Focus τελευταίας γενιάς έχουν αρχίσει και φουντώνουν. Πάντως, μακάρι ο Νορβηγός να βρει τον εαυτό του και να επιστρέψει στις κορυφαίες επιδόσεις, αφού η προσωπικότητα και οι επιδόσεις του είναι κάτι που λείπουν από το θεσμό. Πίσω στον αγώνα, ο Dani Sordo δεν κατάφερε σήμερα να κρατήσει τον Solberg πίσω του. Έχασε πολύτιμο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική της ημέρας, ενώ στην 40άρα ε.δ. έκανε και ένα τετ α κε το οποίο έθεσε τέλος στις όποιες ελπίδες του για βάθρο. Πάντως, ο νεαρός Ισπανός ήταν εντυπωσιακός στην άσφαλτο, ενώ παρέμεινε ανταγωνιστικός στο δεύτερο και ιδιαίτερο ελέω συνθηκών σκέλος. Για ακόμα έναν αγώνα απέφυγε το λάθος και ουσιαστικά έκανε αυτό που του ζήτησε ο Olivier Quesnel, φέρνοντας την C4 στον τερματισμό και προσφέροντας στην Citroen τους βαθμούς του τρίτου, αφού ο Solberg δεν έχει δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.


Η επόμενη συνάντηση του θεσμού έχει οριστεί για τις 3-5 Απριλίου στην Πορτογαλία.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

3ο REGULARITY RALLY SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ...

Η λέσχη CLASSIC MICROCARS CLUB διοργανώνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 03 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Η εκδήλωση θα λάβει μέρος στη διαδρομή περιοχή Άγιος Θωμάς, με ημερομηνία διεξαγωγής την 03/11/2024, μήκους 4.410 μέτρων περίπου ανά σκέλος με εκκίνηση τέρμα οδού Γ. Γιώργα. H συγκέντρωση των ιστορικών αυτοκινήτων θα γίνει την Κυριακή 03/11/2024 και ώρα 8:00-10:30 στο σημείο εκκίνησης τέρμα οδού Γ. Γιώργα Δήμου ΚΟΡΩΠΙΟΥ. Στις 11.00 θα δωθεί η εκκίνηση του 1ου ιστορικού αυτοκινήτου. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε μία ανηφορική διαδρομή μήκους 4.410 μέτρων περίπου, την οποία θα εκτελέσουν δύο φορές (δύο σκέλη). Η εκδήλωση θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες και στο τέλος θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές και η απονομή αναμνηστικών στους υπόλοιπους συμμετέχοντες σε χώρο που θα ανακοινωθεί. Σας καλούμε να παρακολουθήσετε το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ως μία καλή ευκαιρία να έρθετε όλοι σε επαφή με τα ιστορικά αυτοκίνητα, και τα πληρώματ

Ενθαρρυντικά μηνύματα ...

Η γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην Βαλένθια συνεχίζεται, με τους Έλληνες αθλητές να ρίχνονται στη μάχη με το χρόνο στις εκάστοτε κατηγορίες. Στην τρίτη διοργάνωση των FIA Motorsport Games λαμβάνουν μέρος συνολικά 9 αθλητές από τη χώρα μας, συμμετέχοντας σε 8 διαφορετικές κατηγορίες. Δυνατά ξεκίνησε ο Philippe Armand Καρράς , πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα πρωινά ελεύθερα δοκιμαστικά στην κατηγορία Formula 4. Στη συνέχεια, στο δεύτερο γύρο των ελεύθερων δοκιμαστικών πέτυχε την τρίτη ταχύτερη επίδοση, οδηγώντας μία Tatuus F4-T421, με τον νεαρό οδηγό να αντιμετωπίζει με αισιοδοξία τη συνέχεια. Μια συνέχεια, η οποία περιλαμβάνει το Σάββατο 26 Οκτωβρίου δύο σειρές χρονομετρημένων δοκιμαστικών, οι οποίες θα καθορίσουν τη σειρά εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής. Αγχωτική ήταν η ημέρα στην κατηγορία Esports GT για τον Μάνο Γεράρδη , ο οποίος κατάφερε να περάσει στα ημιτελικά! Αρχικά, έπειτα από σύγκρουση που είχε με αντιπάλους του, έμεινε πίσ