Ο Sebastien Loeb ειναι για μια φορά ακόμη νικητής (και μάλιστα 50η !)Για ακόμα έναν αγώνα, ο Hirvonen δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Loeb.
Ο Petter Solberg έκλεψε τις εντυπώσεις όχι μόνο με το αποτέλεσμα, αλλά και με τις επιδόσεις του, οι οποίες θύμισαν τον Πρωταθλητή του 2003.
Ο Sordo δεν κατάφερε να κρατήσει τον Loeb πίσω του, αλλά πρόσφερε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του. Σε αντίθεση με τον Latvala.
O Sebastien Loeb συνεχίζει να γράφει ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού στον τρίτο γύρο του θεσμού κατάφερε να σημειώσει την 50η του νίκη στο WRC. Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήξερε από την αρχή του αγώνα, ότι στο πρώτο σκέλος να δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά στην άσφαλτο, για να μπορέσει να τη διατηρήσει τις επόμενες δύο μέρες. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι ο Γάλλος είναι με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός και είναι φανερό ότι ο μοναδικός τρόπος για να χάσει ο Γάλλος, θα πρέπει να είναι χωμάτινος, χωρίς να έχει βρέξει και ο Seb να εκκινεί πρώτος στις ειδικές. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πεντάκις Πρωταθλητής δεν χάνει και δικαίως έχει κάνει μέχρι σήμερα το τρία στα τρία.
Ο Petter Solberg έκλεψε τις εντυπώσεις όχι μόνο με το αποτέλεσμα, αλλά και με τις επιδόσεις του, οι οποίες θύμισαν τον Πρωταθλητή του 2003.
Ο Sordo δεν κατάφερε να κρατήσει τον Loeb πίσω του, αλλά πρόσφερε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του. Σε αντίθεση με τον Latvala.
O Sebastien Loeb συνεχίζει να γράφει ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού στον τρίτο γύρο του θεσμού κατάφερε να σημειώσει την 50η του νίκη στο WRC. Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήξερε από την αρχή του αγώνα, ότι στο πρώτο σκέλος να δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά στην άσφαλτο, για να μπορέσει να τη διατηρήσει τις επόμενες δύο μέρες. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι ο Γάλλος είναι με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός και είναι φανερό ότι ο μοναδικός τρόπος για να χάσει ο Γάλλος, θα πρέπει να είναι χωμάτινος, χωρίς να έχει βρέξει και ο Seb να εκκινεί πρώτος στις ειδικές. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πεντάκις Πρωταθλητής δεν χάνει και δικαίως έχει κάνει μέχρι σήμερα το τρία στα τρία.
Ο Mikko Hirvonen τερμάτισε για ακόμα έναν αγώνα δεύτερος, μη μπορώντας να ξεπεράσει το εμπόδιο του Loeb. Ο νεαρός Φιλανδός έχασε πολύτιμο έδαφος την πρώτη ημέρα, αλλά και τη δεύτερη παλεύοντας στη λάσπη και μη έχοντας αυτοπεποίθηση στο τιμόνι του Focus, ελέω της συνεχώς μεταβαλλόμενης κατάστασης του εδάφους. Ο Φιλανδός αναμφίβολα είναι ταχύς, αλλά το γεγονός ότι δεν μπορεί επί ίσοις όροις να διεκδικήσει τη νίκη από τον Γάλλο είναι πλέον δεδομένο. Και η ουσία είναι ότι ο πρώτος οδηγός της Ford, της μοναδικής εργοστασιακής ομάδας πέρα από την Citroen δεν μπορεί να συναγωνιστεί το αντίπαλο δέος. Η πραγματικότητα είναι ότι η Ford έχασε ακόμα έναν αγώνα, αλλά και πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι του τίτλου των Κατασκευαστών. Η μεγάλη και αναμφίβολα πιο ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, ήταν η εμφάνιση του Petter Solberg. Ο Νορβηγός, μπορεί να έχασε πολύτιμο έδαφος στο πρώτο σκέλος, όταν και ελέω έλλειψης δοκιμών με χωμάτινα ελαστικά στην άσφαλτο δεν ήταν ταχύς όσο οι υπόλοιποι, αλλά στο δεύτερο και τρίτο, ήταν πραγματικά εντυπωσιακός. Εχθές κέρδισε δύο ειδικές, ενώ σήμερα ήταν άκρως ανταγωνιστικός ξεπερνώντας με χαρακτηριστική άνεση τον Dani Sordo και κατακτώντας το πρώτο του βάθρο από το περσινό Ακρόπολις. Το πιο ενθαρρυντικό στοιχείο στην εμφάνιση του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2003, ήταν οι επιδόσεις του στις ειδικές διαδρομές, οι οποίες και αποδεικνύουν ότι κέρδισε μία θέση στο βάθρο όχι επειδή οι αντίπαλοι του είχαν προβλήματα, αλλά επειδή ο ίδιος οδήγησε στις ειδικές διαδρομές. Και όλα αυτά με την Citroen Xsara WRC ʼ06, με τρία ενεργά διαφορικά μεν, αλλά χωρίς εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Ήδη οι φήμες ότι ο Νορβηγός θα αντικαταστήσει την Xsara με Focus τελευταίας γενιάς έχουν αρχίσει και φουντώνουν. Πάντως, μακάρι ο Νορβηγός να βρει τον εαυτό του και να επιστρέψει στις κορυφαίες επιδόσεις, αφού η προσωπικότητα και οι επιδόσεις του είναι κάτι που λείπουν από το θεσμό. Πίσω στον αγώνα, ο Dani Sordo δεν κατάφερε σήμερα να κρατήσει τον Solberg πίσω του. Έχασε πολύτιμο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική της ημέρας, ενώ στην 40άρα ε.δ. έκανε και ένα τετ α κε το οποίο έθεσε τέλος στις όποιες ελπίδες του για βάθρο. Πάντως, ο νεαρός Ισπανός ήταν εντυπωσιακός στην άσφαλτο, ενώ παρέμεινε ανταγωνιστικός στο δεύτερο και ιδιαίτερο ελέω συνθηκών σκέλος. Για ακόμα έναν αγώνα απέφυγε το λάθος και ουσιαστικά έκανε αυτό που του ζήτησε ο Olivier Quesnel, φέρνοντας την C4 στον τερματισμό και προσφέροντας στην Citroen τους βαθμούς του τρίτου, αφού ο Solberg δεν έχει δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Η επόμενη συνάντηση του θεσμού έχει οριστεί για τις 3-5 Απριλίου στην Πορτογαλία.