Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ S.P. TOY RALLY CYPRUS

1 – Loeb/ElenaΟ συνοδηγός του Loeb, Elena, δήλωσε: «Το να ξεκινάς πρώτος ήταν είναι ό,τι καλύτερο σήμερα το πρωί γιατί τα αυτοκίνητα αφήνουν πολύ χώμα στις ειδικές. Βοηθά επίσης ότι έχεις τον καλύτερο οδηγό του κόσμου!».
2 – Sordo/Marti«Δεν μου άρεσαν οι πρωινές ειδικές, αλλά θα το απολάμβανα αν είχα ασφάλτινα ελαστικά». Πήρε δύο επιπλέον ελαστικά στο σέρβις του Κύκκου και αντικατέστησε δύο.
3 – Hirvonen/Lehtinen«Ήμουν πολύ αργός. Δεν έχω καμιά δικαιολογία. Οι συνθήκες ήταν όπως τις περίμενα». Χρησιμοποίησε ένα επιπλέον ελαστικό, ενώ μετέφερε στο αυτοκίνητο του μία ρεζέρβα.
4 – Latvala/AnttilaΑποτέλεσμα του προβλήματος στα φρένα στην Ε.Δ 2 (ΝΕΑ ΑΠΟ Ε.Δ 2) ήταν η απώλεια του συστήματος εκκίνησης (Launch control). «Υπήρχαν αμμοσακούλες ασφαλείας στις ειδικές και τις κτυπούσαμε κάνοντας τα πράγματα χειρότερα». Δεν πήρε επιπλέον ελαστικά στο σέρβις του Κύκκου. Μετέφερε δύο ρεζέρβες μαζί του και δεν άλλαξε τα μπροστινά ελαστικά για όλο το πρώτο μέρος. Το δεξί μπροστινό ήταν γδαρμένο. «Το λάθος ήταν δικό μου, δεν φταίει η Pirelli», είπε.
5 – Wilson/MartinΕίπε ότι οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές από αυτές του Shakedown. «Το πρωί οι συνθήκες με την πρόσφυση άλλαζαν συνεχώς και έπρεπε να είσαι προσεκτικός». Πήρε ένα επιπλέον ελαστικό στο σέρβις του Κύκκου και αντικατέστησε ένα
7 – Novikov/Moscatt«Χάσαμε μια διασταύρωση στην Ε.Δ 1 και μας στοίχισε 20 δευτερόλεπτα. Μετά σπινάραμε στην Ε.Δ 3 και χάσαμε άλλα είκοσι δευτερόλεπτα».
8 – Rautenbach/Barritt«Νόμιζα ότι θα πήγαινα καλά, αλλά είχα μια άσχημη στιγμή και έτσι προτίμησα να οδηγώ πιο αργά».
9 – Villagra/Perez CompancΔεν παρουσίασε προβλήματα. «Οι δρόμοι ήταν ακάθαρτοι και το απόγευμα θα είναι χειρότεροι». Δεν πήρε επιπλέον ελαστικά από το σέρβις του Κύκκου, ενώ μετέφερε μαζί του δύο ρεζέρβες.
11 – P. Solberg/MillsΔεν είχε προβλήματα. «Τα πράγματα πάνε ακριβώς όπως τα περιμέναμε», είπε. Πήρε δύο επιπλέον ελαστικά στο σέρβις του Κύκκου και αντικατέστησε δύο.
12 – Ogier/Ingrassia«Δεν υπήρξαν προβλήματα και οι συνθήκες ήταν όπως τις περιμέναμε». Δεν πήρε επιπλέον ελαστικά στο σέρβις του Κύκκου και μετέφερε μαζί του δύο ρεζέρβες.
14 – Al Qassimi/OrrΠήρε ένα επιπλέον ελαστικό στο σέρβις του Κύκκου και αντικατέστησε ένα.
32 – Kosciuszko/SzczpaniakΕίχε ένα σκάσιμο ελαστικού στην Ε.Δ 3
38 – Prokop/Tomanek«Δεν είναι εύκολο. Το κύριο πρόβλημα είναι η ξαφνική εμφάνιση χώματος στις ειδικές. Οδηγούσα προσεκτικά».
159 – Θωμά/Prevot«Χάνουμε ισχύ όταν βρισκόμαστε σε ανηφόρα, αλλά δεν γνωρίζω γιατί».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!