Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Grand Prix de' Monaco .....

Αισίως στα 43 του, ο Μίκαελ Σουμάχερ έδειξε στους νεότερους συναδέλφους του πώς ακριβώς οδηγούν στο Μονακό -την πιο απαιτητική πίστα του πρωταθλήματος της Formula 1- για να δώσει μια ακόμη απρόβλεπτη τροπή στο φετινό πρωτάθλημα. O Σουμάχερ κατάφερε την τελευταία στιγμή των κατατακτήριων δοκιμών να παράγει ένα γύρο-πυροτέχνημα από το πουθενά! Εντούτοις, ο Γερμανός δε θα εκκινήσει από την pole position, επειδή έχει δεχθεί ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης λόγω της σύγκρουσης που προκάλεσε στο Ισπανικό GP με τον Μπρούνο Σένα. Συνεπώς, ο Μαρκ Γουέμπερ, που σημείωσε τη δεύτερη επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές με τη Red Bull, θα είναι ο αυριανός poleman, και θα μοιραστεί την πρώτη σειρά εκκίνησης με τον team mate του Σουμάχερ στη Mercedes, Νίκο Ρόζμπεργκ. Ο Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren θα εκκινήσει το 70ό GP του Μονακό από την 3η θέση, με τον Ρομέν Γκροσζάν ακριβώς πίσω του. Η Lotus του Γάλλου ήταν πολύ γρήγορη με τη μαλακή γόμα ελαστικών, αλλά δεν ήταν το ίδιο ανταγωνιστική με τα

Πράξη 3η .....

Ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο του Ράλλυ Ακρόπολις είδαν σήμερα οι αγωνιζόμενοι, αλλά και οι φίλοι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Οι καιρικές συνθήκες και οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, με έντονες βροχοπτώσεις και λάσπη, ήταν το κύριο στοιχείο του σκέλους. Το πρώτο μισό του εθνικού μας αγώνα ήταν τυπικό Ακρόπολις, με τις σκληρές ειδικές διαδρομές της Πελοποννήσου να θυμίζουν στα ξένα πληρώματα τη δυσκολία, αλλά και τη μαγεία του ελληνικού αγώνα. Το απογευματινό πέρασμα από τις ειδικές, όμως, μας φανέρωσε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο, με τις έντονες βροχοπτώσεις να μετατρέπουν τις ειδικές, και ειδικότερα τις δύο τελευταίες, σε… πίστα του σκι. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι οδηγοί παρομοίασαν τις συνθήκες με εκείνες που θα αντιμετώπιζαν, αν αγωνίζονταν σε ειδικές του Μόντε Κάρλο με σλικ ελαστικά… Το τέλος του πρώτου σκέλους βρήκε τον Sebastien Loeb να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης, αλλά με τους δύο οδηγούς της Ford να ακολουθούν σε απόσταση βολής,

"Ελληνικό Ακρόπολις" Ημέρα 1η .....

Το πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές της σημερινής ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρια) αποτέλεσε τον πρώτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στην επιστροφή του αγώνα στο Παν.Π.Ρ., 26 πληρώματα ξεκίνησαν από το Λουτράκι σήμερα το πρωί. Μάλιστα, το σημερινό πρόγραμμα θεωρείται από όλους τους οδηγούς ως και το πιο δύσκολο όλου του αγώνα, περιλαμβάνοντας ιδιαίτερα απαιτητικές ειδικές διαδρομές, με αποκορύφωμα το «Γυμνό», που αποδείχθηκε εξαιρετικά σκληρή, ακόμα και για τα εργοστασιακά πληρώματα του WRC . Ο συναγωνισμός στην κορυφή του αγώνα ήταν έντονος, με τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ( Mitsubishi Lancer EVO IX ) και Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή ( Subaru Impreza N 12) να έχουν μάχη μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή. Αμφότεροι σημείωσαν από δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο, με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά 11,2 δλ. Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις τα προβλήματα είναι δύσκολο να λείψουν, ακόμα και για τους πρωτοπό

Πράξη 2η .....

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ανάλογη με την παράδοση του εθνικού μας αγώνα, που τον θέλει έναν από τους πιο σκληρούς γύρους του WRC . Τα μηχανικά προβλήματα ήταν ουκ ολίγα και προκλήθηκαν από τις σκληρές επιφάνειες των ειδικών, οι οποίες και διαφοροποιούν το Ακρόπολις από κάθε άλλον αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Από νωρίς το πρωί οι τέσσερις οδηγοί των εργοστασιακών ομάδων της Citroen και της Ford ξέφυγαν από το συναγωνισμό. Στο τέλος της ημέρας, όμως, ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastien Loeb , ήταν εκείνος που έφτασε στο Λουτράκι, όντας στην κορυφή της κατάταξης, εκμεταλλευόμενος την τεράστια εμπειρία του. Ο Γάλλος οδηγός δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα με το DS 3 WRC , την ώρα που απέφυγε τα όποια λάθη θα του στοίχιζαν χρόνο. Βέβαια, οι δύο οδηγοί της Ford δεν μοιάζουν διατεθειμένοι να αφήσουν τον Loeb να κερδίσει. O Jari - Matti Latvala δείχνει να μην έχει επηρεαστεί καθόλου από τον τραυματισμό του στην κλείδα, που του κόστισε τ

NIORAS RACING TEAM - COME BACK .....

Μετά από 1,5 χρόνο αποχής, βασικά λόγω οικονομικής κρίσης και δυσκολίας εύρεσης χορηγού, η NIORAS RACING επιστρέφει με την συμμετοχή της στο 58 ο Rally Ακρόπολις και συγκεκριμένα στο «ΕΛΛΗΝΙΚΟ RALLY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ». Το γνωστό μπλε SUBARU της κλάσης Ν/4 με πλήρωμα τους κ.κ. Γρηγόρη Νιώρα και Κώστα Κακαλή είναι – όπως πάντα άλλωστε -άψογα προετοιμασμένο, ώστε να καταπιεί με ευκολία της δυσκολίες ενός τέτοιου αγώνα. Η επιμέλεια καθώς και υποστήριξη του αυτοκινήτου ανήκει στην «ΑΤΤΙΚΑ MOTOR SERVICE » του Αχιλλέα Κυπαρίσση. Με την αμέριστη βοήθεια των : Ι.ΚΤΕΟ ΚΟΜΒΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ( www . ikteokifisias . gr ) ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ Ασφαλιστική Εταιρία ( www . ydrogios . gr ) DOLUBE Λιπαντικά Α.Μ. S . Service στο Περιστέρι ΗΑΝΚΟΟΚ Ελαστικά RAPATAS Body Works Ξεκινά την περιπέτεια ενός ακόμη «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ», 23 ου στο palmarès του πληρώματος. Με την ευκαιρία, η ομάδα εύχεται καλό αγώνα σε όλους τους συναθλητές μας, και βέβαια καλή διασκέδαση στους χιλιάδες θ

Πράξη 1η .....

Το Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε σήμερα και επίσημα, σε μια ημέρα γεμάτη δράση από νωρίς το πρωί, όπου τα κορυφαία πληρώματα του WRC αναμετρήθηκαν στη λασπωμένη Qualifying Stage , διεκδικώντας το δικαίωμα της επιλογής για την καλύτερη δυνατή θέση εκκίνησης στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Εκεί, η ομάδα της Ford WRT έδειξε τη δυναμική της και, βέβαια, τους στόχους της, με τον Petter Solberg να επιτυγχάνει τον ταχύτερο χρόνο και τον Jari - Matti Latvala να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Παρά το ενδεχόμενο βροχόπτωσης στο αυριανό σκέλος, οι κορυφαίοι συνδυασμοί διάλεξαν να εκκινήσουν από τις πίσω θέσεις, ώστε να οδηγήσουν σε καθαρό δρόμο. Ωστόσο, ο αγώνας ξεκίνησε από σήμερα το απόγευμα, με τη διεξαγωγή της ειδικής διαδρομής «Κινέτα», στην οποία ο Latvala εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τη σειρά εκκίνησης αρκετά πίσω και τον καθαρό δρόμο που αυτή εξασφάλισε, καταφέρνοντας τον ταχύτερο χρόνο, που τον θέτει και επικεφαλής του αγώνα. Από την πλευρά του, ο Solberg έχασε πολύτιμο χ