Το πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές της σημερινής
ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρια) αποτέλεσε
τον πρώτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στην επιστροφή του αγώνα
στο Παν.Π.Ρ., 26 πληρώματα ξεκίνησαν από το Λουτράκι σήμερα το πρωί.
Μάλιστα, το σημερινό πρόγραμμα θεωρείται από όλους τους
οδηγούς ως και το πιο δύσκολο όλου του αγώνα, περιλαμβάνοντας ιδιαίτερα
απαιτητικές ειδικές διαδρομές, με αποκορύφωμα το «Γυμνό», που αποδείχθηκε
εξαιρετικά σκληρή, ακόμα και για τα εργοστασιακά πληρώματα του WRC.
Ο συναγωνισμός στην κορυφή του αγώνα ήταν έντονος, με
τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX) και
Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12) να έχουν
μάχη μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή. Αμφότεροι σημείωσαν από δύο φορές
τον ταχύτερο χρόνο, με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά
11,2 δλ. Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις τα προβλήματα είναι δύσκολο να λείψουν, ακόμα
και για τους πρωτοπόρους της κατάταξης. Οι Κύρκος-Πολυζώης έκαναν λανθασμένη
επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να έχουν τετ-α-κε στην πρώτη διαδρομή της
ημέρας, ενώ οι Νιώρας-Κακαλής είχαν κλατάρισμα στην ίδια διαδρομή. Πάντως, στη
συνέχεια τα δύο πληρώματα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παλεύοντας για τη
νίκη. Την πρώτη 3άδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Μακάριος Σουρλής-Νίκος
Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX), που
επίσης αντιμετώπισαν προβλήματα, τόσο με τα διαφορικά του αυτοκινήτου τους όσο
και με μια στραβωμένη ζάντα, εξαιτίας χτυπήματος σε πέτρα.
Μία θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι περυσινοί δευτεραθλητές
Ελλάδας, Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza N12), οι οποίοι
κινήθηκαν προσεκτικά, με στόχο τον τερματισμό. Ακολούθησαν οι Αλέξανδρος
Μουρίκης-Θανάσης Τσιούκας (Mitsubishi Lancer EVO VI), ενώ
την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που
επίσης επέλεξαν ένα σταθερό ρυθμό, ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα στις
δύσκολες ειδικές διαδρομές του αγώνα.
Στα δικίνητα αυτοκίνητα του αγώνα ταχύτεροι ήταν οι Γιάννης
Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης με το πισωκίνητο Ford Escort, ενώ
τους ακολούθησαν οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600.
Την 3άδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος με Peugeot 206 Kit Car.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα
συγκαταλέγονται αυτές των Δημήτρη Ψύλλου-Κώστα Κόντου (Mitsubishi Lancer EVO X),
Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη-Σπύρου Μπαρδάκη (Peugeot 206)
και Γιώργου Χατζηρήγα-Σπύρου Χατζηπαναγιώτου (MG ZR 105),
όλων τους με πρόβλημα στα ημιαξόνια των αυτοκινήτων τους, καθώς και των Χάρη
Καλτσούνη-Ανδρέα Περίδη, που εγκατέλειψαν πριν από την πρώτη ειδική διαδρομή
της ημέρας λόγω προβλήματος με την υδραυλική υποβοήθηση του Opel Corsa S1600.
Η αυριανή, τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί
το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τα πληρώματα να
τερματίζουν στο Λουτράκι στις 15:30, ύστερα από πέντε ε.δ. μήκους 65
χιλιομέτρων.
54 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος – ΠΟΛΥΖΩΗΣ
Γιώργος
«Η Ε.Δ. Γυμνό ήταν πολύ σκληρή, ενώ οι υπόλοιπες ειδικές διαδρομές ήταν
καλές. Κινηθήκαμε φυλαγμένα, λόγω της χθεσινής εξόδου. Το πρωί κάναμε
λανθασμένη επιλογή ελαστικών, αφού βάλαμε πολύ μαλακή γόμα πίσω, με αποτέλεσμα
να έχουμε δύο τετ-α-κε.»
56 ΨΥΛΛΟΣ Δημήτρης – ΚΟΝΤΟΣ
Κωνσταντίνος
Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 12 από ημιαξόνιο.
60 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Πάνος – ΣΙΔΕΡΑΚΗΣ
Θεόδωρος
«Αρχικά αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ στη συνέχεια
είχαμε και κλατάρισμα. Γενικά αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Δεν είναι όλες οι
ημέρες καλές.»
61 ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης - ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΣΗΣ
Μιχάλης
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ σκληρές, ιδίως το Γυμνό από τη μέση και
μετά. Πηγαίνουμε ελεγχόμενα, με τακτική, χωρίς ρίσκο και γνωρίζουμε τη θέση
στην οποία βρισκόμαστε. Το δεύτερο πέρασμα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο, ειδικά
στην Ειδική Διαδρομή Γυμνό.»
66 ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ Χάρης - ΠΕΡΙΔΗΣ
Ανδρέας
Εγκατέλειψαν στην απλή διαδρομή πριν από την Ε.Δ. 10, με πρόβλημα στην
υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού.
67 ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος - ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ
Γιώργος
«Έως τώρα όλα καλά για σήμερα. Το Γυμνό ήταν πιο σκληρό από πέρυσι, αλλά
κατά τα άλλα δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα.»
68 «ΡΟ-NI» -
ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ Νίκος
«Η Ε.Δ. Γυμνό είναι πολύ σκληρή. Εμείς έχουμε μείνει χωρίς 2η σχέση στο
κιβώτιο. Θα το παλέψουμε. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να συνεχίσουμε, αν
διορθώσουμε το πρόβλημα με τη 2η σχέση.»
151 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ
Σωτήρης
«Κινηθήκαμε μετρημένα, ώστε να μπορέσουμε να φτάσουμε έως εδώ. Για Ράλλυ
Ακρόπολις οι Ειδικές Διαδρομές είναι καλές. Το Γυμνό ήταν αναμενόμενα κακό. Δεν
αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα.»
152 ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - ΚΑΚΑΛΗΣ
Κωνσταντίνος
«Στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας είχαμε κλατάρισμα στο τελείωμα, ενώ στη
συνέχεια είχαμε μικρό πρόβλημα με τα φρένα. Περίμενα πως η Ειδική Διαδρομή
Γυμνό θα ήταν πιο σκληρή, αλλά η βροχή βοήθησε. Είμαστε ευχαριστημένοι από την
επίδοσή μας, για εμάς και όλους όσοι μας στηρίζουν.»
153 ΚΛΟΥΒΑΤΟΣ Γιώργος - ΒΛΑΧΟΓΕΝΗΣ
Ανδρέας
«Φυλάξαμε το αυτοκίνητο, επειδή φοβηθήκαμε τις σημερινές ειδικές διαδρομές.
Περιμένουμε τώρα τις αυριανές -τοπικές- και θα δούμε.»
154 ΣΟΥΡΛΗΣ Μακάριος - ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Νίκος
«Η ημέρα ήταν δύσκολη. Χτυπήσαμε ένα βράχο, με αποτέλεσμα να χάσουμε τα
διαφορικά, αλλά και να στραβώσει μια ζάντα. Στη δεύτερη Ε.Δ. της ημέρας, ενώ
είχαμε αρχίσει να ευχαριστιόμαστε, άρχισε να πατινάρει το αυτοκίνητο. Ξέραμε
ότι η πρώτη και η δεύτερη ειδική διαδρομή θα ήταν σκληρές και το περιμέναμε
αυτό.»
155 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Νίκος - ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ
Ελένη
«Αλλάξαμε αυτοκίνητο την τελευταία στιγμή. Μέχρι τις 8 το βράδυ ελπίζαμε
πως θα συμμετέχουμε με το καλό μας αυτοκίνητο. Αυτό, ωστόσο, στάθηκε αδύνατο,
οπότε ετοιμάσαμε ένα αυτοκίνητο που δεν είναι σε θέση να βρεθεί σε αγώνα. Όμως
είμαστε μέσα στον αγώνα, και όχι θεατές. Η Ειδική Διαδρομή Ζήρια είναι
καταπληκτική.»
156 ΜΟΥΡΙΚΗΣ Αλέξανδρος - ΤΣΙΟΥΚΑΣ
Αθανάσιος
«Ο αγώνας ήταν πολύ σκληρός. Εμείς διατηρήσαμε ένα ρυθμό, αν και η αποχή
μας στοίχισε στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή, στις υπόλοιπες θεωρώ πως
κινηθήκαμε αξιοπρεπώς.»
157 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος - ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ
Γιώργος
«Στην Ε.Δ. Κλένια χάσαμε πολύ χρόνο, λόγω ενός μεγάλου τετ-α-κε. Κατά τα
άλλα, η Ε.Δ. Γυμνό ήταν πολύ σκληρή, ενώ εμείς έως το τέλος δεν αντιμετωπίσαμε
προβλήματα.»
158 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ
Ευάγγελος
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν πιο καλές από όσο περιμέναμε, με εξαίρεση την
Ε.Δ. Γυμνό. Περίπου στο 6ο χιλιόμετρο της ειδικής αυτής μείναμε από υδραυλικό
τιμόνι. Πονάνε τα χέρια μου! Γενικά καλά πήγαμε.»
159 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος -
ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ Σπύρος
Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 11 από ημιαξόνιο.
160 ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ Γιώργος -
ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος
Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 12 από ημιαξόνιο.
161 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ
Ευάγγελος
«Πήγαμε καλά. Οι ειδικές διαδρομές ήταν καλές, όπως και το αυτοκίνητο. Μόνο
η Ε.Δ. Γυμνό ήταν πολύ δύσκολη. Το Κεφαλάρι και η Ζήρια ήταν ΟΚ.»
163 ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ Γιώργος - ΡΟΜΠΟΣ
Σταύρος
«Αρπάξαμε φωτιά στην τελευταία ειδική διαδρομή στο κάτω μέρος του
αυτοκινήτου. Δεν ξέρουμε πού ακριβώς ήταν το πρόβλημα, ελπίζουμε όμως να το
λύσουμε.»
164 «MIDER» -
ΦΑΡΜΑΚΗ Μαριάννα
«Στην τελευταία ειδική διαδρομή αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με την εμπρός δεξιά
ανάρτηση. Το πρωί είχαμε πρόβλημα στην Ε.Δ. Κλένια, όταν έφυγε ο επιλογέας
ταχυτήτων. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε έτοιμοι για αύριο.»
165 ΑΡΜΥΡΙΩΤΗΣ Παναγιώτης - ΑΓΓΕΛΗΣ
Ηλίας
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν δύσκολες. Αντιμετωπίσαμε προβλήματα με την πίεση
των λαδιών, με θερμοκρασίες στο αυτοκίνητο, ενώ έχει στραβώσει και το τιμόνι.
Πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε να είμαστε έτοιμοι αύριο.»
167 ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Λάμπης - ΡΑΒΑΝΗΣ
Ιωάννης
«Αφού φτάσαμε έως εδώ, όλα καλά. Τα χώματα ήταν πολύ σκληρά, όχι καλά. Έχει στραβώσει ο άξονας. Εμείς
προσπαθούμε.»
168 ΠΟΛΙΤΗΣ Νίκος - ΜΠΑΛΟΚΑΣ Ιωάννης
«Οι Ειδικές Διαδρομές Γυμνό και Κεφαλάρι ήταν σκληρές. Η Ζήρια και το
Κεφαλάρι ήταν καλές. Εμείς
δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα.»