Tο σχήμα της νέας 5άρας είναι μια σύνθεση από όμορφες, λιτές αλλά ταυτόχρονα και δυναμικές γραμμές, ενώ αρκετά στοιχεία της, π.χ., το πλαίσιο, προέρχονται από την 7άρα. Τα βασικά γνωρίσματα της μάρκας, όπως η γωνία Hofmeister στην πίσω κολόνα, το μακρύ και πλέον πιο ανάγλυφο καπό μαζί με τα πιο κάθετα νεφρά στη μάσκα φυσικά και υπάρχουν. Παράλληλα, το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας (2.969 χιλιοστά) υπόσχεται ότι το κλασικό μειονέκτημα της μεγάλης BMW σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές της (E-Class και Α6) έχει εδώ εξαλειφθεί. Φυσικά η 7 και η 5 μοιράζονται και κινητήρες, όπως τον τρίλιτρο Twin Turbo της 535i με τους 306 ίππους, ή τον, επίσης υπερτροφοδοτούμενο, V8 των 4.400 κυβικών και των 407 ίππων της κορυφαίας 550i. Την γκάμα συμπληρώνουν ένα τρίλιτρο σύνολο φτωχού μείγματος για την 528i, αλλά και για την 523i, με 258 και 204 ίππους αντίστοιχα. Προς το παρόν, δίλιτρη μονάδα βενζίνης δεν υπάρχει, αλλά στο μέλλον αναμένεται ένας turbo, ενώ σαν βασικός κινητήρας λογίζεται ο tur...