Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Breil Abarth 1000 Chronograph ...


Η Stellantis Heritage είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει μια νέα δημιουργία που προέκυψε από τη δεκαετή συνεργασία μεταξύ της Abarth και της Breil, της διάσημης ιταλικής μάρκας ρολογιών και κοσμημάτων που γεννήθηκε στο Μιλάνο το 1935. Το ρολόι Breil Abarth 1000 αποτίει φόρο τιμής σε μια από τις πιο εμβληματικές στιγμές στην ιστορία της μάρκας Scorpion: το 100ό παγκόσμιο ρεκόρ που σημείωσε ο ίδιος ο Carlo Abarth στο Monza Autodrome στις 20 Οκτωβρίου 1965. Παράγεται σε περιορισμένη και αριθμημένη έκδοση 465 τεμαχίων, αυτό το αποκλειστικό ρολόι ανανεώνει τον δεσμό μεταξύ δύο ιταλικών εμπορικών σημάτων, που χαρακτηρίζονται από τόλμη, απόδοση και πάθος για τη μηχανική, καθώς και ενσαρκώνοντας το πρωτοποριακό πνεύμα αυτής της θρυλικής πρόκλησης, συνδυάζοντας μηχανικό σχεδιασμό και αθλητική ένταση σε έναν χρονογράφο με έναν αδιαμφισβήτητο χαρακτήρα. Και για όσους θέλουν να θαυμάσουν το εξαιρετικό μονοθέσιο Abarth 1000 του 1965, σας υπενθυμίζουμε ότι ένα μοντέλο φυλάσσεται στο Heritage HUB στο Τορίνο, μαζί με το Bertone του 1956, το ρεκόρ του Abarth 750, και το Pininfarina του 1960, το ρεκόρ του μονοθέσιου Fiat-Abarth 1000. Σε αυτόν τον υπέροχο εκθεσιακό χώρο Stellantis, αφιερωμένο στις ιταλικές μάρκες του Ομίλου, τα τρία μονοθέσια εκτίθενται στην περιοχή «Ρεκόρ και αγώνες» μαζί με άλλα θριαμβευτικά σπάνια αυτοκίνητα από μεγάλες πίστες σε όλο τον κόσμο. Άλλωστε, ο Carlo Abarth εδραίωσε τη φήμη του ως λαμπρού σχεδιαστή αυτοκινήτων και εκλεκτικού επιχειρηματία και μέσω των πολλών ρεκόρ που κατέρριψαν οι «δημιουργίες» του. Αυτές οι παραστάσεις σχεδόν πάντα παρουσιάζονταν στο αυτοκινητόδρομο της Μόντσα, το οποίο, ακόμα εξοπλισμένο με την πίστα υψηλής ταχύτητας, ήταν ιδανικό για μεγάλες αποστάσεις σε πολύ υψηλούς ρυθμούς. Ανάμεσα στα αστέρια αυτών των κατορθωμάτων, εξέχοντα ρόλο έπαιξε το μονοθέσιο Abarth 1000 του 1965, με το οποίο ο ιδρυτής σημείωσε το 100ό παγκόσμιο ρεκόρ του, ένα επίτευγμα που τον καθιέρωσε ως το απόλυτο σύμβολο αποφασιστικότητας, ακρίβειας και ταχύτητας, αξίες που τώρα είναι ξανά στη μόδα στο νέο Breil Abarth 1000.


Μονοθέσιο Abarth 1000 1965 Record G Class

Σε ηλικία 57 ετών, ο Carlo Abarth αποφάσισε να βγει ξανά στην πίστα ως οδηγός, αγωνιζόμενος με ένα μονοθέσιο με ανοιχτούς τροχούς για να σημειώσει το 100ό ρεκόρ Abarth δύο φορές, τόσο ως κατασκευαστής όσο και ως οδηγός. Το νέο αυτοκίνητο, που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στην Abarth, ήταν ένα μονοθέσιο με ανοιχτούς τροχούς και κινητήρα 1000 cc, βασισμένο σε αυτόν που χρησιμοποιήθηκε στη Formula 2 την αγωνιστική σεζόν του 1964. Ο κινητήρας με διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 105 ίππους στις υψηλές στροφές των 8.800 σ.α.λ., ζύγιζε μόνο 500 κιλά χωρίς φορτίο και είχε ένα μικρό ρεζερβουάρ καυσίμου 10 λίτρων, ακριβώς όσο χρειαζόταν για να καταρρίψει τα νέα ρεκόρ επιτάχυνσης που είχε καταγράψει η FIA (Fédération Internationale de l'Automobile) προς τα τέλη του 1964. Μεταξύ πραγματικότητας και θρύλου, λέγεται ότι για να χωρέσει σωματικά στο πιλοτήριο, ο Carlo Abarth ακολούθησε μια αυστηρή δίαιτα (φημολογείται ότι αποτελούνταν αποκλειστικά από μήλα) και έχασε έως και τριάντα κιλά. Σίγουρα, εκτός από το ότι του επέτρεψε να χωρέσει στο πιλοτήριο, η μείωση βάρους συνέβαλε στη βελτίωση της απόδοσης του αυτοκινήτου και, κατά συνέπεια, στην επίτευξη του αποτελέσματος. Έτσι, στις 20 Οκτωβρίου 1965, η γνώριμη πίστα του Monza Autodrome ήταν το θέατρο για ένα ακόμη κατόρθωμα. Το μονοθέσιο Fiat Abarth 1000 πέτυχε δύο παγκόσμια ρεκόρ στην κατηγορία G, σημειώνοντας ρεκόρ επιτάχυνσης σε ένα τέταρτο του μιλίου (13,62 δευτερόλεπτα) και 500 μέτρα (15,38 δευτερόλεπτα). Μη ικανοποιημένος με αυτή την επιτυχία, ο Carlo τοποθέτησε έναν κινητήρα του 2000 στο μονοθέσιο και την επόμενη μέρα σημείωσε δύο νέα ρεκόρ επιτάχυνσης στην E Class: το τέταρτο του μιλίου και τα 500 μέτρα σε 11"55 και 15"38 αντίστοιχα. Την επόμενη χρονιά, το μονοθέσιο επέστρεψε στην πίστα της Monza για να κατακτήσει τα ρεκόρ που προσπαθούσαν να κυνηγήσουν οι Γερμανοί.

Τεχνικές λεπτομέρειες

  • Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά, διαμήκης άξονας στο κέντρο του πίσω μέρους, διπλός εκκεντροφόρος, 2 καρμπυρατέρ με δύο κυβικά εκατοστά, 982 cm³
  • Ισχύς: 105 hp στις 8.800 σ.α.λ.
  • Ταχύτητα: 225 km/h
  • Βάρος: 500 kg
  • Σχεδίαση: Abarth
  • Πλαίσιο: Formula


Breil Abarth 1000 Chronograph | Περιορισμένη Έκδοση

Η κάσα από μαύρο ατσάλι IP διαμέτρου 42 mm διαθέτει συμπαγείς, δυναμικές γραμμές και χαρακτηρίζεται από σφυρήλατη στεφάνη από ανθρακονήματα, ένα σύνθετο υλικό εξαιρετικής ποιότητας που χρησιμοποιείται στον κόσμο των αγωνιστικών αυτοκινήτων και των supercar. Το καντράν από ανθρακονήματα διαθέτει ενσωματωμένες ενδείξεις ώρας και χρονογράφους, θυμίζοντας τον ενσωματωμένο πίνακα οργάνων ενός μονοθέσιου αυτοκινήτου: κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να εκφράζει τον απόλυτο σπορ χαρακτήρα. Οι δείκτες ώρας και λεπτών είναι σκελετωμένοι και έχουν άκρες με φωταύγεια. Ο δείκτης των δευτερολέπτων έχει κόκκινη άκρη. Τα λογότυπα BREIL και ABARTH εμφανίζονται στις 12 η ώρα. Η κλίμακα του ταχυμέτρου βρίσκεται στην εξωτερική άκρη του καντράν. Τα προσαρμοσμένα κουμπιά του χρονογράφου START και STOP, με το εργονομικό, εμπνευσμένο από τους αγώνες προφίλ τους, θυμίζουν τα χειριστήρια ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, ενώ η κόκκινη λεπτομέρεια στο κουμπί START στο μαύρο φόντο με φινίρισμα IP αντηχεί τη γραφιστική γλώσσα της Abarth, ένα σύμβολο τόλμης και απόδοσης. Το γράμμα B για BREIL εμφανίζεται στην κορώνα ρύθμισης. Το καντράν προστατεύεται από κρύσταλλο ζαφειριού υψηλής αντοχής, και το πίσω μέρος διαθέτει ένα προσαρμοσμένο πίσω μέρος της κάσας με χαραγμένο τον σειριακό αριθμό περιορισμένης έκδοσης και την επιγραφή «1965-2025 ABARTH 1000 60 χρόνια ιστορίας». Στο εσωτερικό, ο μηχανισμός quartz TMI VK63 εξασφαλίζει άψογη ακρίβεια και αξιοπιστία. Το ρολόι είναι αδιάβροχο έως 10 ατμόσφαιρες και ολοκληρώνεται από ένα μαύρο λουράκι από ατσάλι IP με κούμπωμα που ανοίγει και διαθέτει κουμπιά ασφαλείας, διακοσμημένα με τα λογότυπα BREIL ABARTH.

Τεχνικές λεπτομέρειες

  • Κωδικός: TW2184
  • Μηχανισμός: TMI VK63 quartz
  • Κάσα: 42 mm από μαύρο ατσάλι IP
  • Στέφανος: σφυρήλατο άνθρακα
  • Καντρόν: ίνες άνθρακα με εφαρμοσμένους δείκτες ώρας
  • Γυαλί: ζαφείρι
  • Πίσω μέρος της κάσας: προσαρμοσμένο με χάραξη σειριακού αριθμού περιορισμένης έκδοσης
  • Λουράκι: μαύρο ατσάλι IP με κούμπωμα που ανοίγει και ασφαλίζει
  • Αντοχή στο νερό: 10 atm
  • Περιορισμένη Έκδοση: 465 τεμάχια
  • Τιμές: € 399

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!

ALERT 2 !

ΝΕΚΡΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΒΑΡΗΣ - ΚΟΡΩΠΙΟΥ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ TRACTION ΑΛΚΗΣ ΣΙΝΙΩΡΗΣ . ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ................