Η Alfa Romeo απόλαυσε ένα αξέχαστο τριήμερο, ένα Σαββατοκύριακο κατά το οποίο το Τορίνο μετατράπηκε στην πρωτεύουσα του κόσμου της αυτοκινητοβιομηχανίας χάρη στην Έκθεση Αυτοκινήτου, την έκθεση "Art of Speed" στο MAUTO - Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου και το Φεστιβάλ Αυτοκινήτου Revigliasco του Τορίνο. Η 33 Stradale κατάφερε να ενθουσιάσει τους οπαδούς, με την παρουσία της να αποτελεί έναν μοναδικό διάλογο μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος, παράδοσης και καινοτομίας. Με το συμπαγές σπορ αυτοκίνητο Junior Ibrida Q4 που εκτίθεται στην Piazza Castello να κυριαρχεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου, δύο άλλες εκδηλώσεις είδαν τη Νέα 33 Stradale να κυριαρχεί στη σκηνή: στο MAUTO, μαζί με τον θρυλικό προκάτοχό της του 1967, και στο τέταρτο Φεστιβάλ Αυτοκινήτου 2025 με συμμετοχή στην θριαμβευτική παρέλαση από το Κάστρο Moncalieri μέχρι το χωριό Revigliasco, το οποίο υποδέχτηκε ένα ενθουσιώδες πλήθος. Και οι δύο εκδηλώσεις απέτισαν φόρο τιμής στην αιώνια γοητεία της vintage αυτοκίνησης και στην ικανότητά της να αναγεννάται στο σήμερα, καθαγιάζοντας την 33 Stradale ως σύμβολο ιταλικής ομορφιάς και σπορτίφ στυλ. Για πρώτη φορά από το ντεμπούτο του, το νέο, ειδικά κατασκευασμένο αυτοκίνητο της μάρκας Biscione θαυμάστηκε μαζί με την εμβληματική 33 Stradale, που συνήθως φυλάσσεται στο Μουσείο Alfa Romeo στο Arese, στο Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο. Η προσωρινή έκθεση αυτών των δύο διαμαντιών Made in Italy ταιριάζει απόλυτα με τη συλλογή στο MAUTO, που ιδρύθηκε το 1933 από τον Carlo Biscaretti di Ruffia. Το μουσείο στεγάζει πάνω από 200 πρωτότυπα αυτοκίνητα από 80 μάρκες, από τα ατμοκίνητα βαγόνια του 19ου αιώνα μέχρι τα σύγχρονα πρωτότυπα. Το Κέντρο Τεκμηρίωσης και το Κέντρο Συντήρησης και Αποκατάστασης εγγυώνται επίσης την καθημερινή προστασία και ανάδειξη μιας κληρονομιάς που δεν μοιάζει με καμία άλλη στον κόσμο. Σχεδιασμένη από τον Franco Scaglione και κατασκευασμένη σε μόλις 18 μονάδες, η 33 Stradale του 1967 θεωρείται ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ: αισθησιακές γραμμές, καθαρότητα αναλογιών, μια επίσημη ισορροπία που συνεχίζει να αποτελεί πραγματικό σημείο αναφοράς στο σχεδιασμό αυτοκινήτων. Ορισμένα πλαίσια χρησιμοποιήθηκαν για οραματικά πρωτότυπα όπως το Carabo και το Iguana, και τα δύο δεκαετίες μπροστά από τις τάσεις στυλ στον κλάδο. Προερχόμενη απευθείας από το αγωνιστικό αυτοκίνητο Tipo 33, με το οποίο η Alfa Romeo επέστρεψε στους αγώνες το 1967, η 33 Stradale έφερε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό απόδοση σε συνδυασμό με άνεση και καθημερινή χρηστικότητα, καθιστώντας την έναν πραγματικό θρύλο που θα μπορούσε να επηρεάσει γενιές ενθουσιωδών και σχεδιαστών. Η Νέα 33 Stradale – που δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια με την ίδια τόλμη – κατασκευάστηκε στο νέο Alfa Romeo “Bottega”, όπου σχεδιαστές, μηχανικοί και οι ιδιοκτήτες της 33 συνεργάστηκαν σε ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο έργο. Κατασκευασμένο σύμφωνα με τεχνικές διαδικασίες και χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, το διθέσιο κουπέ αντιπροσωπεύει τον τέλειο συνδυασμό κληρονομιάς και μέλλοντος. Σε συνδυασμό με τις εκπληκτικές γραμμές του, είναι ένας κινητήρας V6 twin-turbo 630 ίππων που προσφέρει εξαιρετική απόδοση: επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 333 km/h. Ο βρυχηθμός της μηχανής του μάγεψε τους θεατές και τους οπαδούς του Tour d'Elégance στο Car Festival, μια φαντασμαγορική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε κατά μήκος μιας υποβλητικής λοφώδους διαδρομής περίπου 7 χιλιομέτρων, από το Βασιλικό Κάστρο του Μονκαλιέρι μέχρι το χωριό Ρεβιλιάσκο, περνώντας από τη Βασιλική της Σούπεργκα. Μια θριαμβευτική πασαρέλα που καθιέρωσε τη Νέα 33 Stradale ως το πραγματικό αστέρι της εκδήλωσης, προς έκπληξη του πλήθους και τα ενθουσιώδη χειροκροτήματα χιλιάδων ανθρώπων.
Η Alfa Romeo απόλαυσε ένα αξέχαστο τριήμερο, ένα Σαββατοκύριακο κατά το οποίο το Τορίνο μετατράπηκε στην πρωτεύουσα του κόσμου της αυτοκινητοβιομηχανίας χάρη στην Έκθεση Αυτοκινήτου, την έκθεση "Art of Speed" στο MAUTO - Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου και το Φεστιβάλ Αυτοκινήτου Revigliasco του Τορίνο. Η 33 Stradale κατάφερε να ενθουσιάσει τους οπαδούς, με την παρουσία της να αποτελεί έναν μοναδικό διάλογο μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος, παράδοσης και καινοτομίας. Με το συμπαγές σπορ αυτοκίνητο Junior Ibrida Q4 που εκτίθεται στην Piazza Castello να κυριαρχεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου, δύο άλλες εκδηλώσεις είδαν τη Νέα 33 Stradale να κυριαρχεί στη σκηνή: στο MAUTO, μαζί με τον θρυλικό προκάτοχό της του 1967, και στο τέταρτο Φεστιβάλ Αυτοκινήτου 2025 με συμμετοχή στην θριαμβευτική παρέλαση από το Κάστρο Moncalieri μέχρι το χωριό Revigliasco, το οποίο υποδέχτηκε ένα ενθουσιώδες πλήθος. Και οι δύο εκδηλώσεις απέτισαν φόρο τιμής στην αιώνια γοητεία της vintage αυτοκίνησης και στην ικανότητά της να αναγεννάται στο σήμερα, καθαγιάζοντας την 33 Stradale ως σύμβολο ιταλικής ομορφιάς και σπορτίφ στυλ. Για πρώτη φορά από το ντεμπούτο του, το νέο, ειδικά κατασκευασμένο αυτοκίνητο της μάρκας Biscione θαυμάστηκε μαζί με την εμβληματική 33 Stradale, που συνήθως φυλάσσεται στο Μουσείο Alfa Romeo στο Arese, στο Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο. Η προσωρινή έκθεση αυτών των δύο διαμαντιών Made in Italy ταιριάζει απόλυτα με τη συλλογή στο MAUTO, που ιδρύθηκε το 1933 από τον Carlo Biscaretti di Ruffia. Το μουσείο στεγάζει πάνω από 200 πρωτότυπα αυτοκίνητα από 80 μάρκες, από τα ατμοκίνητα βαγόνια του 19ου αιώνα μέχρι τα σύγχρονα πρωτότυπα. Το Κέντρο Τεκμηρίωσης και το Κέντρο Συντήρησης και Αποκατάστασης εγγυώνται επίσης την καθημερινή προστασία και ανάδειξη μιας κληρονομιάς που δεν μοιάζει με καμία άλλη στον κόσμο. Σχεδιασμένη από τον Franco Scaglione και κατασκευασμένη σε μόλις 18 μονάδες, η 33 Stradale του 1967 θεωρείται ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ: αισθησιακές γραμμές, καθαρότητα αναλογιών, μια επίσημη ισορροπία που συνεχίζει να αποτελεί πραγματικό σημείο αναφοράς στο σχεδιασμό αυτοκινήτων. Ορισμένα πλαίσια χρησιμοποιήθηκαν για οραματικά πρωτότυπα όπως το Carabo και το Iguana, και τα δύο δεκαετίες μπροστά από τις τάσεις στυλ στον κλάδο. Προερχόμενη απευθείας από το αγωνιστικό αυτοκίνητο Tipo 33, με το οποίο η Alfa Romeo επέστρεψε στους αγώνες το 1967, η 33 Stradale έφερε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό απόδοση σε συνδυασμό με άνεση και καθημερινή χρηστικότητα, καθιστώντας την έναν πραγματικό θρύλο που θα μπορούσε να επηρεάσει γενιές ενθουσιωδών και σχεδιαστών. Η Νέα 33 Stradale – που δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια με την ίδια τόλμη – κατασκευάστηκε στο νέο Alfa Romeo “Bottega”, όπου σχεδιαστές, μηχανικοί και οι ιδιοκτήτες της 33 συνεργάστηκαν σε ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο έργο. Κατασκευασμένο σύμφωνα με τεχνικές διαδικασίες και χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, το διθέσιο κουπέ αντιπροσωπεύει τον τέλειο συνδυασμό κληρονομιάς και μέλλοντος. Σε συνδυασμό με τις εκπληκτικές γραμμές του, είναι ένας κινητήρας V6 twin-turbo 630 ίππων που προσφέρει εξαιρετική απόδοση: επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 333 km/h. Ο βρυχηθμός της μηχανής του μάγεψε τους θεατές και τους οπαδούς του Tour d'Elégance στο Car Festival, μια φαντασμαγορική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε κατά μήκος μιας υποβλητικής λοφώδους διαδρομής περίπου 7 χιλιομέτρων, από το Βασιλικό Κάστρο του Μονκαλιέρι μέχρι το χωριό Ρεβιλιάσκο, περνώντας από τη Βασιλική της Σούπεργκα. Μια θριαμβευτική πασαρέλα που καθιέρωσε τη Νέα 33 Stradale ως το πραγματικό αστέρι της εκδήλωσης, προς έκπληξη του πλήθους και τα ενθουσιώδη χειροκροτήματα χιλιάδων ανθρώπων.