Το Fiat 600 Hybrid Icon ...
Η FIAT ανακοίνωσε αλλαγές στη σειρά 600 Hybrid, αποκαλύπτοντας το Icon ως ένα επιπλέον επίπεδο εξοπλισμού για το βραβευμένο compact SUV της. Το Fiat 600 Hybrid Icon θα είναι διαθέσιμο παράλληλα με το βασικό 600 Hybrid και το κορυφαίο 600 Hybrid La Prima και θα διαθέτει επιλογή ισχύος 100 ή 136 ίππων, και τα δύο με ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων (e-DCT6). Η έκδοση Icon, που δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους πελάτες του 600 Hybrid ακόμη μεγαλύτερες επιλογές, περιλαμβάνει προδιαγραφές όπως ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με διαμαντένια κοπή, δίχρωμα υφασμάτινα καθίσματα σε μαύρο και ιβουάρ χρώμα, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας με ορατότητα 180° και δορυφορική πλοήγηση. Το ρυθμιζόμενο δάπεδο του χώρου αποσκευών προσθέτει πρακτικότητα, ενώ η ασύρματη φόρτιση smartphone και η είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί ενισχύουν την άνεση. Κατασκευασμένο στην προηγμένη πλατφόρμα CMP2, το Fiat 600 Hybrid ενσωματώνει τεχνολογίες αιχμής. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης 48V διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,89kWh και επαναφορτίζεται υπό ορισμένες συνθήκες, ενώ είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, για βελτιστοποίηση του χώρου αποσκευών και του χειρισμού. Η συμπαγής μπαταρία συνδυάζεται με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικές εφαρμογές.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκίνητο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DCT6). Ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και παράγει μέγιστη ισχύ 21kW (28HP) και μέγιστη ροπή 55Nm. Το Fiat 600 Hybrid έχει σχεδιαστεί για να είναι αποδοτικό και φιλικό προς το χρήστη, με εκπομπές CO2 μόλις 109g/km και κατανάλωση καυσίμου 57,6mpg (WLTP Combined). Για οδήγηση που περιλαμβάνει αστικούς δρόμους, επαρχιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους, ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας του Fiat 600 Hybrid λειτουργούν μαζί ή ξεχωριστά για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας και της απόδοσης. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην κυκλοφορία της πόλης, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει μικρές αποστάσεις (έως 1 χλμ.) για να οδηγείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια υπό χαμηλές απαιτήσεις ροπής (π.χ., κατά τους ελιγμούς ή κάτω από 28 χλμ/ώρα σε αστική κυκλοφορία).
Ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά επίσης τον βενζινοκινητήρα παρέχοντας πρόσθετη ροπή κατά την επιτάχυνση, όπως κατά την εκκίνηση από στάση. Αυτό είναι επωφελές τόσο για τη δυναμική οδήγησης όσο και για τις εκπομπές CO2. Οι χρόνοι 0-100 χλμ/ώρα είναι 10,9 δευτερόλεπτα για τον Hybrid 100HP και 8,5 δευτερόλεπτα για τον Hybrid 136HP, ενώ οι μέγιστες ταχύτητες είναι 184 χλμ/ώρα και 200 χλμ/ώρα αντίστοιχα. Κατά την επιβράδυνση, ο βενζινοκινητήρας σταματά και ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας 48V του υβριδικού συστήματος. Η μπαταρία αποθηκεύει επίσης την ενέργεια που ανακτάται από το σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Ο βενζινοκινητήρας είναι βελτιστοποιημένος για απόδοση και λειτουργεί στον κύκλο καύσης Miller. Αυτή η θερμοδυναμικά αποδοτική καύση ενεργοποιείται από έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος βελτιώνει την απόδοση σε χαμηλές στροφές, και από έναν μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.
Ένας εκκινητής με ιμάντα συνδυάζεται με τον ηλεκτρικό κινητήρα για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα από κρύο. Η μίζα με ιμάντα επανεκκινεί επίσης τον κινητήρα γρήγορα και ομαλά κατά την οδήγηση.