Το Μυρμήγκι ...
Η FIAT Professional αποκαλύπτει τη νέα της επικοινωνιακή καμπάνια με την ταινία «The Ant», μια συμβολική αφήγηση που μεταμορφώνει ένα στοιχείο της φύσης, το μυρμήγκι, σε εκπρόσωπο των βασικών αξιών της μάρκας: δύναμη, αντοχή και αποφασιστικότητα. Κεντρικό στοιχείο της εμπειρίας είναι η κυκλοφορία ενός ακυκλοφόρητου κομματιού από τον διεθνή μουσικό σταρ Shaggy, «I Gotta Work», ένας ενεργητικός ύμνος που δημιουργήθηκε ειδικά για την καμπάνια, καθώς και η σκηνοθεσία του Martin Werner, ο οποίος είχε συνεργαστεί προηγουμένως με τη FIAT για το εμβληματικό σποτ «The Driver» με το ηλεκτροκίνητο FIAT 500e. Σε ιδέα της Publicis Collective, η καμπάνια, δομημένη γύρω από μια ταινία ηρώων 45 δευτερολέπτων και τρία σποτ 30 δευτερολέπτων αφιερωμένα στα μοντέλα Ducato, Scudo και Doblò, δημιουργεί μια οπτική ιστορία όπου η φυσική μεταφορά του μυρμηγκιού και οι εξαιρετικές του δυνατότητες το καθιστούν το τέλειο alter ego των οχημάτων FIAT Professional και των ανθρώπων που τα οδηγούν κάθε μέρα - καθιστώντας τα αξιόπιστα, ευέλικτα και ασταμάτητα. Τοποθετημένη σε ένα αστικό εργοτάξιο, η ταινία ξεκινά με μια συνάντηση μεταξύ του μυρμηγκιού και ενός Ducato εν δράσει. Από εκείνη τη στιγμή, ξεδιπλώνεται μια ζωντανή οπτική και αφηγηματική αλληλεπίδραση, συνδυάζοντας τον φυσικό και τον μηχανικό κόσμο. Μέσα από δυναμικές σκηνές, το κοινό γίνεται μάρτυρας ενός αυξανόμενου παραλληλισμού: το μυρμήγκι δεν είναι πλέον απλώς ένα έντομο, αλλά ένα σύμβολο επιχειρησιακής νοημοσύνης και προσαρμοστικότητας, ιδιότητες που μοιράζονται τα οχήματα FIAT Professional. Το μήνυμα κορυφώνεται με μια σαφή και δυνατή δήλωση: «Φυσικά Γεννημένοι Εργάτες», ως ένας εορτασμός της εργασίας ως επαγγέλματος, που αποτελείται από μικρές καθημερινές πράξεις που συνθέτουν εξαιρετικά επιτεύγματα.
Το μήνυμα της ταινίας ενισχύεται από ένα πρωτότυπο soundtrack του διάσημου καλλιτέχνη Shaggy: το κομμάτι «I Gotta Work», ένα αποκλειστικό τραγούδι σε παραγωγή των Shaggy και Shane Hoosong, δημιουργήθηκε ειδικά για την καμπάνια και μεταφέρει την ενέργεια, την επιμονή και το κίνητρο που ορίζουν τον κόσμο της εργασίας. Μια μουσική επιλογή που ενισχύει τον θετικό, αποφασιστικό και αυθεντικό τόνο της καμπάνιας. Το Shaggy έχει αναλάβει η Martin Kierszenbaum/Cherrytree Music Company.
Το έργο ολοκληρώνεται με ένα βίντεο με τίτλο «Making Of» από τα παρασκήνια και αποκλειστικό περιεχόμενο που γυρίστηκε στο πλατό, προσφέροντας μια εσωτερική ματιά στην παραγωγή και την ομαδική εργασία που έφερε στη ζωή την αφήγηση, τα οπτικά εφέ και τη μουσική σε ένα ενιαίο κομμάτι.