Η Alfa Romeo ανεβάζει ταχύτητα ...


Σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο κοινωνικό και κλαδικό σκηνικό, η παγκόσμια ανάπτυξη της Alfa Romeo συνεχίζεται: στο πρώτο εξάμηνο του 2025, οι ταξινομήσεις της μάρκας κατέγραψαν αύξηση 20% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024, επιβεβαιώνοντας μια θετική τάση όσον αφορά τους όγκους πωλήσεων και την εδραίωση του μεριδίου αγοράς. Αυτό το αποτέλεσμα αντικατοπτρίζει την επιτυχία μιας ολοκληρωμένης γκάμας που προστέθηκε περαιτέρω με το νέο compact Junior, το οποίο έγινε δεκτό με μεγάλο ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει την ικανότητα της Alfa Romeo να εξελίσσεται παραμένοντας πιστή στο DNA της, που αποτελείται από τον ιταλικό σπορτίφ χαρακτήρα και την τεχνογνωσία. Σάντο Φιτίλι, Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo: «Η 115η επέτειος της Alfa Romeo δεν είναι απλώς ένας εορτασμός, αλλά μάλλον μια ευκαιρία να γιορτάσουμε την πιο αυθεντική ουσία της μάρκας. Η ομοιογενής ανάπτυξη σημάδεψε τους πρώτους έξι μήνες του έτους, ως αποτέλεσμα ενός άρτιου σχεδιασμού και μιας ολοκληρωμένης εμπορικής προσφοράς. Με πάνω από 45.000 παραγγελίες, η Alfa Romeo Junior είναι η κύρια κινητήρια δύναμη πίσω από μια γκάμα που, μαζί με τις Tonale, Giulia και Stelvio, συνεχίζει να ενσαρκώνει το πνεύμα της μάρκας στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Η έμφαση δίνεται επίσης στο μέλλον: σύντομα θα μοιραστούμε ένα νέο όραμα για τη μάρκα, αποτέλεσμα της παθιασμένης δουλειάς μιας εξαιρετικής ομάδας. Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε νέες ευκαιρίες και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις ενός συνεχώς εξελισσόμενου παγκόσμιου σκηνικού με αποφασιστικότητα. Θα το κάνουμε αυτό με τους ανθρώπους μας, με το δίκτυο αντιπροσώπων και με τους οπαδούς της Alfisti από όλο τον κόσμο, ενισχυμένους από μια μοναδική ταυτότητα και από την τολμηρή προσέγγιση που ήταν πάντα το σήμα κατατεθέν μας». Στην Ευρώπη, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 33,3% σε ετήσια βάση, ενισχύοντας την παρουσία της μάρκας και επιβεβαιώνοντας μια σαφή τάση ανάπτυξης. Η απόδοση οφείλεται σε ορισμένες βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας με αύξηση +51% και της Junior που ήδη ηγείται της κατηγορίας της, του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 50%, της Ιταλίας με +35% και τέλος της Ολλανδίας με εκθετική αύξηση 200%. Η Alfa Romeo επιταχύνθηκε επίσης σημαντικά στη Νότια Αμερική, με αύξηση 63% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2024, επιβεβαιώνοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα μοντέλα της μάρκας σε μια περιοχή με υψηλό δυναμικό. Στη Βόρεια Αμερική, από την άλλη πλευρά, οι ταξινομήσεις κατέγραψαν μείωση σε ένα εξελισσόμενο πλαίσιο που αντιμετωπίζει η μάρκα με μια στοχευμένη στρατηγική και ένα προληπτικό όραμα, για να αξιοποιήσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και Αφρικής (MEA), η Alfa Romeo συνεχίζει να εδραιώνει την παρουσία της με αύξηση 34% σε ετήσια βάση στις ταξινομήσεις. Τέλος, στην περιοχή Ινδίας-Ασίας-Ειρηνικού, η μάρκα συνεχίζει να επενδύει στην ενίσχυση της παρουσίας της. Τον Ιούνιο, η Junior έκανε το ντεμπούτο της στην Ιαπωνία, με την κυκλοφορία στην Αυστραλία να είναι πλέον επικείμενη. Η μάρκα σύντομα θα λανσαριστεί στη Μαλαισία και την Ταϊβάν, σηματοδοτώντας μια νέα φάση επέκτασης για την περιοχή. Εν αναμονή αυτών των εξελίξεων, η απόδοση του πρώτου εξαμήνου σημείωσε μικρή πτώση. Στην Κίνα, η απόδοση παραμένει σταθερή σε σύγκριση με το 2024. Η ανάπτυξη της Alfa Romeo οφείλεται στο Junior: στους λίγους μήνες από την κυκλοφορία του σε 38 χώρες, έχει ήδη ξεπεράσει τις 45.000 παραγγελίες, το 17% των οποίων αφορά την πλήρως ηλεκτρική διαμόρφωση. Το Junior διατίθεται στις εκδόσεις Elettrica Veloce 280 ίππων, Elettrica 156 ίππων και Ibrida 145 ίππων, με την τελευταία να διατίθεται και σε διαμόρφωση Q4, ως η πιο ολοκληρωμένη απάντηση στην κατηγορία που κατάφερε να επανερμηνεύσει το πνεύμα της μάρκας με έναν συμπαγή και προσιτό τρόπο. Το Tonale συνεχίζει επίσης να παίζει στρατηγικό ρόλο στη γκάμα της Alfa Romeo και παραμένει σημείο αναφοράς στο τοπίο των Premium C-SUV, κάτι που καθίσταται δυνατό χάρη στην ισορροπία μεταξύ σπορτίφ στυλ, απόδοσης και προηγμένων τεχνικών προδιαγραφών. Θετικά αποτελέσματα και για τις Giulia και Stelvio, οι οποίες συνεχίζουν να ενσαρκώνουν την ουσία του σπορ χαρακτήρα της Alfa Romeo στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η Alfa Romeo επιβεβαίωσε την ικανότητά της να ερμηνεύει την εξέλιξη της αγοράς αξιοποιώντας την κληρονομιά της στον σπορ χαρακτήρα, την ιταλική αριστεία και την καινοτομία. Ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα που μεταφράζεται σε ομοιογενή αύξηση των ταξινομήσεων σε παγκόσμια κλίμακα, καθιστώντας τη φετινή χρονιά - που η μάρκα γιορτάζει την 115η επέτειο από την ίδρυσή της - ακόμη πιο σημαντική. Ένα σημαντικό ορόσημο για το οποίο καυχιούνται λίγοι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο, βιωμένο με το πάθος και το σπορ πνεύμα που αποτελούν χαρακτηριστικά του DNA της μάρκας Biscione από το 1910. Οι πιο εμβληματικές στιγμές σε αυτό το πρώτο εξάμηνο του έτους περιλάμβαναν τις δυναμικές δοκιμές της νέας 33 Stradale στο Balocco Proving Ground και την κυκλοφορία του βιβλίου με τίτλο Alfa Romeo 33 Stradale, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του σε μια αποκλειστική εκδήλωση κατά τη διάρκεια της FuoriConcorso 2025. Δεν ήταν λιγότερο συναρπαστική η μεγάλη διεθνής συγκέντρωση στο Arese, στην οποία συμμετείχαν χιλιάδες οπαδοί και σύλλογοι από όλο τον κόσμο. Η μάρκα ανακοίνωσε επίσης σημαντικές νέες παγκόσμιες συνεργασίες: τη Luna Rossa – με την οποία η μάρκα θα αντιμετωπίσει την πρόκληση του 38ου America's Cup, και τη Jasmine Paolini, είδωλο του παγκόσμιου τένις, στον ρόλο της ως Πρέσβειρα της Alfa Romeo.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

e-omae-epa.gr .....

Πάθος 60 ετών ...

"Εκπτώσεις" Daihatsu