DS Automobiles - Penske ...
Λίγο περισσότερο από 7 μήνες μετά την έναρξη του πρωταθλήματος στο Σάο Πάολο, το εκθεσιακό κέντρο EXCEL στο Λονδίνο φιλοξένησε αυτό το Σαββατοκύριακο τους δύο τελευταίους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E. Το London E-Prix ολοκλήρωσε την 11η σεζόν των 16 αγώνων της σειράς μονοθέσιων αυτοκινήτων με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, η οποία επιτρέπει στους κατασκευαστές να αναπτύσσουν συνεχώς τεχνολογίες που θα χρησιμοποιηθούν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα στο εγγύς μέλλον. Καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν, οι μηχανικοί, οι μηχανικοί και οι οδηγοί της DS Automobiles έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό απέναντι στον ολοένα και πιο σκληρό ανταγωνισμό. Φτάνοντας στη βρετανική πρωτεύουσα με την τρίτη θέση στην κατάταξη των ομάδων, η DS Automobiles και ο συνεργάτης της PENSKE AUTOSPORT είχαν ως σταθερό στόχο να κρατήσουν το χάλκινο μετάλλιο αυτή τη σεζόν. Αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος της ομάδας κατά τη διάρκεια ενός πολύ γεμάτου με αγωνιστικά περιστατικά και απροσδόκητες ανατροπές, αγώνα. Η Κυριακή ξεκίνησε καλά με τον Maximilian Günther να εξασφαλίζει τη δεύτερη θέση στην γραμμή εκκίνησης: ένα σαφές σημάδι της αυξημένης απόδοσης του DS E-TENSE FE25 που ανέπτυξε ο Γάλλος κατασκευαστής υψηλής ποιότητας. Ο Γερμανός οδηγός στάθηκε ιδιαίτερα άτυχος το Σάββατο, όταν σπρώχτηκε στον τοίχο στον πρώτο γύρο, και αυτή τη φορά τουλάχιστον κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό. Δυστυχώς, έχασε σημαντικά την ευκαιρία όταν ο αγώνας ουδετεροποιήθηκε αμέσως μετά την ενεργοποίηση και των δύο Λειτουργιών Επίθεσης. Ένα κίτρινο πλήρους διαδρομής κατά τη διάρκεια της πρώτης λειτουργίας επίθεσης και στη συνέχεια ένα αυτοκίνητο ασφαλείας κατά τη διάρκεια της δεύτερης, τον εμπόδισαν να εκμεταλλευτεί την πρόσθετη απόδοση - η οποία προσφέρει περισσότερη ισχύ και τετρακίνηση - που προσφέρει αυτή η λειτουργία. Ως αποτέλεσμα, ο Maximilian αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την έβδομη θέση στον τερματισμό. Μετά από μια λαμπρή επιστροφή από την 15η στην πέμπτη θέση το Σάββατο, ο Jean-Éric Vergne δεν μπόρεσε να επαναλάβει το κατόρθωμα την Κυριακή. Ξεκινώντας από την 13η θέση στην εκκίνηση, ο Γάλλος τελικά τερμάτισε 15ος αφού έλαβε ποινή προς το τέλος του αγώνα. Ως αποτέλεσμα, η ομάδα DS PENSKE τερματίζει πέμπτη στην κατάταξη των ομάδων αυτή τη σεζόν. Στο πρωτάθλημα οδηγών, ο Jean-Éric Vergne σφράγισε την έκτη θέση, με δύο θέσεις στο βάθρο. Παρά το γεγονός ότι πέτυχε δύο νίκες και δύο pole positions για την ομάδα στην πρώτη του σεζόν ως οδηγός της DS Automobiles, ο Maximilian Günther τερμάτισε τη σειρά αγώνων στην 10η θέση. Όλα τα βλέμματα στρέφονται τώρα στην 12η σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E, η οποία θα ξεκινήσει με επίσημες δοκιμές στις 27 Οκτωβρίου στη Βαλένθια, πριν από τον πρώτο αγώνα στις 6 Δεκεμβρίου στο Σάο Πάολο. Με 18 αγώνες - ένα νέο ρεκόρ - και ένα συναρπαστικό μείγμα νέων προορισμών και κλασικών εγκαταστάσεων, το πρωτάθλημα 2025–2026 υπόσχεται να είναι συναρπαστικό.
Eugenio Franzetti, Διευθυντής DS: «Ήταν ένας ακόμη δύσκολος αγώνας σήμερα. Όπως συμβαίνει συχνά σε αυτή την ασυνήθιστη πίστα, χαρακτηρίστηκε από αρκετές συγκρούσεις και περιστατικά. Η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Max σήμερα. Δύο φορές, ο αγώνας ακυρώθηκε - πρώτα από μια πλήρη διαδρομή με κίτρινο χρώμα και στη συνέχεια από ένα αυτοκίνητο ασφαλείας - ακριβώς τη στιγμή που είχε ενεργοποιήσει τη λειτουργία επίθεσής του. Αυτό σήμαινε ότι δεν μπορούσε να μην επωφεληθεί από την επιπλέον ισχύ. Ο JEV πάλεψε σκληρά, αλλά δυστυχώς έλαβε μια ποινή που του κόστισε πολύτιμους βαθμούς. Αυτοί οι βαθμοί ήταν απαραίτητοι για να διατηρήσει την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα, η οποία του έφυγε με την τελευταία ανάσα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα για τη δέσμευση, την ποιότητα και την εμπειρία της. Θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί του χρόνου!»
Maximilian Günther: «Η μέρα ξεκίνησε πολύ καλά με τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση. Δυστυχώς, δύο πράγματα έβαλαν σε κίνδυνο τον αγώνα μας σήμερα. Πρώτον, έπρεπε να παλέψω με την υποστροφή, η οποία με επηρέαζε πολύ. Δοκίμασα τα πάντα για να τη διορθώσω, αλλά τίποτα. Όταν το αυτοκίνητο δεν είναι τέλεια ισορροπημένο, όχι μόνο πηγαίνεις πιο αργά, αλλά χρησιμοποιείς και περισσότερη ενέργεια. Έπειτα, το γεγονός ότι οι δύο τρόποι επίθεσής μου καταστράφηκαν από τις δύο ουδετεροποιήσεις περιέπλεξε πραγματικά τα πράγματα. Έκανα ό,τι μπορούσα, τερματίζοντας στην έβδομη θέση και σκοράροντας βαθμούς, αλλά σαφώς ελπίζαμε να τα πάμε πολύ καλύτερα για να ολοκληρώσουμε τη σεζόν».
Jean-Éric Vergne, πρωταθλητής Formula E 2018 και 2019: «Ήταν μια δύσκολη μέρα. Απλώς δεν είχα τον ρυθμό που ήθελα και παρόλο που προσπάθησα να κρατήσω τους αντιπάλους μου, είναι πολύ δύσκολο όταν δεν είσαι τόσο γρήγορος όσο αυτοί. Δεν ήταν ο τρόπος που ήθελα να τελειώσω αυτό το πρωτάθλημα... Θα αφιερώσουμε χρόνο το καλοκαίρι για να αναλύσουμε τα πάντα και, πάνω απ' όλα, να προετοιμαστούμε σωστά, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε πιο δυνατοί την επόμενη σεζόν».
Βασικά στοιχεία από την είσοδο της DS Automobiles στη Formula E:
- 137 αγώνες
- 4 τίτλοι πρωταθλήματος
- 18 νίκες
- 55 βάθρα
- 26 pole positions