Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CUPRA Terramar ...


Όταν η φιλοδοξία γίνεται πραγματικότητα

Πίσω στο 2018 γεννήθηκε μία τολμηρή, νέα μάρκα, που συνδύαζε συναίσθημα και σχεδίαση ως τις αμετακίνητες αρχές της. Ήταν η αρχή της ιστορίας της CUPRA, που συστήθηκε στον κόσμο στην πίστα Terramar στις Sitges, κοντά στη Βαρκελώνη. Σήμερα, έξι χρόνια αργότερα η εμβληματική πίστα αγώνων, δανείζει το όνομά της στον νέο ήρωα της μάρκας για μια νέα εποχή, με το λανσάρισμα του CUPRA Terramar. To νέο, σπορ SUV της μάρκας είναι εδώ.  Ο CUPRA Design Director Jorge Diez, περιγράφει τη δημιουργία ενός μοντέλου που επαναπροσδιορίζει όλα αυτά που τα SUVs προσφέρουν στους τομείς του συναισθήματος, της επίδοσης και της σχεδίασης. 


Για εμάς η σχεδίαση ακολουθεί τα συναισθήματα. Στην CUPRA είμασταν πάντα δεσμευμένοι να εμπνεύσουμε τον κόσμο από τη Βαρκελώνη. Με αυτό το μοντέλο όμως, που εμπεριέχει στο όνομά του τις λέξεις terra (γη) και mar (θάλασσα), πήγαμε ένα βήμα παρακάτω. Η έμπνευση που λαμβάνουμε ως σχεδιαστές δεν πηγάζει μόνο από την εκπληκτική αρχιτεκτονική και το πνεύμα της Βαρκελώνης αλλά και από την επιρροή της Μεσογειακής κουλτούρας και τον δυνατό χαρακτήρα των ανθρώπων της. Συνδυάζοντας τα με τη φιλοσοφία μας στη σχεδίαση, πετύχαμε έναν πιο αυθεντικό τρόπο έκφρασης. Ο στόχος μας ήταν να δώσουμε έμφαση στο σημείο όπου η γη συναντά την ακατέργαστη, ατμοσφαιρική δύναμη της θάλασσας.


Είδαμε τις προκλήσεις ως ευκαιρίες.  Ο ανταγωνισμός είναι στο DNA μας. Ακριβώς όπως στο America’s Cup όπου δεν υπάρχει δεύτερη θέση, για εμάς ισχύει ακριβώς το ίδιο και για τη σχεδίαση. Για αυτό κατασκευάσαμε ένα επιβλητικό SUV 4.5μ. Θέλαμε να συνδυάσουμε το ύψος και τις μεγαλύτερες διαστάσεις των κλασικών SUVs με μία ‘μυώδη’ προσέγγιση και χαρακτηριστικές γραμμές υψηλών αντιθέσεων, στοιχείο της σπορ σχεδίασής μας. To εμπρός μέρος, για παράδειγμα, διαθέτει ένα μακρύ, ψηλό και επιβλητικό καπό, σχεδιασμένο σε V σχήμα για ενίσχυση της δυναμικότητάς του. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο με έντονες γραμμές και επιφάνειες.


To CUPRA Terramar στοχεύει να ωθήσει τα συναισθήματα στα όρια με την τολμηρή σχεδίασή του, τις σπορ αναλογίες και τη χαρακτηριστική του εμφάνιση ενώ θα φέρει την CUPRA σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στην Ευρώπη. Υιοθετήσαμε τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, υλοποιήσαμε το πλήρες DNA της CUPRA και φτιάξαμε ένα αθλητικό, τολμηρό και υβριδικό SUV εμπνευσμένο από τη Βαρκελώνη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...