Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στον αστερισμό του Σείριου ...


Η φετινή ΕΚΟ Super Special Stage διοργανώθηκε σε ένα κατά κοινή ομολογία πρωτότυπο περιβάλλον, στο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών «Σείριος». Η διαδρομή των 1,97 χιλιομέτρων «χαράχθηκε» στον περιβάλλοντα χώρο του Σ.Ε.Α., με τμήμα της να εισέρχεται και στην Ε.Ο., στο ρεύμα με κατεύθυνση από Λαμία προς Αθήνα. Στο αντίθετο ρεύμα έγινε αντιδρόμηση προς εξυπηρέτηση της αραιής κυκλοφορίας το βράδυ του Σαββάτου. Για τον ίδιο σκοπό, την αποφυγή δηλαδή ταλαιπωρίας των διερχόμενων οχημάτων, το έργο περατώθηκε λίγες ώρες πριν από την εκκίνηση της υπερειδικής διαδρομής (21:00), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά έγινε αντιληπτό από τους θεατές αλλά και τους εμπλεκόμενους ελάχιστη ώρα νωρίτερα. Ομάδες και οδηγοί δήλωσαν εντυπωσιασμένοι από την πρωτότυπη ιδέα και ενθουσιασμένοι από τον παλμό της εκδήλωσης που τίμησαν με την παρουσία τους 15.000 θεατές -σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ.- και μεταδόθηκε απευθείας από την ΕΡΤ, την COSMOTE TV και από το WRC Rally TV σε 150 χώρες στον κόσμο. Το Σ.Ε.Α. Σείριος στη Μαλακάσα είναι μια εμβληματική εγκατάσταση. Μεταξύ άλλων, είναι το μοναδικό Σ.Ε.Α. στην Ελλάδα που διαθέτει πεζογέφυρα αλλά και φωτοβολταϊκό πάρκο, που λειτουργεί ως στέγαστρο στο χώρο στάθμευσης. Οι χρήστες εξηλεκτρισμένων οχημάτων έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν δωρεάν όλο το 24ωρο, ενώ η περίσσεια ρεύματος χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία της εγκατάστασης. Οι ιθύνοντες της Νέας Οδού, που είναι και χορηγός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, συνέβαλαν στην οργάνωση της υπερειδικής διαδρομής ως οικοδεσπότες αλλά και με το τεχνικό κομμάτι διαχείρισης της κυκλοφορίας.


Την κυκλοφοριακή μελέτη που απαιτήθηκε για την απρόσκοπτη λειτουργία του εγχειρήματος εκπόνησε ο Θανάσης Τσιάνος, πρόεδρος των Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Την υλοποίησή της ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία η Τροχαία με τα συναρμόδια Τμήματα, καθώς το εγχείρημα περιλάμβανε Αττική, Βοιωτία και ΠΑΘΕ. Ο ρόλος της ΕΛ.ΑΣ. ήταν διττός, καθότι μπορεί μια παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση να προβάλλει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, την ίδια ώρα όμως απαιτείται και η διασφάλιση της εικόνας της αθλητικής εγκατάστασης. Πολύ σημαντικός ήταν και ο ρόλος των συνεργατών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς κλήθηκαν υπό αντίξοες συνθήκες (κίνηση επί της ΠΑΘΕ) να τοποθετήσουν τα μπάνερ των χορηγών επί του αυτοκινητόδρομου, να εφαρμόσουν όλα τα μέτρα ασφαλείας της διαδρομής, να εγκαταστήσουν - απεγκαταστήσουν τις κερκίδες των θεατών και τα περίπτερα των χορηγών, και όλα αυτά μέσα σε λίγες ώρες. Αξίζει να αναφερθεί πως η διεξαγωγή της EKO Super Special Stage ολοκληρώθηκε τα μεσάνυχτα και η κυκλοφορία είχε αποκατασταθεί προτού ξημερώσει. Ο αναπληρωτής πρόεδρος της FIA, Robert Reid μιλώντας σχετικά τόνισε: «Εντυπωσιάστηκα. Ο μόνος τρόπος να αλλάξουν τα πράγματα στο σπορ είναι να δοκιμάζουμε νέα πράγματα. Συγχαίρω τους διοργανωτές για την ιδέα και την προσπάθεια».


Το εμβληματικό εγχείρημα της ΕΚΟ Super Special Stage δε θα ήταν εφικτό να υλοποιηθεί χωρίς την πολιτική βούληση των συναρμόδιων υπουργών: του Αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού και προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Γιάννη Βρούτση, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, ως αρμόδιου για θέματα κυκλοφορίας και του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ως αρμόδιου για την υλοποίηση του σχεδίου ασφαλείας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...