Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rallye Monte-Carlo hist. 2025 ...


Χρόνο με το χρόνο, το ιστορικό Rallye Monte-Carlo συνεχίζει να ξεχωρίζει για την ποικιλομορφία και την αυθεντικότητα της διαδρομής του. Η Οργανωτική Επιτροπή του Automobile Club de Monaco (ACM) ήθελε η έκδοση του 2025 να είναι ακόμη πιο ελκυστική με, ως συνήθως, την πλειονότητα των Regularity Stage (RS) που συνέβαλαν στη συγγραφή της μεγάλης ιστορίας της διοργάνωσης! Και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλοί περισσότεροι ανταγωνιστές θα το παλέψουν για τη συνολική νίκη, σε μια προσπάθεια να εκθρονίσουν τους Michel Decremer και Jennifer Hugo, νικητές της διοργάνωσης του 2024 με το Opel Ascona 400 του 1979. Ως συνήθως, η ιστορική έκδοση του Rallye Monte-Carlo προορίζεται για αυτοκίνητα που συμμετείχαν σε προηγούμενες εκδόσεις του Rallye Automobile Monte-Carlo και του χρόνου για μοντέλα που αγωνίστηκαν μεταξύ 1911 και 1983. Η εκδήλωση του 2025 έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, τέσσερις μόλις ημέρες μετά τον τερματισμό του 93ου Ράλι Αυτοκινήτου Μόντε Κάρλο. Οι διαγωνιζόμενοι που έχουν εξουσιοδοτηθεί να ξεκινήσουν αυτή την 27η έκδοση του ιστορικού Rallye Monte-Carlo θα ξεκινήσουν διαδοχικά από το Bad Homburg, τη Reims, το Monte-Carlo και το Τορίνο. Κοινός προορισμός τους είναι η Place du Champ de Mars στο Valence, ο νομός του νομού Drôme και μια παραδοσιακή ενδιάμεση πόλη, στην οποία θα φτάσουν οι πρώτοι διαγωνιζόμενοι το απόγευμα της Παρασκευής 31 Ιανουαρίου. 


Τα πρώτα τέσσερα στάδια κανονικότητας έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη μέρα, Σάββατο 1 Φεβρουαρίου, που περιλαμβάνονται σε Σκέλος Κατάταξης (με τον πρώτο αγωνιζόμενο να ξεκινά στις 7:30 π.μ.). Αυτή η πρώτη μέρα του αγώνα δεν θα είναι ξεκούραστη για τους αγωνιζόμενους, ωστόσο, ξεκινώντας με ένα κλασικό του ορεινού όγκου Vercors: Col Gaudissart – La Cîme du Mas / SR 1 / 9:20 π.μ. και τον άτυπο Col de l'Écharasson ( 1146 μ.). Στη συνέχεια, στο Les Nonnières – Chichilianne / SR 2 / 11:20 π.μ. και τον επίφοβο Col de Menée (1402 μ.) πριν από τον μεσημεριανό έλεγχο που διοργανώνεται στο Clelles, το σπίτι του ράλι στην περιοχή Dauphiné, από τις 12:00. Το επόμενο στάδιο θα είναι το La Piarre – Valdrôme / SR 3 / 1:20 μ.μ., συμπεριλαμβανομένης της διέλευσης του Col de Carabès (1261 m), των φυσικών συνόρων μεταξύ των διαμερισμάτων Hautes-Alpes και Drôme. Επιστρέψτε στο «Drôme Provençale» για να ολοκληρώσετε τη μέρα με το La Motte-Chalancon – Saint-Nazaire-le-Désert / SR 4 / 2:30 μ.μ. μέσω του Col de Chamauche (1037 μ.). Ένας τελικός έλεγχος χρόνου έχει προγραμματιστεί στο Crest στις 4:00 μ.μ., για να ρυθμιστούν οι αγωνιζόμενοι που αναμένονται στο Champ de Mars στη Valence από τις 4:55 μ.μ.


Οι διαγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν για το Ardèche την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου στις 7:30 π.μ. για το Μέρος 1 του Common Leg. Θα πρέπει πρώτα να φτάσουν στο Privas για έλεγχο ώρας (8:45 π.μ.) πριν ξεκινήσουν τη μέρα με το νέο Saint-Julien-du-Gua – Col des Quatre Vios / SR 5 / 09:25 π.μ. Θα ακολουθήσει μια ευπρόσδεκτη στάση στο δρόμο, στο Vals-les-Bains, όπως παλιά. Στη συνέχεια θα έρθει η κλασική έκδοση του Burzet – Saint-Martial / SR 6 / 11:35 π.μ. μέσω του καταρράκτη Ray-Pic. Το μεσημεριανό διάλειμμα έχει προγραμματιστεί στην Πλατεία Αγοράς στο Saint-Agrève από τις 1:15 μ.μ., όπου οι διαγωνιζόμενοι και οι φίλοι θα απολαύσουν μια γευσιγνωσία τοπικών προϊόντων, πριν συνεχίσουν με μια νέα σκηνή Saint-Bonnet-le-Froid – Vanosc / SR 7 / 1.40 μ.μ και ακολουθεί Saint-Pierre-sur-Doux – Lalouvesc / SR 8 / 3.10 μ.μ. Της επιστροφής στο Valence (17:30) προηγείται και πάλι μια παραδοσιακή δημοφιλής και εορταστική στάση στο Quai Farconnet στο Tournon-sur-Rhône από τις 4:45 μ.μ.


Κατευθυνόμενοι προς τους ορεινούς όγκους Vercors, Diois και Baronnies είναι το σχέδιο για τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου στις 7:30 π.μ. για το Μέρος 2 του Common Leg. Η μεγαλύτερη μέρα του ράλι θα ξεκινήσει με την ανάβαση του Col de Tourniol (1145m) μεταξύ Barbières – Gigors-et-Lozeron / SR 9 / 8:35 π.μ. Οι δυσκολίες θα αυξηθούν με το επόμενο στάδιο, Saint-Nazaire-le-Désert – Chalancon / SR 10 / 10:40 π.μ., λαμβάνοντας τους ανταγωνιστές πέρα ​​από τους Col de Muse (932m), Col de Chamauche (1037m) και Col de la Croix (722m) . Το μεσημεριανό διάλειμμα έχει προγραμματιστεί στο Buis les Baronnies στις 12:45 μ.μ., πριν από το μεγαλύτερο στάδιο του ράλι, Montauban-sur-l'Ouvèze – Roussieux / SR 11 / 1:25 μ.μ., καλύπτοντας περίπου 40 χιλιόμετρα και συμπεριλαμβανομένου του Col de Perty ( 1302m), Col de Reychasset (1052m) και Col de Pierre-Vesce (1013m). Η τελική δυσκολία σε αυτό το σκέλος θα είναι Recoubeau-Jansac – Pennes-le-Sec / SR 12 / 3:00 μ.μ. και η διάβαση του Col de Pennes (1040 m). Η τελευταία στάση της ημέρας πριν την επιστροφή στο Valence (17:15) θα οριστεί, όπως και την προηγούμενη μέρα, στην Place du Champ de Mars στο Crest, με έλεγχο ώρας από τις 16:20.


Την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου, η εκκίνηση από τη Βαλένς είναι προγραμματισμένη για τις 7 το πρωί. Αυτό το 3ο και τελευταίο μέρος του Common Leg θα ξεκινήσει με το La Charce – Rosans / SR 13 / 9 π.μ. και το Col de Pommerol του (1072 μέτρα). Η σκηνή συνεχίζει με το “Sisteron – Thoard / SR 14 / 10h40” και το ανθολογικό του Col de Fontbelle (1304μ). Τέλος, για να ολοκληρωθεί η κάθοδος στο Πριγκιπάτο του Μονακό, οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν προς το Briançonnet – Entrevaux / SR 15 / 14:00, με τους Col du Buis (1196m) και Col de Félines (926m) στα χαρτιά. Η είσοδος στο Parc Fermé στο Μονακό θα προγραμματιστεί από τις 4:20 μ.μ. και μετά, ενώ θα προηγηθεί έλεγχος ώρας στο La Turbie από τις 3:55 μ.μ.


Η έναρξη του Τελικού Σκέλους, που έχει προγραμματιστεί για το βράδυ της Τρίτης 4 Φεβρουαρίου προς Τετάρτη 5, θα γίνει στο Μονακό από τις 21:00. Στο μενού αυτής της τελευταίας βραδιάς υπάρχουν δύο θρυλικές σκηνές του γεγονότος των Μονεγάσκων, συμπεριλαμβανομένου του Col de Braus – Lantosque / SR 16 / 10:15 μ.μ., με τουλάχιστον τέσσερα περάσματα στο δρόμο, συμπεριλαμβανομένου του Col de l'Ablé (1149μ). Col de l'Orme (1005m), Col Saint-Roch (990m) και Col de la Porte (1057m). Τελευταίο και εξίσου σημαντικό, η τελευταία αναμέτρηση θα γίνει μεταξύ La Bollène-Vésubie – Moulinet / SR 17 / 23:25 συμπεριλαμβανομένου, ως κριτή της ειρήνης, του μεγαλοπρεπούς Col de Turini (1607μ). Ο αγώνας πρόκειται να τερματιστεί στο Port Hercule του Μονακό από τη 1:10 π.μ.

Τέλος, σύμφωνα με την παράδοση, η εορταστική βραδιά και η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθούν το βράδυ της Τετάρτης 5 Φεβρουαρίου στο διάσημο Salle des Etoiles στο Monte-Carlo Sporting Club.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν