Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9ο Rally Sprint Δωδώνης - Αποτελέσματα ...


Θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου θα διεκδικήσει την επόμενη χρονιά ο αγώνας της ΕΛΕΤΑ στην κλασική διαδρομή της Δωδώνης, μετά την οργανωτική επιτυχία του 9ου Rally Sprint “Ι.ΚΤΕΟ Autotest» Δωδώνης, που προσμετρούσε στον τρίτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Βορείου Ελλάδος και ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής. Την πρώτη θέση της γενικής κατέκτησαν οι Αντώνης Αντωνίου - Αντρέας Βίγκος με Mitsubishi Lancer, που ήταν ταχύτεροι στα δύο από τα τρία σκέλη και ολοκλήρωσαν τον αγώνα με συνολικό χρόνο 21:10.43. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν η πρώτη νίκη σε επίπεδο γενικής για τον 29χρονο οδηγό, ο οποίος είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τα προηγούμενα χρόνια, μετρώντας ένα σερί τεσσάρων εγκαταλείψεων. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Χρήστος Λάππας - Αθανάσιος Τσιούκας με Ford Fiesta R5, οι οποίοι τερμάτισαν σε συνολικό χρόνο 21:14.30, όντας οι ταχύτεροι στο τρίτο σκέλος. Ο 44χρονος γιαννιώτης οδηγός, που επέστρεψε στη δράση μετά από σχεδόν μια δεκαετία, κινήθηκε αρκετά γρήγορα μετά το αναγνωριστικό για τον ίδιο πρώτο σκέλος και υπό την καθοδήγηση του πολύπειρου συνοδηγού του κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο συνολικά (22:27.47) σημείωσαν οι Γιώργος Παντελάκης - Γιώργος Μουρτζούκος με το Renault Clio R3. Τη σημαία τερματισμού είδαν 15 από τα 20 πληρώματα, που πήραν εκκίνηση, καθώς υπήρξαν πέντε εγκαταλείψεις λόγω μηχανικών προβλημάτων, που ήταν και τα μοναδικά απρόοπτα του αγώνα, καθώς κατά τα άλλα κύλησε χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, χάρη στη σωστή οργάνωση και στην πειθαρχία των θεατών, που κατέκλυσαν τα βουνά της Δωδώνης, παρά τον καυτό ήλιο. Άτυχοι στάθηκαν οι Παναγιώτης Καμπύλης - Σταύρος Σταμέλος, που εγκατέλειψαν στην αρχή του πρώτου σκέλους, όταν το Skoda Fabia S2000R παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα, ενώ στο δεύτερο σκέλος εγκατέλειψαν οι Βαγγέλης Τσιούρης - Λευτέρης Τσιούρης με το Renault Clio 2, που είχαν κάνει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος. Στο 3ο σκέλος τους ακολούθησαν οι Ποσειδώνας Γορίτσας - Αποστόλης Σπύρου με το Mitsubishi Lancer X, που ήταν στην τρίτη θέση στο τέλος του δεύτερου σκέλους, οι  Νικόλαος Τρυχίδης - Νικόλας Αβραμίδης με το Citroen Xsara και οι Αθανάσιος Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης με το Peugeot 106. Πέραν της τρίτης θέσης στη γενική κατάταξη, οι Παντελάκης - Μουρτζούκος κέρδισαν και την πρώτη θέση στην F2, όπου δεύτεροι τερμάτισαν οι Βασίλης Κανδηλιώτης - Παντελής Παπανδρέου με Peugeot 208, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Τασούλας - Φίλιππος Ζαχαρής με Peugeot 106. Στην F2E πρώτοι κατετάγησαν οι Τρικαλινοί Θεόδωρος Παπαβασιλείου - Μιχάλης Καλτσάς με VW GOLF GTI, δεύτεροι οι Παναγιώτης Κεφαλάς - Λάμπρος Ζωγράφος με VW GOLF Mk3 και τρίτοι οι Γιώργος Μπάης - Χρήστος Μπάης με Peugeot 106. Οι Αντώνης Αντωνίου - Αντρέας Βίγκος πήραν το κύπελλο και στην κατηγορία C1/C2, ενώ στη C3/C5 στο βάθρο ανέβηκαν οι Παντελάκης - Μουρτζούκος ως πρώτοι στη συγχωνευμένη κατηγορία, Βασίλης Κανδηλιώτης - Παντελής Παπανδρέου  στο δεύτερο σκαλί και Θεόδωρος Παπαβασιλείου - Μιχάλης Καλτσάς στο τρίτο. Τέλος, στη C6 νικητές ήταν οι Κωνσταντίνος Τασούλας - Φίλιππος Ζαχαρής, δεύτεροι οι Γιάννης Σκανδάλης - Μιχάλης Κασιμιώτης και τρίτοι οι Γιώργος Μπάης - Χρήστος Μπάης, άπαντες με Peugeot 106.


Την απονομή στους νικητές της γενικής κατηγορίας έκανε ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ΕΛΕΤΑ Χρήστος Σαρηγιαννίδης, ο οποίος εκτέλεσε και χρέη αλυτάρχη, ενώ στις επιμέρους κατηγορίες τα κύπελλα απένειμαν η πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνων της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος Φωτεινή Ψαρράκου, ο αντιδήμαρχος του Δήμου Δωδώνης Αντώνης Αθανασόπουλος, ο παρατηρητής της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ Γιώργος Φλώρος και ο αγωνοδίκης Μάκης Τέρτσης.

Μεγάλοι χορηγοί του αγώνα ήταν το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Autotest στη Βουνοπλαγιά και η City Cars Ioannina,  που αντιπροσωπεύει στα Γιάννενα την Peugeot, την MG, τη DS Automobile και τη Citroen.


Το 9ο Rally Sprint Δωδώνης πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Περιφέρειας Ηπείρου, του Δήμου Ιωαννιτών, του Δήμου Δωδώνης και του ΠΕΑΚΙ, στις εγκαταστάσεις του οποίου στο Πανηπειρωτικό λειτούργησε η γραμματεία του αγώνα, το service park και έγιναν οι απονομές.. Πολύτιμη ήταν, για μία ακόμη φορά,  η συμβολή του Τμήματος Τροχαίας Ιωαννίνων, του Πυροσβεστικού Σώματος και του ΕΚΑΒ.

Τελική Κατάταξη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ