Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΛ.ΑΣ. Εν Δράσει ...


Η αγωνιστική ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ελληνικής Αστυνομίας, βρέθηκε στις 27 Μάϊου στην πόλη της Καλαμάτας. Το αγωνιστικό ταξίδι του «περιπολικού» της Ελληνικής Αστυνομίας, ξεκίνησε στις 17 Μαΐου από τον Πύργο Ηλείας και συνέχισε με την Μεσσηνιακή πρωτεύουσα, γενέτειρα του διακεκριμένου οδηγού αγώνων ταχύτητας, Ανθυπαστυνόμου  Γιάννη Πλάγου, με το πλούσιο παλμαρέ και τη δίψα για διακρίσεις και χιλιόμετρα. Γιάννης Πλάγος και Άλκης Ρέντης, μετά τις συμμετοχές τους σε διοργανώσεις εντός και εκτός Ελληνικών συνόρων, με κορυφαίες κατά τα προηγούμενα χρόνια, αυτές του Ράλι Ακρόπολις υπό τον εμβληματικό βράχο της Ακρόπολης και το σπουδαίο Le Mans της Γαλλίας, τον παλαιότερο ενεργό αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο σε αγώνες αντοχής, με  το ταχύτατο δίδυμο να κατακτά την πρώτη θέση το 2022, έχουν τοποθετήσει τον πήχη ψηλά και φιλοδοξούν να κάνουν τα όνειρα πραγματικότητα…


Η βιωματική δράση στην πίστα

Πρωινές ώρες, η αγωνιστική ομάδα, βρέθηκε στην πίστα καρτ «San NICOLAS» και υποδέχθηκε 200 μαθητές της τρίτης γυμνασίου, από την δημόσια και την ιδιωτική εκπαίδευση. Στην βιωματική δράση , οδηγός και συνοδηγός, μίλησαν στους μαθητές για τις συνθήκες της ασφαλούς οδήγησης, παρουσίασαν τον εξοπλισμό του πληρώματος του αγωνιστικού οχήματος και ακολούθως με το αγωνιστικό Peugeot 208, προχώρησαν σε μια επίδειξη ικανοτήτων εντός της πίστας. Κατά την διάρκεια της επίδειξης, η Ανθυπαστυνόμος Χριστίνα Μαρασίδη, η οποία προηγουμένως είχε καλωσορίσει τα παιδιά και παρουσιάσει την ομάδα της, με σπουδές στην συμβουλευτική και εμπειρία στο οδικό τροχαίο ατύχημα, μιλά στους μαθητές και εξηγεί την λειτουργία των προστατευτικών μέσων. Τα μέλη της ομάδας, προέτρεψαν τους μαθητές να επισκεφθούν την πίστα καρτ, με τους γονείς και να αποκτήσουν έτσι την πρώτη επαφή με τους 4 τροχούς. Αφού οδηγός και συνοδηγός προσέφεραν πλούσιο θέαμα στο ενθουσιώδες κοινό, οι μαθητές μπήκαν στην πίστα όπου και είχαν τοποθετηθεί συμβατικά οχήματα και ενημερώθηκαν για την παθητική οδήγηση, δοκιμάζοντας και οι ίδιοι την σωστή θέση του συνοδηγού και του επιβάτη. Φωτογραφήθηκαν στο αγωνιστικό αυτοκίνητο και δημιούργησαν με την αγωνιστική ομάδα,  παρέες, όπου συνομίλησαν για θέματα οδήγησης αλλά και ζητήματα που αφορούν τους εφήβους. Στόχος της ομάδας, όπως μας εξήγησαν, είναι μέσα από την συγκεκριμένη δράση, πέρα από τον περιορισμό των οδικών τροχαίων ατυχημάτων, να δημιουργηθεί  ένα κλίμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας στους νέους, απέναντι στην Ελληνική Αστυνομία.


Η παρουσίαση του οχήματος στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας

Νωρίς το απόγευμα της ίδιας ημέρας, με συνοδηγό τον Θανάση Βασιλόπουλο, δήμαρχο της Καλαμάτας, ο Γιάννης Πλάγος οδήγησε το γαλανόλευκο «περιπολικό» στην κεντρική πλατεία της πόλης, όπου και στάθμευσε μέχρι αργά το βράδυ. Η παρουσίαση έγινε από την Ανθυπαστυνόμο Χριστίνα Μαρασίδη , ενώ για την δράση μίλησαν ο Βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς, ο οποίος είναι συνοδοιπόρος της ομάδας από το 2020, ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος αλλά και οι μεγάλοι υποστηρικτικές της ομάδας κυρία Ναταλί Συγγελίδη και κύριος Νίκος Βαρελάς, της εταιρείας Varelas Home Design. Το γαλανόλευκο εντυπωσιακό όχημα της Ελληνικής Αστυνομίας κέντρισε τα βλέμματα των περαστικών και το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων που δεν δίστασαν να το πλησιάσουν να φωτογραφηθούν δίπλα στο όχημα και παρέα με το αγωνιστικό δίδυμο και οι πιο τολμηροί… να κάτσουν για λίγο στη θέση του οδηγού!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...