Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Opel Corsa Hybrid ...


Το νέο Opel Corsa έχει καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις από τους πρώτους μήνες της εμπορικής του πορείας, με το πλήρως ψηφιακό εσωτερικό και το χαρακτηριστικό Opel Vizor. Η Opel επεκτείνει τώρα τη γκάμα των κινητήρων του μικρού της best-seller. Το Opel Corsa θα διατίθεται για πρώτη φορά ως Υβριδικό, με τεχνολογία 48V. Το σύστημα διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου, που φορτίζεται αυτόματα υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης και νέους υπερτροφοδοτούμενους τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες 1.2 lt, απόδοσης 74 kW/100 hp και 100 kW/136 hp, που έχουν εξελιχθεί ειδικά για την υβριδική έκδοση. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο, ηλεκτροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW/28 hp. Η υβριδική τεχνολογία προσφέρει ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων, ιδίως για αυτούς που κινούνται συνήθως σε αστικό περιβάλλον. Σε σύγκριση με το αντίστοιχο συμβατικό μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά περίπου 18%. Το Corsa Hybrid κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες στην πόλη, προσφέροντας παράλληλα υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης. Χάρη στη συμπαγή σχεδίαση του υβριδικού συστήματος, δεν θυσιάζεται πολύτιμος χώρος από το εσωτερικό, ενώ δεν απαιτείται φόρτιση από εξωτερική πηγή, όπως πρίζα ή σταθμό φόρτισης.


Αποδοτικό, συμπαγές, φιλικό στη χρήση: Το υβριδικό σύστημα στο Corsa

Το Corsa Hybrid προσφέρει μια ιδιαίτερα αποδοτική και φιλική προς το χρήστη οδηγική εμπειρία. Σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο Corsa 1.2 lt με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (κατανάλωση καυσίμου μεικτού κύκλου WLTP1: 5,5-5,4 lt/100 km, CO2 124-121 g/km), το νέο Corsa Hybrid 74 kW/100 hp με την τεχνολογία 48V (κατανάλωση καυσίμου μεικτού κύκλο WLTP1: 4,8-4,5 lt/100 km, CO2 108-101 g/km) μπορεί να εξοικονομήσει σχεδόν 1lt καυσίμου ανά 100 km (περίπου 18%) και να μειώσει επίσης τις εκπομπές CO2. Το ίδιο ισχύει και για το Corsa Hybrid GS με απόδοση 100 kW/136 hp. Και εδώ, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά περίπου 18%, στα 4,7-4,6 lt/100 km και 106-103 g/km CO2, σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο (WLTP1). Το σύστημα προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, κυρίως στην κυκλοφορία μέσα στην κίνηση της πόλης. Ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση και κατά την εκκίνηση από στάση. Συμβάλλει επίσης στη ροπή, ιδίως στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που ωφελεί τη δυναμική οδήγηση και τη μείωση των εκπομπών CO2. Σε χαμηλές ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση για έως και ένα χιλιόμετρο ή έως και το 50% του συνολικού χρόνου οδήγησης εντός πόλης, χάρη στη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας. Κατά την επιβράδυνση, ο βενζινοκινητήρας σταματά και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας 48V του υβριδικού συστήματος. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο, ώστε να εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή απόδοση ανά πάσα στιγμή με τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Ανάλογα με τις οδηγικές του προτιμήσεις, ο οδηγός του Corsa Hybrid μπορεί επίσης να επιλέξει μεταξύ των τριών λειτουργιών Eco, Normal και Sport.


Πληροφόρηση με μια ματιά: Πλήρως ψηφιακό cockpitμε ειδικές ενδείξεις για το υβριδικό σύστημα

Στο εσωτερικό του Corsa Hybrid, η πλήρως ψηφιακή οθόνη ενημέρωσης οδηγού (στάνταρ στις εκδόσεις GS και GS Pack) εμφανίζει με ευκρίνεια όλες τις σημαντικές ενδείξεις, καθώς και πρόσθετες χρήσιμες πληροφορίες για το υβριδικό σύστημα κίνησης. Τα ψηφία του μετρητή ταχύτητας λάμπουν με λευκό χρώμα, όταν λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας. Εάν αυτός απενεργοποιηθεί και το όχημα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, η οθόνη αλλάζει σε μπλε χρώμα. Υπάρχει επίσης μια μόνιμη ένδειξη ισχύος (Power, Eco ή Charge), καθώς και μια οθόνη που παρέχει πληροφόρηση σχετικά με τη ροή ενέργειας μεταξύ της μπαταρίας, του βενζινοκινητήρα και των τροχών, καθώς και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Επιπλέον, τα πιο σημαντικά δεδομένα σχετικά με τη διανυθείσα απόσταση, τον χρόνο διαδρομής, τη μέση κατανάλωση, την υπολειπόμενη αυτονομία και το ποσοστό της διαδρομής που διανύθηκε αμιγώς ηλεκτρικά, είναι διαθέσιμα στην οθόνη σύνοψης διαδρομής, μόλις σβήσει ο κινητήρας του οχήματος. Οι επιβάτες του Corsa Hybrid απολαμβάνουν άριστη συνδεσιμοτητα, χάρη στο σύστημα  infotainment του νέου Corsa, με την έγχρωμη οθόνη αφής των 10’’. Βασίζεται στις ενσωματωμένες πλατφόρμες Snapdragon® Cockpit και Auto Connectivity της Qualcomm Technologies, Inc.2 και προσφέρει, μεταξύ άλλων, προηγμένα γραφικά, multimedia και επιλογές συνδεσιμότητας, όπως Wi-Fi, Bluetooth και 4G. Επιπλέον, τα συμβατά smartphones συνδέονται ασύρματα μέσω Apple CarPlay και Android Auto στα multimedia συστήματα του αυτοκινήτου, ενώ έχουν και τη δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης.


Κορυφαίες τεχνολογίες για απαράμιλλη άνεση και ασφάλεια

Το νέο Corsa Hybrid διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζών, το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας, καθώς και τα συστήματα διατήρησης στη  λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και ανίχνευσης υπνηλίας οδηγού. Υπάρχουν επίσης και άλλα προαιρετικά ηλεκτρονικά συστήματα που κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη. Κορυφαίο για την κατηγορία είναι το σύστημα προβολέων Intelli-Lux LED® Matrix, το οποίο διαθέτει 14 στοιχεία LED και αντιθαμβωτική λειτουργία προβολέων, με στόχο να κάνει την οδήγηση στο σκοτάδι ακόμα πιο ασφαλή. Η γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης περιλαμβάνει επιπλέον την προειδοποίηση τυφλού σημείου και τη νέα, υψηλής ανάλυσης πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας. Το νέο Opel Corsa Hybrid με το νέο, εξαιρετικά αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης 48V, κορυφαίες τεχνολογίες και την εντυπωσιακή, τολμηρή σχεδίαση με το Opel Vizor, είναι ήδη διαθέσιμο στις Εκθέσεις Opel σε όλη την Ελλάδα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...