Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

COPA RACER - Κώστας Κανάρογλου Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. ...


Η νέα εποχή του COPA RACER άνοιξε τα φτερά της τον περασμένο μήνα στη Βαλένθια, προσφέροντας έναν πολύ ισορροπημένο ανταγωνισμό μεταξύ των διαφορετικών ζευγαριών που έλαβαν μέρος στη διοργάνωση, με νέους νικητές δίπλα σε καθιερωμένους βετεράνους και τα σπαθιά στον αέρα για το υπόλοιπο της σεζόν. Αυτό το Σαββατοκύριακο, ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο Circuito de Jerez-Angel Nieto, μια άλλη ιστορική ισπανική πίστα μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Format COPA RACER

3 αγώνες: Πρώτος 20 λεπτών οδηγός #1, Δεύτερος 20 λεπτών οδηγός #2, Τρίτος και τελικός 50 λεπτών Οδηγοί #1 + #2.


Κατατακτήριες Δοκιμές
: Στις δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές φαινόταν για ένα μεγάλο μέρος τους ότι ο Artola θα έπαιρνε την πρώτη του pole στον ενδέκατο αγώνα του COPA RACER, αλλά την τελευταία στιγμή ο Κώστας Καναρόγλου (ΑΣΣΟΑΑ) φάνηκε να του τη στερεί. Ο Έλληνας οδηγός περίμενε την κατάλληλη στιγμή, έκανε τη μοναδική χρονομετρημένη προσπάθειά του με το χρόνο συμπληρωμένο και κέρδισε την pole time κατά έξι δέκατα στο τιμόνι του #108 που μοιράζεται με τον Cintrano, η οποία είναι και η πρώτη του στο COPA RACER.

Αγώνας 2. Ο Κώστας Κανάρογλου ήταν το φαβορί για τη νίκη από την pole position. Μετά τη σταθερή και δυναμική εκκίνηση που αναμενόταν, ο Κανάρογλου άρχισε σταδιακά να χάνει ρυθμό, επηρεασμένος από μια μικρή μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα να τον φτάσουν οι Ana Sainero και Ibon Artola και να χρειαστεί να παλέψει σκληρά και αμυντικά για να καταλήξει πρώτος.

Αγώνας 3. Ο κύριος αγώνας του COPA RACER στο Circuito de Jerez - Ángel Nieto αποδείχθηκε δύσκολος, με το Safety Car να βγαίνει 2 φορές. Η ευφυΐα στην ανάγνωση του αγώνα επικράτησε τελικά υπέρ της ομάδας #108 E2P Racing, με οδηγούς τους Manuel Cintrano και Κώστα Καναρόγλου, η οποίοι κέρδισαν τον αγώνα. Κατά τη διάρκεια της αλλαγής οδηγού, ο Cintrano και ο Κανάρογλου είχανε 4 δευτερόλεπτα λιγότερο hándicap λόγω των αποτελεσμάτων της Βαλένθια και αυτό σήμαινε ότι ο Κανάρογλου βγήκε από τα πιτ μπροστά και το μόνο που είχε να κάνει ήταν να εδραιώσει το προβάδισμά του με πολύ σταθερούς γύρους και να οδηγήσει το αυτοκίνητο μέχρι τη γραμμή του τερματισμού για να πάρει τη δεύτερη νίκη της ημέρας.

Δέστε εδω: https://www.coparacer.es/category/noticias/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...