Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MINI Aceman ...


Αποκαλυπτήρια για την νέα ηλεκτρική άφιξη στην compact crossover κατηγορία δια χειρός ΜΙΝΙ που θα αποτελέσει ιδανικό συμπλήρωμα στην γκάμα της βρετανικής φίρμας, γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στο νέο MINI Cooper και στο μεγαλύτερο από ποτέ νέο Countryman. Σε σχεδιαστικό επίπεδο, αυτονόητα και το Aceman εντάσσεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία της «χαρισματικής απλότητας», αντλώντας πολλά στοιχεία της αισθητικής του από το μεγαλύτερο Countryman. Αυτό δεν σημαίνει ότι αποτελεί «πιστό αντίγραφο» σε μικρογραφία καθώς οι σχεδιαστές της φίρμας έχουν φροντίσει να το διαφοροποιήσουν δίνοντας ακόμα μεγαλύτερο όγκο στους θόλους και τονίζοντας τα προστατευτικά δίνοντας στο κατά τα άλλα μικρότερο Aceman μια στιβαρή εικόνα. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το γνώριμο στρογγυλό infotainment με διαγώνιο 9,4 ιντσών και οθόνη αφής OLΕD το οποίο προσφέρει πλείστες (8) δυνατότητες παραμετροποίησης και φιλοξενεί όλες τις ψηφιακές ευκολίες και ενδείξεις από το σύστημα πλοήγησης και την ταχύτητα ως τα ψηφιακά πολυμέσα και εφαρμογές. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα οι φυσικοί διακόπτες αντιστοιχούν στο διακόπτη εκκίνησης, τον επιλογέα ταχυτήτων αλλά και στα προγράμματα οδήγησης, τα Εxperience Modes όπως αρέσκεται να τα αποκαλεί η MINI. To παρών στο infotainment δίνουν ο νέος χαριτωμένος ψηφιακός βοηθός της ΜΙΝΙ, Spike, καθώς και τα standard Apple CarPaly και Android Auto με ασύρματη σύνδεση. Εκτός από τα παραπάνω, στον θάλαμο των επιβατών τελούν σε αφθονία τα στοιχεία από ύφασμα που καλύπτουν και το ταμπλό  ενώ οι πρώτες ύλες έχουν ανακυκλωμένη προέλευση. Στις επιλογές υπάρχει και ένα vegan δέρμα που η ΜΙΝΙ ονομάζει Vescin.


Σε ό,τι αφορά την χωροταξία με μήκος λίγο πάνω από τέσσερα μέτρα και πλάτος 1,75 το Aceman διαθέτει όγκο πορτ μπαγκάζ 300 λίτρα ή 1.005 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στην αθέατη πλευρά του Aceman παρεπιδημεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί το MINI Cooper και η οποία φιλοξενεί μπαταρίες 42,5 και 54,2 kWh. Η πρώτη τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 184 ίππων το οποίο εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία της έκδοσης διαμορφώνεται σε 309 χλμ. Η δεύτερη έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία υιοθετεί ένα ισχυρότερο μοτέρ 218 ίππων μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης σε 7,1 δευτερόλεπτα αλλά και αυξάνοντας την αυτονομία σε 405 χλμ.


Η φόρτιση των δύο εκδόσεων πραγματοποιείται με ισχύ 75 και 90 kW αντίστοιχα με τον χρόνο επαναφόρτισης έως το 80% να απαιτεί σε κάθε περίπτωση λιγότερο από μισή ώρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ...

Οι προετοιμασίες για την 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Μαΐου έχουν ξεκινήσει. Το Αθλητικό Σωματείο Start Line μαζί με τον Δήμο Κύμης - Αλιβερίου, συνεργάζονται και φέτος αρμονικά ώστε να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα σε αγωνιζόμενους και θεατές. Ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκίνητων, επιστρέφει και πάλι στη γνωστή διαδρομή από το Λιμάνι μέχρι την πόλη της Κύμης, η οποία όλα αυτά τα χρόνια έχει αγαπηθεί από τους αγωνιζόμενους και τους θεατές. Τη φετινή χρονιά ωστόσο η Ανάβαση Κύμης πρωτοπορεί καθώς για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης θα δούμε αγωνιστικά αυτοκίνητα Crosscar να προσπαθούν να σταματήσουν τα χρονόμετρα ταχύτερα από κάθε άλλου είδους αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar μπαίνει δυνατά και στις αναβάσεις καθώς στον δεύτερο γύρο της χρονιάς θα δούμε τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μάχονται αυτή τη φορά σε ασφάλτινο και

Με τον μήνα ...

Την δυνατότητα να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας έχουν όσοι σχεδιάζουν να μετακινηθούν για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στις ευρωεκλογές. Κι αυτό καθώς η ΑΑΔΕ άνοιξε την πλατφόρμα myCAR μέσω της οποίας οι φορολογούμενοι έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε ψηφιακή άρση της ακινησίας του οχήματός τους και να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας για όσους μήνες θέλουν να το κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος του χρόνου. Ένα επί παραδείγματι ο ιδιοκτήτης ενός Ι.Χ. αυτοκινήτου με ετήσια τέλη 120 ευρώ προχωρήσει σε ψηφιακή άρση της ακινησίας του οχήματός του για ένα μήνα, (πχ τον Ιούνιο), θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας μόνο 10 ευρώ. Όταν όμως λήξει το διάστημα για το οποίο έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να θέσει ξανά σε ακινησία το αυτοκίνητό του για να μη βρεθεί αντιμέτωπος με πρόστιμο που ανέρχεται στο διπλάσιο των τελών κυκλοφορίας. Τι αλλάζει στα τέλη κυκλοφορίας από την επόμενη χρονιά Όσοι θέλουν να κυκλοφορήσουν για έναν ή περισσότερους μήνες το αυτοκίνητό τους το οποίο έχει τεθεί σε ακ

11ο Rally Sprint Αιγίου ...

Σας προσκαλούμε στο 11ο Rally Sprint Αιγίου, που θα λάβει χώρα το Σάββατο 01 και την Κυριακή 02 Ιουνίου 2024. Ο αγώνας, πλέον θεσμός για την Αιγιάλεια, αποτελεί μέρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και του Κυπέλλου Ράλλυ Legends της ΟΜΑΕ. Μια πανέμορφη και απαιτητική διαδρομή: Το κέντρο του αγώνα θα είναι το παλιό λιμάνι του Αιγίου. Η αγωνιστική διαδρομή του αγώνα, από τον Σελινούντα μέχρι την Φτέρη, θεωρείται μια από τις ομορφότερες, τεχνικά απαιτητικές και δημοφιλείς στην Ελλάδα και θα γίνει 2 φορές την Κυριακή. Άψογη συνεργασία για έναν άρτια οργανωμένο αγώνα: Η ΑΛΜΑ Αιγίου και ο Δήμος Αιγιαλείας συνεργάζονται άψογα για να εξασφαλίσουν έναν αγώνα άρτια προετοιμασμένο, με έμφαση στην ασφάλεια αγωνιζομένων και θεατών. Δυνατότητα γνωριμίας με τα αυτοκίνητα και τους οδηγούς: Φέτος η ΑΛΜΑ Αιγίου καλεί τους θεατές στο Service Park του αγώνα, δίνοντάς τους την ευκαιρία να βρεθούν κοντά στα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τους