Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MINI Aceman ...


Αποκαλυπτήρια για την νέα ηλεκτρική άφιξη στην compact crossover κατηγορία δια χειρός ΜΙΝΙ που θα αποτελέσει ιδανικό συμπλήρωμα στην γκάμα της βρετανικής φίρμας, γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στο νέο MINI Cooper και στο μεγαλύτερο από ποτέ νέο Countryman. Σε σχεδιαστικό επίπεδο, αυτονόητα και το Aceman εντάσσεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία της «χαρισματικής απλότητας», αντλώντας πολλά στοιχεία της αισθητικής του από το μεγαλύτερο Countryman. Αυτό δεν σημαίνει ότι αποτελεί «πιστό αντίγραφο» σε μικρογραφία καθώς οι σχεδιαστές της φίρμας έχουν φροντίσει να το διαφοροποιήσουν δίνοντας ακόμα μεγαλύτερο όγκο στους θόλους και τονίζοντας τα προστατευτικά δίνοντας στο κατά τα άλλα μικρότερο Aceman μια στιβαρή εικόνα. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το γνώριμο στρογγυλό infotainment με διαγώνιο 9,4 ιντσών και οθόνη αφής OLΕD το οποίο προσφέρει πλείστες (8) δυνατότητες παραμετροποίησης και φιλοξενεί όλες τις ψηφιακές ευκολίες και ενδείξεις από το σύστημα πλοήγησης και την ταχύτητα ως τα ψηφιακά πολυμέσα και εφαρμογές. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα οι φυσικοί διακόπτες αντιστοιχούν στο διακόπτη εκκίνησης, τον επιλογέα ταχυτήτων αλλά και στα προγράμματα οδήγησης, τα Εxperience Modes όπως αρέσκεται να τα αποκαλεί η MINI. To παρών στο infotainment δίνουν ο νέος χαριτωμένος ψηφιακός βοηθός της ΜΙΝΙ, Spike, καθώς και τα standard Apple CarPaly και Android Auto με ασύρματη σύνδεση. Εκτός από τα παραπάνω, στον θάλαμο των επιβατών τελούν σε αφθονία τα στοιχεία από ύφασμα που καλύπτουν και το ταμπλό  ενώ οι πρώτες ύλες έχουν ανακυκλωμένη προέλευση. Στις επιλογές υπάρχει και ένα vegan δέρμα που η ΜΙΝΙ ονομάζει Vescin.


Σε ό,τι αφορά την χωροταξία με μήκος λίγο πάνω από τέσσερα μέτρα και πλάτος 1,75 το Aceman διαθέτει όγκο πορτ μπαγκάζ 300 λίτρα ή 1.005 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στην αθέατη πλευρά του Aceman παρεπιδημεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί το MINI Cooper και η οποία φιλοξενεί μπαταρίες 42,5 και 54,2 kWh. Η πρώτη τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 184 ίππων το οποίο εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία της έκδοσης διαμορφώνεται σε 309 χλμ. Η δεύτερη έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία υιοθετεί ένα ισχυρότερο μοτέρ 218 ίππων μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης σε 7,1 δευτερόλεπτα αλλά και αυξάνοντας την αυτονομία σε 405 χλμ.


Η φόρτιση των δύο εκδόσεων πραγματοποιείται με ισχύ 75 και 90 kW αντίστοιχα με τον χρόνο επαναφόρτισης έως το 80% να απαιτεί σε κάθε περίπτωση λιγότερο από μισή ώρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...