Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η στρατηγική διαμόρφωσης ...


Η Kia Corporation ενημέρωσε για τις μελλοντικές στρατηγικές και τους οικονομικούς της στόχους στο CEO Investor Day της στη Σεούλ της Κορέας. Με βάση τα καινοτόμα επιτεύγματά της κατά τα έτη μετά την ανακοίνωση των μεσομακροπρόθεσμων επιχειρηματικών της πρωτοβουλιών, η Kia εστιάζει στην επικαιροποίηση της στρατηγικής της για το 2030 που ανακοινώθηκε πέρυσι και στην περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής στρατηγικής της, ανταποκρινόμενη στην αβεβαιότητα που επικρατεί σε όλο το παγκόσμιο τοπίο της βιομηχανίας κινητικότητας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Kia επικαιροποίησε τη μεσο-μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και τη δραστηριότητα των PBV. Η Kia επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για το 2030 για πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, συμπεριλαμβανομένων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Ο ετήσιος στόχος πωλήσεων των 4,3 εκατομμυρίων για το 2030 είναι 34,4% υψηλότερος από τον ετήσιο στόχο της μάρκας για το 2024, που είναι 3,2 εκατομμύρια μονάδες. Επίσης η εταιρεία σχεδιάζει να γίνει μια κορυφαία μάρκα EVs αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της, με την πώληση του μεγαλύτερου ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων μεταξύ των συνολικών πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων (HEV), των plug-in υβριδικών (PHEV) και των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων ύψους 2,48 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως ή 58% των συνολικών πωλήσεων της Kia το 2030. "Μετά την επιτυχημένη επανεκκίνηση της μάρκας μας το 2021, η Kia ενισχύει την παγκόσμια επιχειρηματική στρατηγική της για την περαιτέρω δημιουργία μιας καινοτόμου γκάμας EV και την επιτάχυνση της μετάβασης της εταιρείας σε πάροχο βιώσιμων λύσεων κινητικότητας", δήλωσε ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. "Ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά στις αλλαγές στην αγορά κινητικότητας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικά μεσομακροπρόθεσμες στρατηγικές, η Kia ενισχύει τη δέσμευση της για την ευημερία των πελατών, των κοινοτήτων, της παγκόσμιας κοινωνίας και του περιβάλλοντος". Η Kia ανταποκρίνεται προληπτικά στις αβεβαιότητες του κλάδου της κινητικότητας Η Kia εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να περιγράψει τα μέτρα που λαμβάνει για να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις κύριες αλλαγές στη βιομηχανία που αναμένεται να προκύψουν τα επόμενα χρόνια: τις αλλαγές στην αγορά των EVs, την άνοδο των κινέζων κατασκευαστών και την αλλαγή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Ενώ η μακροπρόθεσμη ζήτηση για EVs για το 2030 αναμένεται να παραμείνει αμετάβλητη, ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης μπορεί να αποδειχθεί μη ομαλός στο άμεσο μέλλον. Παράγοντες όπως η μικρότερη παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, η μείωση των επιδοτήσεων για EVs και η βραδύτερη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης ενδέχεται να επηρεάσουν τη ζήτηση των EVs. Προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα στις αλλαγές στο περιβάλλον της αγοράς, η Kia θα εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στη γκάμα της. Η Kia σχεδιάζει να ενισχύσει τη γκάμα των υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της (HEV) από έξι μοντέλα το 2024 σε εννέα μοντέλα έως το 2028, με επιλογές συστημάτων κίνησης HEV που θα είναι διαθέσιμα για τα περισσότερα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας. Ανταποκρινόμενη στις αλλαγές της αγοράς των EVs, η Kia θα λανσάρει έξι καινούργια EVs μέχρι το 2026, ξεκινώντας με το EV3 το 2024, το οποίο θα ακολουθήσουν τα EV2, EV4 και EV5 στις πιο σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων αυτές των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Νότιας Κορέας. Στις αναδυόμενες αγορές, η εταιρεία θα εξελίξει δύο EVs ειδικά για αυτές, όπως το Carens EV για την αγορά της Ινδίας. Η μάρκα σχεδιάζει επίσης να παράγει τόσο EVs όσο και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων επτά στη Νότια Κορέα και έξι στο εξωτερικό. Επιπλέον, στη Νότια Κορέα θα λειτουργήσουν δύο εργοστάσια που θα κατασκευάζουν αποκλειστικά EVs. Η Kia σκοπεύει να ακολουθήσει επίσης και μια πολιτική πολλαπλών κατευθύνσεων για να αντιμετωπίσει την άνοδο των ανταγωνιστικών κινεζικών εταιρειών με την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων της, τη δημιουργία ενός παγκόσμιου συστήματος λειτουργίας υπηρεσιών και ανταλλακτικών, την είσοδο σε νέες αγορές PBV και τη χρησιμοποίηση κινεζικών εργοστασίων για άλλες αναδυόμενες αγορές. Η Kia θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος και της ποιότητας στις αναδυόμενες αγορές, με σχέδια επέκτασης των συνδεδεμένων υπηρεσιών στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού, Μέσης Ανατολής και Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, παρέχοντας συνδεδεμένες λειτουργίες σε 74 χώρες μέχρι το 2026.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...