Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βασιλική σφραγίδα ...


Το Volkswagen Group & η SEAT S.A. φιλοδοξούν να μετατρέψουν την Ισπανία σε κόμβο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.  Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα με την παρουσία του Βασιλιά Φιλίππου VI, του Προέδρου της Κυβέρνησης της Καταλονίας, Pere Aragonès, του Υπουργού Βιομηχανίας & Τουρισμού, Jordi Hereu, και άλλων αξιωματούχων, η εταιρεία παρουσίασε την πρόοδο κατασκευής του νέου εργοστασίου συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας. Η SEAT S.A. επενδύει 300 εκ. ευρώ σε αυτή τη νέα μονάδα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για να συναρμολογεί κυψέλες μπαταρίας από το gigafactory της  PowerCo στη Σαγούντο -επίσης υπό κατασκευή- για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Volkswagen Group. Η παραγωγή στο εργοστάσιο του Martorell θα ξεκινήσει πριν το τέλος του 2025. Το εργοστάσιο συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας είναι μέρος ενός φιλόδοξου μεταμόρφωσης σχεδίου από την Volkswagen Group και τη SEAT S.A. στην Ισπανία, το οποίο μαζί με το Future Fast Forward project θα μετατρέψει την Ισπανία σε επίκεντρο της Ευρώπης στην ηλεκτροκίνηση. Ο CEO της SEAT και CUPRA, Wayne Griffiths εξήγησε ότι «πριν τρία χρόνια δώσαμε μία μεγάλη υπόσχεση: να εξηλεκτρίσουμε την Ισπανία και να τη βάλουμε πάνω σε ηλεκτρικούς τροχούς. Σε αυτά τα χρόνια, δουλέψαμε σκληρά για να καταφέρουμε να πραγματοποιήσουμε αυτό τον στόχο και το εργοστάσιο συναρμολόγησης νέων μπαταριών αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι βρισκόμαστε στο σωστό σημείο. Ολοκληρώνουμε τις επενδύσεις μας, με τη δημιουργία νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την ανακαίνιση των εργοστασίων μας. Η δέσμευσή μας στην ηλεκτροκίνηση είναι ξεκάθαρη και τώρα χρειαζόμαστε την ίδια δέσμευση και από την ισπανική κυβέρνηση.» Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της SEAT S.A., Μέλος του ΔΣ της Volkswagen Group AG και CEO  της Volkswagen Brand, Thomas Schäfer, είπε: «Το Volkswagen Group είναι 100% δεσμευμένο στην Ισπανία, στον ισπανικό αυτοκινητιστικό κλάδο και στη διαμόρφωση του μέλλοντος της βιώσιμης κινητικότητας στην Ευρώπη. Διαθέτουμε αυτό που χρειάζεται ο κόσμος: οικονομικά, όμορφα αυτοκίνητα και μπαταρίες τελευταίας τεχνολογίας. Αγωνιζόμαστε για να προσφέρουμε την ηλεκτρική κινητικότητα σε όλους. Σε αυτό το σημείο η συνεχής υποστήριξη της ισπανικής κυβέρνησης είναι πολύ σημαντική.» Οι Αρχές ξεκίνησαν την επίσκεψή τους από το Κέντρο Σχεδίασης της εταιρείας, όπου τους δόθηκε η δυνατότητα να δουν τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα. Μετά συνέχισαν την περιήγησή τους στον χώρο κατασκευής του εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταρίας, όπου οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν λεπτομερώς την εξέλιξη του πρότζεκτ. Η εκδήλωση τελείωσε με την παρουσίαση των Wayne Griffiths και Thomas Schäfer, για το σχέδιο εξηλεκτρισμού της Ισπανίας από τη Volkswagen Group και τη SEAT S.A.


Μία επένδυση 300 εκ. ευρώ και περισσότερες από 500 θέσεις εργασίας

Το νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταρίας στο Martorell αποτελεί το κλειδί για αυτό το ταξίδι ηλεκτροκίνησης. Αυτή η μονάδα θα καλύψει μια έκταση 64.000 τ.μ. και μόλις λειτουργήσει θα προσφέρει περισσότερες από 500 θέσεις εργασίας. Η SEAT S.A. επενδύει 300 εκ. ευρώ σε αυτό το εργοστάσιο, όπου θα χρησιμοποιηθεί για να συναρμολογεί κυψέλες μπαταρίας που η PowerCo θα κατασκευάσει στο giga factory στo  Σαγούντο. To νέο εργοστάσιο του Martorell θα έχει αρχικά μια χωρητικότητα παραγωγής 1.400 συστημάτων μπαταρίας την ημέρα και θα διαθέτει 11.000 ηλιακά πάνελ που θα παράγουν 70% της απαιτούμενης ενέργειας για όλη τη διαδικασία.


Μία ώθηση για το  Martorell

Με την επένδυση των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ, η SEAT S.A. σημειώνει τη μεγαλύτερη μεταμόρφωση στην ιστορία της. Αυτό το καλοκαίρι η εταιρεία θα μεταφέρει ολόκληρη την παραγωγή των SEAT Ibiza και SEAT Arona σε μια άλλη γραμμή συναρμολόγησης στο Martorell για να προετοιμάσει τη νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο εργοστάσιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...