Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ADAC Opel Electric Rally Cup ...


Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητο στις Lyssia Baudet/Pauline Denis. Η Pia Steffe και η συνοδηγός Nina Spitaler θα σηκώσουν τη σημαία της Αυστρίας, ενώ η Γερμανίδα Ann Felke συνεργάζεται με τον Maximilian Kugler. Η Ολλανδική KNAF χρησιμοποιεί το Κύπελο ως πλατφόρμα για την ανάδειξη νέων ταλέντων, αφού κατά τη διάρκεια της σεζόν θα χρησιμοποιηθούν τρεις νεαροί οδηγοί. Στο Sulingen,  πίσω από το τιμόνι θα βρίσκεται ο 19χρονος Fabian Kamermans. Από την Ιβηρική Χερσόνησο και με την υποστήριξη της Opel Spain, ένα Ισπανικής καταγωγής πλήρωμα συμμετέχει στην ‘ηλεκτρισμένη’ διοργάνωση. Όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος οι Αυστριακοί αποτελούν μια υπολογίσιμη δύναμη, αφού συμμετέχουν τρεις οδηγοί από τη χώρα των Άλπεων, οι Alfred Kramer, Pia Steffe και Luca Pröglhöf. Ειδικά ο Pröglhöf είναι ένα από τα φαβορί, και όχι μόνο μετά την πρώτη του νίκη στο πλαίσιο του Central European Rally 2023. Επίσης, ο Ούγγρος Bendegúz Hangodi έχει μεγάλες ελπίδες για την πρώτη του σεζόν στο ADAC Opel Electric Rally Cup.


TimoScheider: ο πρωταθλητής του DTM επιστρέφει

Εκτός από τον Pröglhöf, μόνο οι Γερμανοί Christian Lemke και Johannes Wittenbeck, καθώς και ο Αλσατός Anthony Rott, έχουν πρότερη εμπειρία στο ADAC Opel Electric Rally Cup. Και φυσικά, υπάρχει και ο Timo Scheider. Ο 45χρονος πρωταθλητής του DTM (German Touring Car) το 2008 και το 2009, θα κάνει τη δεύτερη guest εμφάνισή του με το Corsa Rally Electric στο ADAC Actronics Rallye Sulingen. Ελπίζει να βελτιώσει το εντυπωσιακό ντεμπούτο του το 2021, όταν τερμάτισε πέμπτος στο ADAC Rallye Stemweder Berg. Ο Schneider είναι παλιός γνώριμος της Opel, αφού ήταν ήδη εργοστασιακός οδηγός στη Formula 3 και στο DTM από το 1997 ως το 2004. "Η βελτίωση του ADAC Opel Electric Rally Cup συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά. Η λίστα των συμμετεχόντων είναι εξίσου ελκυστική με το καλεντάρι των αγώνων", δήλωσε ο Jörg Schrott, επικεφαλής του Opel Motorsport. "Το διεθνές ενδιαφέρον για το πρόγραμμά μας αυξάνεται συνεχώς, κάτι που αποδεικνύει ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο με την καινοτόμο ιδέα μας. Σε αυτό συμβάλλουν και οι μοναδικές ευκαιρίες εξέλιξης των συμμετεχόντων. Μέσω του ADAC Opel Electric Rally Cup, η ισχυρή συνεργασία μεταξύ Opel και ADAC προσφέρει στα νεαρά ταλέντα του rally μια μοναδική πλατφόρμα για την ανάδειξή τους. Ο φετινός αγώνας αποδεικνύει ότι αυτό γίνεται αντιληπτό και από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές."

2024 ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe“: Καλεντάρι

  • 3-4 Μαΐου ADAC Rallye Sulingen (DRM) D
  • 24-25 Μαΐου ELE Rally, Eindhoven NL
  • 15-16 Ιουνίου Rallye Vosges Grand-Est, Gérardmer F
  • 12-13 Ιουλίου Rallye Weiz A
  • 9-10 Αυγούστου ADAC Rallye Stemweder Berg, Lübbecke (DRM) D
  • 6-7 Σεπτεμβρίου Rallye Mont-Blanc Morzine F
  • 28-29 Σεπτεμβρίου Rallye Coeur de France, Vendôme F
  • 17-20 Οκτωβρίου Central European Rally, Bad Griesbach (WRC) D/A/CZ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα