Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

41ο Ράλλυ Κένταυρος - Αποτελέσματα ...


Με νικητές τους Αποστόλη Βλάχο- Νίκο Λεγαντή με Mitsubishi Lancer Evo IX ολοκληρώθηκε το 41ο Ράλλυ Κένταυρος, αγώνα που διοργάνωσε η Λ.Α. Βόλου και προσμετρούσε στο Κύπελλο Ράλλυ Νοτίου Ελλάδας. Σε νέες ειδικές διαδρομές και με μικρότερο μήκος από ότι το έχουμε συνηθίσει, λόγω και των καταστροφών που σημειώθηκαν στην περιοχή το προηγούμενο έτος, ο αγώνας αγκαλιάστηκε από τις νέες περιοχές από τις οποίες πέρασε και ολοκληρώθηκε με επιτυχία! Ο ηλιόλουστος καιρός επέτρεψε σε αρκετούς φίλους των αγώνων να ανεβούν στο Πήλιο και να απολαύσουν τις προσπάθειες των πληρωμάτων. Μπορεί αυτά να ήταν μόλις 21 σε αριθμό, έδωσαν όμως τον καλύτερο τους εαυτό σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από μεγάλο ανταγωνισμό για τη νίκη μεταξύ τεσσάρων πληρωμάτων. Τελικοί νικητές οι Αποστόλης Βλάχος- Νίκος Λεγαντής οι οποίοι σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στις 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές και κατέκτησαν την πρώτη τους νίκη στο Ράλλυ Κένταυρος, αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας τους. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας F2E Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης με Citroen Saxo Kit Car που τερμάτισαν μόλις 7,5 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θάνος Μόσχος- Γιάννης Σαμαρτζής με Renault Clio Kit Car που έδωσαν ωραίες μάχες με τα υπόλοιπα πληρώματα του βάθρου, αλλά και με τους τέταρτους Anton Titov- Alexander Spirov με Skoda Fabia R5 που ταξίδεψαν από τη γειτονική Βουλγαρία για να συμμετέχουν στον αγώνα. Νικητές της κατηγορίας F2(A-N-R) αναδείχτηκαν οι Κώστας Καραθανάσης- Ηλίας Τσουρούκης με Honda Civic Type R, μπροστά από τους Ekaterina Stratieva- Georgi Avramov με Opel Corsa Rally4 και τους Παύλο Μπαξεβανάκη- Σωτήρη Γεροθανάση με Honda Civic Type R. Σφήνα ανάμεσα στα πληρώματα της F2 και παράλληλα στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν οι πατήρ και υιός Νομικός, Γιάννης και Ανδρέας με το πανέμορφο Skoda Fabia S2000. Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, την C6 η νίκη πήγε στα αδέρφια Ρέκκα, Βίκτωρα και Πανάγγελο με Citroen Saxo VTS με διαφορά μόλις 6 δευτερολέπτων από τους δεύτερους Γιώργο Γεροδήμο- Θωμά Παπαθωμά με Ford Fiesta R1. Στην τρίτη θέση της C6 ολοκλήρωσαν οι Μαρίνος Μπενούκας- Δημήτρης Λαμπράκης με Peugeot 106, μπροστά από τον πρωτοεμφανιζόμενο σε Ράλλυ οδηγό της ΛΑ Βόλου Γιώργο Τζίγα-Ζύγα που συμμετείχε με συνοδηγό τον Άγγελο Αλέκο και Peugeot 106, τους Κώστα Πολυχρονόπουλο- Μαρία Χριστογιαννουλά επίσης με Peugeot 106 και τους Γιάννη Μόσιο- Κώστα Στέλλο με Citroen Saxo. Τερμάτισαν επίσης οι Δημήτρης Καπράλος- Νίκος Καραθανάσης στην τρίτη θέση της F2E και οι Στάθης Δαμασιώτης- Άγγελος Χατζηαγγελάκης στην τρίτη θέση της C5. Δυστυχώς δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν το 41ο Ράλλυ Κένταυρος οι Δημήτρης Πλακούτσης- Μαρία Παπακώστα με Peugeot 206 από μηχανικό πρόβλημα, οι Απόστολος Βεργοζήσης- Στέφανος Κλόκας από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot 106, οι Θανάσης και Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη επίσης με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Citroen Saxo τους, οι Μάκης Αναστασίου- Δημήτρης Έξαρχος με Renault Clio από μικροέξοδο και οι Σταμάτης Μιχαήλ- Γρηγόρης Κορίνθιος από μηχανικό πρόβλημα.


Ευχαριστούμε τους Χορηγούς Ι. ΚΤΕΟ ΒΟΛΟΥ, Αντιπροσωπεία PEUGEOT Δ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ στο Βόλο. Τους Υποστηρικτές του αγώνα, Φούρνος ΜΑΝΔΗΛΑ, Food Service ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ Α.Ε, τα αξεσουάρ αυτοκινήτων AUTO BALDOUMIS, τα πλυντήρια φορτηγών και αυτοκινήτων UWASH, την ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΝΑΣΑ, την ΝΤΙΖΟΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΡΑΛΗΣ, την ERGOFOS, την Caloria Riello, την ΛΕΩΝ ΑΤΕ, την ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑ CENTER ΝΤΑΤΗΣ, την Κάβα ποτών ΚΟΥΤΡΣΟΥΔΑΚΗΣ, το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ, το ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ. Χορηγοί Επικοινωνίας, οι Εφημερίδες ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ, η Τηλεόραση του ΑSTRA, το περιοδικό 4 TROXOI, το 321 GO, το ραδιόφωνο κανάλι Ένα 90,4fm, το motori.gr, το Auto Moto Patras, το GRALLY, το e-volos.gr, το Voliotaki.gr, thenewspaper.gr,καθώς και η TechltSerious Productions.


Ευχαριστούμε θερμά την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, το Δήμο Βόλου, το Δήμο Νοτίου Πηλίου, το Επιμελητήριο Μαγνησίας και όλους τους Κριτές - Μέλη της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου, την Τροχαία Βόλου, το Αστυνομικό τμήμα Νοτίου Πηλίου, το ΕΚΑΒ, την Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων και όλους όσους βοήθησαν στην ομαλή διεξαγωγή του.

Τα αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...