Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

41ο Ράλλυ Κένταυρος - Αποτελέσματα ...


Με νικητές τους Αποστόλη Βλάχο- Νίκο Λεγαντή με Mitsubishi Lancer Evo IX ολοκληρώθηκε το 41ο Ράλλυ Κένταυρος, αγώνα που διοργάνωσε η Λ.Α. Βόλου και προσμετρούσε στο Κύπελλο Ράλλυ Νοτίου Ελλάδας. Σε νέες ειδικές διαδρομές και με μικρότερο μήκος από ότι το έχουμε συνηθίσει, λόγω και των καταστροφών που σημειώθηκαν στην περιοχή το προηγούμενο έτος, ο αγώνας αγκαλιάστηκε από τις νέες περιοχές από τις οποίες πέρασε και ολοκληρώθηκε με επιτυχία! Ο ηλιόλουστος καιρός επέτρεψε σε αρκετούς φίλους των αγώνων να ανεβούν στο Πήλιο και να απολαύσουν τις προσπάθειες των πληρωμάτων. Μπορεί αυτά να ήταν μόλις 21 σε αριθμό, έδωσαν όμως τον καλύτερο τους εαυτό σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από μεγάλο ανταγωνισμό για τη νίκη μεταξύ τεσσάρων πληρωμάτων. Τελικοί νικητές οι Αποστόλης Βλάχος- Νίκος Λεγαντής οι οποίοι σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στις 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές και κατέκτησαν την πρώτη τους νίκη στο Ράλλυ Κένταυρος, αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας τους. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας F2E Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης με Citroen Saxo Kit Car που τερμάτισαν μόλις 7,5 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θάνος Μόσχος- Γιάννης Σαμαρτζής με Renault Clio Kit Car που έδωσαν ωραίες μάχες με τα υπόλοιπα πληρώματα του βάθρου, αλλά και με τους τέταρτους Anton Titov- Alexander Spirov με Skoda Fabia R5 που ταξίδεψαν από τη γειτονική Βουλγαρία για να συμμετέχουν στον αγώνα. Νικητές της κατηγορίας F2(A-N-R) αναδείχτηκαν οι Κώστας Καραθανάσης- Ηλίας Τσουρούκης με Honda Civic Type R, μπροστά από τους Ekaterina Stratieva- Georgi Avramov με Opel Corsa Rally4 και τους Παύλο Μπαξεβανάκη- Σωτήρη Γεροθανάση με Honda Civic Type R. Σφήνα ανάμεσα στα πληρώματα της F2 και παράλληλα στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν οι πατήρ και υιός Νομικός, Γιάννης και Ανδρέας με το πανέμορφο Skoda Fabia S2000. Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, την C6 η νίκη πήγε στα αδέρφια Ρέκκα, Βίκτωρα και Πανάγγελο με Citroen Saxo VTS με διαφορά μόλις 6 δευτερολέπτων από τους δεύτερους Γιώργο Γεροδήμο- Θωμά Παπαθωμά με Ford Fiesta R1. Στην τρίτη θέση της C6 ολοκλήρωσαν οι Μαρίνος Μπενούκας- Δημήτρης Λαμπράκης με Peugeot 106, μπροστά από τον πρωτοεμφανιζόμενο σε Ράλλυ οδηγό της ΛΑ Βόλου Γιώργο Τζίγα-Ζύγα που συμμετείχε με συνοδηγό τον Άγγελο Αλέκο και Peugeot 106, τους Κώστα Πολυχρονόπουλο- Μαρία Χριστογιαννουλά επίσης με Peugeot 106 και τους Γιάννη Μόσιο- Κώστα Στέλλο με Citroen Saxo. Τερμάτισαν επίσης οι Δημήτρης Καπράλος- Νίκος Καραθανάσης στην τρίτη θέση της F2E και οι Στάθης Δαμασιώτης- Άγγελος Χατζηαγγελάκης στην τρίτη θέση της C5. Δυστυχώς δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν το 41ο Ράλλυ Κένταυρος οι Δημήτρης Πλακούτσης- Μαρία Παπακώστα με Peugeot 206 από μηχανικό πρόβλημα, οι Απόστολος Βεργοζήσης- Στέφανος Κλόκας από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot 106, οι Θανάσης και Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη επίσης με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Citroen Saxo τους, οι Μάκης Αναστασίου- Δημήτρης Έξαρχος με Renault Clio από μικροέξοδο και οι Σταμάτης Μιχαήλ- Γρηγόρης Κορίνθιος από μηχανικό πρόβλημα.


Ευχαριστούμε τους Χορηγούς Ι. ΚΤΕΟ ΒΟΛΟΥ, Αντιπροσωπεία PEUGEOT Δ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ στο Βόλο. Τους Υποστηρικτές του αγώνα, Φούρνος ΜΑΝΔΗΛΑ, Food Service ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ Α.Ε, τα αξεσουάρ αυτοκινήτων AUTO BALDOUMIS, τα πλυντήρια φορτηγών και αυτοκινήτων UWASH, την ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΝΑΣΑ, την ΝΤΙΖΟΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΡΑΛΗΣ, την ERGOFOS, την Caloria Riello, την ΛΕΩΝ ΑΤΕ, την ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑ CENTER ΝΤΑΤΗΣ, την Κάβα ποτών ΚΟΥΤΡΣΟΥΔΑΚΗΣ, το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ, το ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ. Χορηγοί Επικοινωνίας, οι Εφημερίδες ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ, η Τηλεόραση του ΑSTRA, το περιοδικό 4 TROXOI, το 321 GO, το ραδιόφωνο κανάλι Ένα 90,4fm, το motori.gr, το Auto Moto Patras, το GRALLY, το e-volos.gr, το Voliotaki.gr, thenewspaper.gr,καθώς και η TechltSerious Productions.


Ευχαριστούμε θερμά την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, το Δήμο Βόλου, το Δήμο Νοτίου Πηλίου, το Επιμελητήριο Μαγνησίας και όλους τους Κριτές - Μέλη της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου, την Τροχαία Βόλου, το Αστυνομικό τμήμα Νοτίου Πηλίου, το ΕΚΑΒ, την Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων και όλους όσους βοήθησαν στην ομαλή διεξαγωγή του.

Τα αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου