Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...


Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos.

Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακίδης, πρωταθλητής Ελλάδος του 2003 και του 2017, ο οποίος θα έχει τον Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ ενός Skoda Fabia Rally2 Evo και μαζί θέλουν να πρωταγωνιστήσουν στην πρεμιέρα. Οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης θα οδηγήσουν ένα Skoda Fabia R5, με τον 25χρονο Πρωταθλητή Ελλάδος στην κατηγορία Ν το 2020 να έχει ως στόχο τη νίκη, αν και γνωρίζει πως το έργο του μόνο εύκολο δεν μπορεί να είναι, έχοντας να αντιμετωπίσει δύο έμπειρους συνδυασμούς, πρωταθλητές του παρελθόντος. 

Ξεχωριστή πινελιά θα δώσουν στον αγώνα τα 8 αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally3, τα οποία από φέτος θα συμμετέχουν στο δικό τους πρωτάθλημα, το οποίο θέσπισε η ΟΜΑΕ, σε μια κατηγορία στην οποία τα προγνωστικά απαγορεύονται! Με Renault Clio Rally3 θα δώσουν το παρών στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός και ευελπιστούν να κάνουν ένα θετικό ξεκίνημα στο θεσμό, εκμεταλλευόμενοι και την εμπειρία τους με το συγκεκριμένο αγωνιστικό, το οποίο έχουν στην κατοχή τους από τα μέσα της περασμένης χρονιάς. Πρωταγωνιστές στη δικίνητη κατηγορία τα τελευταία χρόνια, οι Νώντας Καρανικόλας-Κώστας Κακαβάς αναβαθμίζονται πλέον, καθώς θα οδηγήσουν ένα τετρακίνητο Ford Fiesta Rally3, ένα αυτοκίνητο το οποίο έχουν χρησιμοποιήσει μόνο στις δύο τελευταίες παρουσίες τους σε Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά την κατάκτηση του τίτλου στην F2 πέρυσι, οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου βάζουν φέτος πλώρη για τον τίτλο στο πρωτάθλημα των Rally3. Με το νεοαποκτηθέν Renault Clio Rally3 του οδηγού, το πλήρωμα έχει «δουλέψει» πολύ ώστε να είναι ανταγωνιστικό στην πρεμιέρα του θεσμού. Ικανός να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία εμφανίζεται και ο 25χρονος Νίκος Βιγκόπουλος, ο οποίος θα έχει στο δεξί μπάκετ ενός Renault Clio Rally3 τον έμπειρο Νίκο Ζακχαίο, ένα πλήρωμα που έλαμψε με την εμφάνισή του στο πρόσφατο Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ, παρά τη μικρή εμπειρία του οδηγού από το χώρο των αγώνων. Αναβάθμιση και για τους Γιώργο Αμούτζα-Γιώργο Ηλιόπουλο, οι οποίοι προβάρουν για πρώτη φορά ένα Ford Fiesta Rally3, ευελπιστώντας να έχουν την τύχη με το μέρος τους στη Θήβα, σε έναν αγώνα που πέρυσι είχαν εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη. Υποψηφιότητα για μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας βάζουν οι Κύπριοι, πρωταθλητές στη χώρα τους το 2019, Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός με το Renault Clio Rally3, ενώ πολύτιμα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι ενός Ford Fiesta Rally3 θέλει να γράψει ο 24χρονος «Flandy», ο νεότερος οδηγός που συμμετέχει στον αγώνα, έχοντας δίπλα του τον πολύπειρο Γάλλο Denis Giraudet, ο οποίος μετράει 5 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ! Αφήνουν στην άκρη το αγαπημένο τους Volkswagen Golf για χάρη ενός Ford Fiesta Rally3 οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης, ενώ να αποδείξουν πως η «μπογιά» των τετρακίνητων Lancer δεν έχει περάσει θέλουν να αποδείξουν στη Θήβα οι σαφώς βελτιωμένοι στις τελευταίες τους εμφανίσεις, Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης. Τετρακίνητα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς θα οδηγήσουν επίσης και οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής που δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, καθώς και οι Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος, με το πλήρωμα να θέλει να δώσει συνέχεια στο σερί τερματισμών. Το μοναδικό τετρακίνητο Subaru Impreza N12 που συμμετέχει στον αγώνα θα οδηγήσουν οι Γιάγκος Γιάγκου-Ανδρέας Χριστοδουλάκης, με τον Κύπριο οδηγό να δίνει για άλλη μια χρονιά το παρών στα ελληνικά χώματα. 

Στην F2, ανοιχτούς λογαριασμούς άφησαν στον περσινό αγώνα οι Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης, οι οποίοι εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους κι ενώ ήταν στην κορυφή της κατηγορίας. Φέτος, επιστρέφουν και πάλι με ένα Peugeot 208 Rally4, έχοντας να αντιμετωπίσουν, μεταξύ άλλων, ένα ακόμη ελληνοκυπριακό πλήρωμα, αυτό των Χρύσου Παντελή-Βασίλη Κούγια (Peugeot 208 R2). Πρώτη φορά συμμετείχε σε αγώνα ράλλυ πριν λίγες ημέρες ο Δημήτρης Παλαιοκώστας και μάλιστα τα κατάφερε περίφημα, κερδίζοντας την κατηγορία του. Με συνοδηγό τον Ανδρέα Βίγκο, θα μοιραστούν ένα Peugeot 208 Rally4 και στόχος τους είναι η εκμάθηση. Με νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο, ένα Citroen DS3 R3T Max θα συμμετάσχει ο Θεόδωρος Καλαμαράς, ενώ μετά από 4 χρόνια απουσίας επιστρέφει σε αγωνιστικό μπάκετ ο Αλέξανδρος Μουρίκης, έχοντας δίπλα του στο Renault Clio RS τον Κωνσταντίνο Σαμαρά. Ένα Renault Clio RS θα οδηγήσουν στον μόλις τέταρτο αγώνα τους σε χωμάτινη επιφάνεια οι Μάνος Ρινάκης-Σπύρος Καραστεφάνου.

Στην F2 E, οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας (Toyota Corolla AE101) θα βρουν μπροστά τους 4 πισωκίνητα Ford Escort MKII. Νικητές στην κατηγορία στην πρεμιέρα του Κυπέλλου Χώματος που διεξήχθη στη Λακωνία, οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης (Ford Escort MKII) ευελπιστούν να προσθέσουν άλλη μια νίκη στο ενεργητικό τους, με τους πάντοτε θεαματικούς Ντίνο Αντωνίου-Μάκη Μπουραζά (Ford Escort MKII) να αναμένεται να είναι εκ των πρωταγωνιστών της κατηγορίας. Με στόχο μια εμφάνιση αντίστοιχη με την περσινή, όπου είχαν τερματίσει δεύτεροι στην κατηγορία τους, αγωνίζονται στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας (Ford Escort MKII), ενώ το θέαμα είναι εξασφαλισμένο από τους Βασίλη Υφαντή-Άρη Μουντζούρη (Ford Escort MKII). Έπειτα από 14 χρόνια θα φορέσει και πάλι κράνος και αγωνιστικά γάντια ο Θανάσης Τόλιας, ο οποίος θα μοιραστεί μία Toyota Corolla AE92 με τον Ιωάννη Σαμαρτζή, με τους Γιώργο Ξενοκώστα-Σωκράτη Πάζη (Toyota Starlet) να κατεβαίνουν από τη Βόρεια Ελλάδα, προκειμένου να δώσουν το παρών στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Στην κατηγορία C6, οι Κυπελλούχοι του 2021, Ιωάννης Κασίμης-Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris) θα αντιμετωπίσουν τους Μανώλη Παναγιωτόπουλο-Μάνο Αχτίδα, με ίδιο αυτοκίνητο, με τον 74χρονο οδηγό να δίνει το παρών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον αγώνα. Έπειτα από δύο επιτυχημένες εμφανίσεις επί Ιταλικού εδάφους, οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας θα μοιραστούν ένα Nissan Micra K11 και θα παλέψουν για την επικράτηση στην κατηγορία, ενώ και οι Νίκος Κωτσαδάμ-Παναγιώτης Αλεξίου (Toyota Starlet EP91) στοχεύουν σε μια θετική εμφάνιση στα χώματα της Βοιωτίας. 10 μήνες μετά την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα ράλλυ, ο Στέφανος Δευκαλίων Γιόκαρης επιστρέφει με τον Γιώργο Μουρτζούκο στο δεξί μπάκετ ενός Toyota Starlet EP1, ενώ ένα Toyota Starlet EP81 θα μοιραστούν οι Φάνης Ραχούτης-Ανδρέας Γρηγορόπουλος.

Στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας θα συμμετάσχουν και 4 πληρώματα με Ιστορικά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 205 θα οδηγήσει ο Γρηγόρης Πιερρουτσάκος, έχοντας τον Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη δίπλα του, ενώ ο Άγγελος Ζήβας που φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια παρουσίας στους Ελληνικούς αγώνες θα αγωνιστεί με ένα Toyota Starlet και τον Κωνσταντίνο Συνετό δίπλα του. Το πορτοκαλί Ford Escort MKI θα έχει στα χέρια του ο Πέτρος Βασιλόπουλος, έχοντας τον Παναγιώτη Κουκλιαμπή σε ρόλο συνοδηγού, ενώ την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα ράλλυ θα πραγματοποιήσει ο Δημήτρης Τρικάρδος, με τον Νίκο Μανούσκο στο δεξί μπάκετ ενός Ford Escort.


Αναφορικά με το πρόγραμμα του αγώνα, το πρωί του Σαββάτου 13 Απριλίου, από τις 11:00 έως τις 16:00 στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη στη Θήβα θα φιλοξενηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος. Στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία Θήβας θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα, η οποία αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου. Το αγωνιστικό κομμάτι του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας θα διεξαχθεί την Κυριακή 14 Απριλίου. Τα πληρώματα θα εκκινήσουν το πρωί από το Service Park που θα εδράζεται στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη με κατεύθυνση την Ειδική Διαδρομή «Θήβα», μήκους 22.79 χιλιομέτρων, η οποία είχε χρησιμοποιηθεί και στην πρώτη εκδοχή του αγώνα, το 2023. Πρόκειται για μια ακροπολική διαδρομή, η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη και σε απόσταση αναπνοής από την ομώνυμη πόλη. Στη συνέχεια, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή «Ελικώνας», μήκους 12.82 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Έπειτα από το 30λεπτο Service, οι αγωνιζόμενοι θα επανέλθουν στις Ειδικές Διαδρομές «Θήβα» και «Ελικώνας» για το δεύτερο πέρασμα και θα επιστρέψουν στο Service Park. Η Ειδική Διαδρομή «Μοσχοπόδι», μήκους 14.53 αγωνιστικών χιλιομέτρων «πατάει» πάνω στη διαδρομή της Θήβας και αποτελεί την Power Stage του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 17:10 στην Κρήνη του Οιδίποδα στη Θήβα, ενώ στο ίδιο σημείο, στις 18:45 θα λάβουν χώρα οι απονομές της πρεμιέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος.




Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 85.75 χλμ. και τα συνολικά χιλιόμετρα του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας είναι 301 χλμ.


Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (Κύπρου 76, Περιστέρι) έως την Παρασκευή 12 Απριλίου (ώρες 19:00-21:00). Το Σάββατο 13 Απριλίου από τις 11:00 έως τις 16:00 θα στεγάζεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη στη Θήβα και από τις 17:00 και μετά στο Παλαιό Δημαρχείο Θήβας. Την Κυριακή 14 Απριλίου από τις 08:00 έως τις 18:45 θα στεγάζεται στο Παλαιό Δημαρχείο Θήβας. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.

Όλες οι πληροφορίες για αγωνιζόμενους και θεατές είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (www.ellada-racingclub.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Αποκάλυψη OPEL FRONTERA ...

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.  Σήμερα, το ευρύχωρο compact SUV γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του. Στην Κωνσταντινούπολη, ο CEO της Opel, Florian Huettl, μαζί με τους Mark Adams, Vice President Design, και Tobias A. Gubitz, Senior Vice President Product & Pricing, αποκάλυψαν το νέο Opel Frontera μπροστά σε διεθνές κοινό και σε εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου. “Φέτος, γιορτάζουμε 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. 125 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων προχωράμε συνεχώς μπροστά, προσφέροντας καινοτόμες, πρακτικές και, κυρίως, προσβάσιμες σε όλους λύσεις κινητικότητας. Το ολοκαίνουργιο Opel Frontera αποτελεί μια ισχυρή έκφραση αυτού του οράματος. Εξαιρετικά ευέλικτο, ευρύχωρο και ηλεκτροκίνητο, το νέο μας SUV αναμένεται να κερδίσει τις εντυπώσεις και να προσελκύσει ένα ευρύ φάσμα πελατών” , δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. Επιπλέον, η Γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο Opel Frontera θα είναι διαθέσι