Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαδικασία Αναγνωρίσεων ...


Η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της ΟΜΑΕ σε συνεδρίαση της την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 και αφού έλαβε υπόψη της τις προτάσεις των συνδέσμων των αγωνιζόμενων ανακοινώνει τις εξής τροποποιήσεις του κανονισμού αναφορικά με τη διαδικασία των αναγνωρίσεων για τους αγώνες ράλλυ.

Πιο συγκεκριμένα, θα ισχύουν πλέον τα εξής:

  • Θα επιτρέπονται το μέγιστο 4 αναγνωριστικά περάσματα από κάθε ειδική διαδρομή, σε ημέρες και ώρες που θα ανακοινώνονται από τον οργανωτή του αγώνα στον Συμπληρωματικό Κανονισμό. Δεν θα επιτρέπονται αναγνωρίσεις σε ημέρες και ώρες που δεν αναγράφονται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα.
  • Σε όλους τους αγώνες δεν θα επιτρέπεται η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα. Επίσης, απαγορεύεται η κίνηση του αυτοκινήτου με όπισθεν.
  • Ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να περιφρουρεί τον Κανονισμό και να επιτηρεί σε ανύποπτο χρόνο την ειδική διαδρομή και την εφαρμογή του Κανονισμού των Αναγνωρίσεων με ηλεκτρονικά και άλλα μέσα (ραντάρ ελέγχου ταχύτητας, φωτογραφίες, βίντεο κ.α.).
  • Ο διοργανωτής στο Συμπληρωματικό Κανονισμό θα ορίζει τις ημέρες και τις ώρες που θα επιτρέπονται οι αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών.
  • Οφείλει να περιφρουρήσει με κριτές τις ημέρες αυτές τις διαδρομές τουλάχιστον στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να δηλώνουν το αυτοκίνητο δοκιμής στον διοργανωτή του αγώνα και να σταματούν στον κριτή στην αφετηρία της διαδρομής, ώστε να παραλάβουν το καρνέ των αναγνωρίσεων στο οποίο θα πρέπει να αναγράφεται η ειδική διαδρομή, ο αριθμός συμμετοχής, ο αριθμός των περασμάτων (4 συνολικά) και η ώρα εκκίνησης για το κάθε πέρασμα. Επίσης τα πληρώματα θα παραλαμβάνουν από τον κριτή στην εκκίνηση της διαδρομής ένα αυτοκόλλητο νούμερο διαστάσεων 20cm x 15cm που θα αναγράφει τον αριθμό της αγωνιστικής άδειας (license) του οδηγού και θα τοποθετείται στο πίσω παρμπρίζ του αυτοκινήτου των αναγνωρίσεων καθ’ όλη την διάρκεια των αναγνωρίσεων. Ο κριτής εκκίνησης θα ελέγχει τον αριθμό των περασμάτων, θα αναγράφει την ώρα εκκίνησης του κάθε περάσματος και τον αριθμό συμμετοχής στον αγώνα. Ο κριτής στον τερματισμό της ειδικής διαδρομής οφείλει να γράψει την ώρα που το κάθε πλήρωμα που κάνει αναγνώριση παρουσιάστηκε στον τερματισμό (stop) της διαδρομής.
  • Το πλήρωμα είναι υπεύθυνο για τη λειτουργία του GPS tracking που θα του χορηγηθεί από τον διοργανωτή για τις αναγνωρίσεις. Πρέπει να είναι απαραίτητα μέσα στο δηλωμένο αυτοκίνητο των αναγνωρίσεων και πάντα φορτισμένο.
  • Ο έλεγχος ταχύτητας των οχημάτων κατά τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών θα γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα (πιστοποιημένο ραντάρ, GPS tracking).
  • Δικαίωμα συμμετοχής στις αναγνωρίσεις έχουν ΜΟΝΟ οι αγωνιζόμενοι που έχουν δηλώσει συμμετοχή στον εκάστοτε αγώνα.
  • Το κόστος των αναγνωρίσεων μπορεί να ανέλθει έως του ποσού των 50 ευρώ ανά συμμετοχή και θα αποδίδεται κατά τον τεχνικό έλεγχο στο διοργανωτή.
  • Σε όλους τους αγώνες τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν στις αναγνωρίσεις θα είναι ελαστικά σειράς παραγωγής αναγνωρισμένα για άσφαλτο και συγκεκριμένα μόνο εγκεκριμένα ελαστικά (με DOT ή E) κίνησης στους δρόμους. Απαγορεύονται τα αγωνιστικά ελαστικά ασφάλτου και χώματος, τα semi slick, τα σταμπωτά κλπ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...