Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ...


Η πρεμιέρα του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ πλησιάζει! Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί το διήμερο 13 και 14 Απριλίου με επίκεντρο και πάλι την πόλη της Θήβας. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos.


Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα, το πρωί του Σαββάτου 13 Απριλίου, από τις 11:00 έως τις 16:00 στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη στη Θήβα θα φιλοξενηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος. Στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία Θήβας θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα, η οποία αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου. Το αγωνιστικό κομμάτι του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας θα διεξαχθεί την Κυριακή 14 Απριλίου. Τα πληρώματα θα εκκινήσουν το πρωί από το Service Park που θα εδράζεται στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη με κατεύθυνση την Ειδική Διαδρομή «Θήβα», μήκους 22.79 χιλιομέτρων, η οποία είχε χρησιμοποιηθεί και στην πρώτη εκδοχή του αγώνα, το 2023. Πρόκειται για μια ακροπολική διαδρομή, η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη και σε απόσταση αναπνοής από την ομώνυμη πόλη. Στη συνέχεια, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή «Ελικώνας», μήκους 12.82 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Έπειτα από το 30λεπτο Service, οι αγωνιζόμενοι θα επανέλθουν στις Ειδικές Διαδρομές «Θήβα» και «Ελικώνας» για το δεύτερο πέρασμα και θα επιστρέψουν στο Service Park. Η Ειδική Διαδρομή «Μοσχοπόδι», μήκους 14.53 αγωνιστικών χιλιομέτρων «πατάει» πάνω στη διαδρομή της Θήβας και αποτελεί την Power Stage του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 17:10 στην Κρήνη του Οιδίποδα στη Θήβα, ενώ στο ίδιο σημείο, στις 18:45 θα λάβουν χώρα οι απονομές της πρεμιέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.



Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 85.75 χλμ. και τα συνολικά χιλιόμετρα του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας είναι 308.25 χλμ.


Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (Κύπρου 76, Περιστέρι) από την Τρίτη 26 Μαρτίου έως την Παρασκευή 5 Απριλίου (ώρες 19:00-21:00). Το Σάββατο 13 Απριλίου από τις 11:00 έως τις 16:00 θα στεγάζεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη στη Θήβα και από τις 17:00 και μετά στο Παλαιό Δημαρχείο Θήβας. Την Κυριακή 14 Απριλίου από τις 08:00 έως τις 18:45 θα στεγάζεται στο Παλαιό Δημαρχείο Θήβας. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.


Η περίοδος δήλωσης συμμετοχής στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας θα ξεκινήσει την Τρίτη 26 Μαρτίου και θα εκπνεύσει την Παρασκευή 5 Απριλίου στις 23:59. Δηλώσεις γίνονται αποκλειστικά μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων-ΣΔΔΑ. 

Όλες οι πληροφορίες για αγωνιζόμενους και θεατές είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (www.ellada-racingclub.com)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου