Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BAW Pony-ρό τετραθέσιο ...


Η επίσκεψη του κου Zhang (Γενικός Διευθυντής Ευρώπης της BAW) στη χώρα μας σηματοδοτεί μια νέα, πολύ σημαντική για την αγορά, αναβάθμιση του γνωστού εδώ και ένα χρόνο περίπου επαγγελματικού αυτοκινήτου BAW Pony. Συγκεκριμένα το κόμπακτ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας θα διατίθεται από εδώ και στο εξής στην Ευρώπη σε έκδοση ιδιωτικής χρήσεως και μάλιστα με 4 θέσεις. Πέρα από τα εξαιρετικά του τεχνικά χαρακτηριστικά το νέο Pony αποτελεί πλέον ένα μοναδικό στο είδος προϊόν χωρίς ανταγωνισμό, αφού δεν υπάρχει στην αγορά αντίστοιχο αυτοκίνητο στην δημοφιλή κατηγορία L7Ε – CP (βαρύ τετράτροχο με πινακίδες μοτοσικλέτας). Θυμίζουμε ότι το μοντέλο έχει ιδανικές διαστάσεις για την κίνηση στην πόλη με μήκος 3,151 μ. και πλάτος 1,498 μ. Όμως το μεταξόνιό του να ξεπερνά τα 2 μ. με σημαντικό όφελος στην εσωτερική ευρυχωρία, ενώ και το βάρος είναι κάτω από 750 κιλά με το πακέτο των μπαταριών.


Ο αερόψυκτος ηλεκτροκινητήρας σταθερού μαγνήτη του BAW Pony είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, αποδίδοντας ισχύ 20 kW (27 PS) και ροπή 85 Nm. Οι επιδόσεις του είναι απολύτως ικανοποιητικές με πολύ καλές επιταχύνσεις (προσόν όλων των ηλεκτρικών αυτοκίνητων, αφού η ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν ακαριαία τη ροπή τους από 0 σ.α.λ.) ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα, τιμή άκρως ικανοποιητική για την ασφαλή κίνηση σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Για την τροφοδότηση του ηλεκτροκινητήρα φροντίζει μια προηγμένη συστοιχία μπαταριών σιδήρου φωσφορικού λιθίου (BMS) που έχει ενεργειακή χωρητικότητα 13,7 kWh, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 170 χλμ. και διάρκεια φόρτισης από απλή πρίζα σούκο 220V/16A περίπου 5 ώρες. 


Το πακέτο των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται ιδανικά με την εξαιρετικά ρυθμισμένη ανάρτηση (γόνατα τύπου McPherson εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω), τα φρένα (δισκόφρενα εμπρός ταμπούρα πίσω) με στάνταρ ABS και EBD, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και την πλήρως αυτόματη μετάδοση με επιλογή ECO ή Sport. Χαρακτηριστικό της ξεχωριστής εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου είναι η στάνταρ διχρωμία (μαύρος ή λευκός ουρανός) σε 4 πολύ μοντέρνες διαμορφώσεις. Στο εξαιρετικά σχεδιασμένο και φινιρισμένο εσωτερικό, με την επίσης χαρακτηριστική διχρωμία, κυριαρχεί η στάνταρ διπλή οθόνη υψηλής ανάλυσης 10.25¨, κάμερες 360 μοιρών με birdeye διαμόρφωση, ενώ φυσικά υπάρχουν ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί καθρέπτες και αυτόματος κλιματισμός (ψύξη/θέρμανση). Η εκτεταμένη λίστα του βασικού εξοπλισμού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αερόσακο οδηγού, led φώτα ημέρας, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, ακόμη και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα. Το νέο BAW Pony είναι από τώρα διαθέσιμο για παραγγελία, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον προσεχή Ιούνιο. Η τιμή του υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 16.000€, ενώ επωφελείται από κρατική επιδότηση 3.000€ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» και φυσικά απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.


Με την ευκαιρία της επίσκεψής του στην Ελλάδα και στις εγκαταστάσεις της Ν. Ζυμπάς ΑΕ (αποκλειστική αντιπροσωπεία της BAW χώρα μας) ο κ. Zhang δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το νέο Pony είναι ένα μοναδικό στο είδος του αυτοκίνητο για την Ευρώπη, αφού δεν υπάρχει άλλο προϊόν στην αγορά που να προσφέρει τέτοιο επίπεδο εξοπλισμού, τέτοια ποιότητα κατασκευής, και βέβαια θέσεις για 4 επιβάτες, στην κατηγορία των ελαφρών τετράτροχων. Το νέο Pony αποδεικνύει την δέσμευση της ιστορικής εταιρείας μας (Beijing Automobile Works Co.,Ltd. με έτος ίδρυσης 1951) για την επέκταση και την εξάπλωση στην Ευρωπαϊκή αγορά. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες εκπλήξεις σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντα με γνώμονα την ποιότητα, τον ξεχωριστό χαρακτήρα και την αξιοπιστία, στοιχεία που αποτελούν μακροχρόνιες δεσμεύσεις για την μάρκα». 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου