Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BAW Pony-ρό τετραθέσιο ...


Η επίσκεψη του κου Zhang (Γενικός Διευθυντής Ευρώπης της BAW) στη χώρα μας σηματοδοτεί μια νέα, πολύ σημαντική για την αγορά, αναβάθμιση του γνωστού εδώ και ένα χρόνο περίπου επαγγελματικού αυτοκινήτου BAW Pony. Συγκεκριμένα το κόμπακτ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας θα διατίθεται από εδώ και στο εξής στην Ευρώπη σε έκδοση ιδιωτικής χρήσεως και μάλιστα με 4 θέσεις. Πέρα από τα εξαιρετικά του τεχνικά χαρακτηριστικά το νέο Pony αποτελεί πλέον ένα μοναδικό στο είδος προϊόν χωρίς ανταγωνισμό, αφού δεν υπάρχει στην αγορά αντίστοιχο αυτοκίνητο στην δημοφιλή κατηγορία L7Ε – CP (βαρύ τετράτροχο με πινακίδες μοτοσικλέτας). Θυμίζουμε ότι το μοντέλο έχει ιδανικές διαστάσεις για την κίνηση στην πόλη με μήκος 3,151 μ. και πλάτος 1,498 μ. Όμως το μεταξόνιό του να ξεπερνά τα 2 μ. με σημαντικό όφελος στην εσωτερική ευρυχωρία, ενώ και το βάρος είναι κάτω από 750 κιλά με το πακέτο των μπαταριών.


Ο αερόψυκτος ηλεκτροκινητήρας σταθερού μαγνήτη του BAW Pony είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, αποδίδοντας ισχύ 20 kW (27 PS) και ροπή 85 Nm. Οι επιδόσεις του είναι απολύτως ικανοποιητικές με πολύ καλές επιταχύνσεις (προσόν όλων των ηλεκτρικών αυτοκίνητων, αφού η ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν ακαριαία τη ροπή τους από 0 σ.α.λ.) ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα, τιμή άκρως ικανοποιητική για την ασφαλή κίνηση σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Για την τροφοδότηση του ηλεκτροκινητήρα φροντίζει μια προηγμένη συστοιχία μπαταριών σιδήρου φωσφορικού λιθίου (BMS) που έχει ενεργειακή χωρητικότητα 13,7 kWh, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 170 χλμ. και διάρκεια φόρτισης από απλή πρίζα σούκο 220V/16A περίπου 5 ώρες. 


Το πακέτο των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται ιδανικά με την εξαιρετικά ρυθμισμένη ανάρτηση (γόνατα τύπου McPherson εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω), τα φρένα (δισκόφρενα εμπρός ταμπούρα πίσω) με στάνταρ ABS και EBD, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και την πλήρως αυτόματη μετάδοση με επιλογή ECO ή Sport. Χαρακτηριστικό της ξεχωριστής εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου είναι η στάνταρ διχρωμία (μαύρος ή λευκός ουρανός) σε 4 πολύ μοντέρνες διαμορφώσεις. Στο εξαιρετικά σχεδιασμένο και φινιρισμένο εσωτερικό, με την επίσης χαρακτηριστική διχρωμία, κυριαρχεί η στάνταρ διπλή οθόνη υψηλής ανάλυσης 10.25¨, κάμερες 360 μοιρών με birdeye διαμόρφωση, ενώ φυσικά υπάρχουν ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί καθρέπτες και αυτόματος κλιματισμός (ψύξη/θέρμανση). Η εκτεταμένη λίστα του βασικού εξοπλισμού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αερόσακο οδηγού, led φώτα ημέρας, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, ακόμη και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα. Το νέο BAW Pony είναι από τώρα διαθέσιμο για παραγγελία, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον προσεχή Ιούνιο. Η τιμή του υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 16.000€, ενώ επωφελείται από κρατική επιδότηση 3.000€ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» και φυσικά απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.


Με την ευκαιρία της επίσκεψής του στην Ελλάδα και στις εγκαταστάσεις της Ν. Ζυμπάς ΑΕ (αποκλειστική αντιπροσωπεία της BAW χώρα μας) ο κ. Zhang δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το νέο Pony είναι ένα μοναδικό στο είδος του αυτοκίνητο για την Ευρώπη, αφού δεν υπάρχει άλλο προϊόν στην αγορά που να προσφέρει τέτοιο επίπεδο εξοπλισμού, τέτοια ποιότητα κατασκευής, και βέβαια θέσεις για 4 επιβάτες, στην κατηγορία των ελαφρών τετράτροχων. Το νέο Pony αποδεικνύει την δέσμευση της ιστορικής εταιρείας μας (Beijing Automobile Works Co.,Ltd. με έτος ίδρυσης 1951) για την επέκταση και την εξάπλωση στην Ευρωπαϊκή αγορά. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες εκπλήξεις σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντα με γνώμονα την ποιότητα, τον ξεχωριστό χαρακτήρα και την αξιοπιστία, στοιχεία που αποτελούν μακροχρόνιες δεσμεύσεις για την μάρκα». 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...