Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BAW Pony-ρό τετραθέσιο ...


Η επίσκεψη του κου Zhang (Γενικός Διευθυντής Ευρώπης της BAW) στη χώρα μας σηματοδοτεί μια νέα, πολύ σημαντική για την αγορά, αναβάθμιση του γνωστού εδώ και ένα χρόνο περίπου επαγγελματικού αυτοκινήτου BAW Pony. Συγκεκριμένα το κόμπακτ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας θα διατίθεται από εδώ και στο εξής στην Ευρώπη σε έκδοση ιδιωτικής χρήσεως και μάλιστα με 4 θέσεις. Πέρα από τα εξαιρετικά του τεχνικά χαρακτηριστικά το νέο Pony αποτελεί πλέον ένα μοναδικό στο είδος προϊόν χωρίς ανταγωνισμό, αφού δεν υπάρχει στην αγορά αντίστοιχο αυτοκίνητο στην δημοφιλή κατηγορία L7Ε – CP (βαρύ τετράτροχο με πινακίδες μοτοσικλέτας). Θυμίζουμε ότι το μοντέλο έχει ιδανικές διαστάσεις για την κίνηση στην πόλη με μήκος 3,151 μ. και πλάτος 1,498 μ. Όμως το μεταξόνιό του να ξεπερνά τα 2 μ. με σημαντικό όφελος στην εσωτερική ευρυχωρία, ενώ και το βάρος είναι κάτω από 750 κιλά με το πακέτο των μπαταριών.


Ο αερόψυκτος ηλεκτροκινητήρας σταθερού μαγνήτη του BAW Pony είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, αποδίδοντας ισχύ 20 kW (27 PS) και ροπή 85 Nm. Οι επιδόσεις του είναι απολύτως ικανοποιητικές με πολύ καλές επιταχύνσεις (προσόν όλων των ηλεκτρικών αυτοκίνητων, αφού η ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν ακαριαία τη ροπή τους από 0 σ.α.λ.) ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα, τιμή άκρως ικανοποιητική για την ασφαλή κίνηση σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Για την τροφοδότηση του ηλεκτροκινητήρα φροντίζει μια προηγμένη συστοιχία μπαταριών σιδήρου φωσφορικού λιθίου (BMS) που έχει ενεργειακή χωρητικότητα 13,7 kWh, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 170 χλμ. και διάρκεια φόρτισης από απλή πρίζα σούκο 220V/16A περίπου 5 ώρες. 


Το πακέτο των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται ιδανικά με την εξαιρετικά ρυθμισμένη ανάρτηση (γόνατα τύπου McPherson εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω), τα φρένα (δισκόφρενα εμπρός ταμπούρα πίσω) με στάνταρ ABS και EBD, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και την πλήρως αυτόματη μετάδοση με επιλογή ECO ή Sport. Χαρακτηριστικό της ξεχωριστής εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου είναι η στάνταρ διχρωμία (μαύρος ή λευκός ουρανός) σε 4 πολύ μοντέρνες διαμορφώσεις. Στο εξαιρετικά σχεδιασμένο και φινιρισμένο εσωτερικό, με την επίσης χαρακτηριστική διχρωμία, κυριαρχεί η στάνταρ διπλή οθόνη υψηλής ανάλυσης 10.25¨, κάμερες 360 μοιρών με birdeye διαμόρφωση, ενώ φυσικά υπάρχουν ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί καθρέπτες και αυτόματος κλιματισμός (ψύξη/θέρμανση). Η εκτεταμένη λίστα του βασικού εξοπλισμού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αερόσακο οδηγού, led φώτα ημέρας, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, ακόμη και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα. Το νέο BAW Pony είναι από τώρα διαθέσιμο για παραγγελία, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον προσεχή Ιούνιο. Η τιμή του υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 16.000€, ενώ επωφελείται από κρατική επιδότηση 3.000€ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» και φυσικά απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.


Με την ευκαιρία της επίσκεψής του στην Ελλάδα και στις εγκαταστάσεις της Ν. Ζυμπάς ΑΕ (αποκλειστική αντιπροσωπεία της BAW χώρα μας) ο κ. Zhang δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το νέο Pony είναι ένα μοναδικό στο είδος του αυτοκίνητο για την Ευρώπη, αφού δεν υπάρχει άλλο προϊόν στην αγορά που να προσφέρει τέτοιο επίπεδο εξοπλισμού, τέτοια ποιότητα κατασκευής, και βέβαια θέσεις για 4 επιβάτες, στην κατηγορία των ελαφρών τετράτροχων. Το νέο Pony αποδεικνύει την δέσμευση της ιστορικής εταιρείας μας (Beijing Automobile Works Co.,Ltd. με έτος ίδρυσης 1951) για την επέκταση και την εξάπλωση στην Ευρωπαϊκή αγορά. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες εκπλήξεις σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντα με γνώμονα την ποιότητα, τον ξεχωριστό χαρακτήρα και την αξιοπιστία, στοιχεία που αποτελούν μακροχρόνιες δεσμεύσεις για την μάρκα». 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...