Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

8ο Rally Regularity Σικυωνίων ...


Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας διοργανώνει την Κυριακή 31 Μάρτη 2024 το 8ο Rally Regularity Σικυωνίων – ΙΚΤΕΟ Κιάτου. Ο αγώνας Regularity προσμετρά στο πρωτάθλημα της ΟΜΑΕ με συντελεστή 1.5 και περιλαμβάνει συνολικά περισσότερα απο 220 χιλιόμετρα, με 10 Ε.Δ.Α. και περισσότερες απο 90 χρονομετρήσεις με το Ελληνικό αξιόπιστο σύστημα TrailTrack. Διατηρώντας την ίδια φιλοσοφία με τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος 2024 (Attica Classic Rally), η σχεδίαση του αγώνα δίνει ιδιαίτερη προσοχή στα σημείο που καθορίζουν έναν αγώνα regularity δηλαδή στην ακρίβεια. Ταυτόχρονα η ΟΜΑΕ έχει θεσπίσει για το Πρωτάθλημα του 2024 υψηλές προδιαγραφές που οφείλουν όλοι οι οργανωτές να ακολουθήσουν (σχετικά στην προκήρυξη 2024 ), όπως ελάχιστα χιλιόμετρα, μετρήσεις και ακρίβεια. Οι διαδρομές της φετινής έκδοσης καλύπτουν γνωστές και άγνωστες διαδρομές της Κορινθίας (Κιάτο, Κρυονέρι, Ψάρι, Σκοτεινή, Φενεός, Μπούτσι, Μάννα, Στυμφαλία ) κλπ. Στο πλευρό της οργάνωσης για μια ακόμα φορά ο Δήμος Σικυωνίων που από την πρώτη στιγμή πίστευε στον θεσμό και το στήριξε . Χορηγός το ΙΚΤΕΟ Κιάτου , που πάντα είναι δίπλα στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και στην ιδέα της αυτοκίνησης.

Για την επικοινωνία φροντίζει το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και όλα τα τοπικά ΜΜΕ

Το Rally Σικυωνίων- ΙΚΤΕΟ Κιάτου  υπόσχεται για μια ακόμη φορά να προσφέρει στους συμμετέχοντες την απόλυτη εμπειρία ενός Regularity Event με κορυφαία ποιότητα, δράση και φυσικά σεβασμό στο ιστορικό αυτοκίνητο χωρίς υπερβολές.

Πληροφορίες: Γιώργος Σωτηρόπουλος – 694 781 4171

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου