Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ο Trail Ride 4X4 ...


Το 1ο Trail Ride 4X4 για το 2024 που διοργανώθηκε από το Off Road Team στις 10 Μαρτίου ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. 80 και πλέον οχήματα 4Χ4 με τα πληρώματά τους αγωνίστηκαν και πλοήγησαν σε μια φανταστική διαδρομή 120 χιλιομέτρων στην Βόρεια πλευρά της Αττικής Γης, χωρισμένα σε 5 Ειδικές και 5 απλές διαδρομές, την Κυριακή στις 10 Μαρτίου.  Με έδρα το Κρυονέρι, και αρωγό τον καιρό, ο βαθμός της οδηγικής απόλαυσης ήταν στο ζενίθ! Η οργάνωση ήταν υποδειγματική και στάθηκε στο επίπεδο που μας έχει συνηθίσει το Αθλητικό Σωματείο Ομάδα Εκτός Δρόμου, ενώ το πρωτοποριακό σύστημα GPS Tracking της MyTrack διαχειρίστηκε άψογα τον μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων, τόσο στην ασφάλεια όσο και στα αποτελέσματα. Ο πρωτοφανής αριθμός των αγωνιζομένων ήταν κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στο χώρο του 4Χ4 στην Ελλάδα εδώ και χρόνια, και δίνει μια ελπίδα αναπτέρωσης στους αγώνες πλοήγησης και στο off road γενικότερα!


Παράλληλα με τον αγώνα εξερεύνησης και πλοήγησης των αυτοκινήτων, σε μια παράλληλη εκδήλωση και σε άλλη διαδρομή, συμμετείχαν και περισσότερες από 170 μοτοσυκλέτες σε μια φιλική βόλτα, για να απολαύσουν με τη σειρά τους την Βορειοανατολική Αττική σε μια διαδρομή 175 χιλιομέτρων! Η φαντασμαγορική απονομή, και το Party που ακολούθησε με την Κοπή της πίτας του Σωματείου, την παρουσίαση της περιπέτειας και της μοτοσυκλέτας του «ΠΝΟΗ» του Dakar του Βασίλη Μπούδρου, αλλά και την βράβευση των αθλητών του Σωματείου, έκλεισε την ημέρα με τον καλύτερο τρόπο σε ένα μαζικό event που ένωσε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες σε ένα άκρως επιτυχημένο Reunion, αφού μετά από αρκετά χρόνια, βρέθηκαν μαζί και πάλι στο προσκήνιο οι παλιοί πρωταγωνιστές για να δώσουν την σκυτάλη στους νέους!

Το 1ο Trail Ride 4X4 2024 δεν θα γινόταν πραγματικότητα χωρίς την συμβολή και την βοήθεια πολλών παλιών αγωνιζομένων που στελέχωσαν χρήσιμες θέσεις κάνοντας τους συμμετέχοντες να αισθάνονται ασφαλείς, αλλά και χωρίς την αρωγή των υποστηρικτών μας τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά: Aglopoulos Racing, Chalidias Electrics, 4Wheelers House, Tyres & More, Egglezopoulos Tires, Limit Up Café Bar. 

Νικητές? ΟΛΟΙ! 




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου