Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Tributo Italiano ...


Η δυνατότητα παραγγελίας της ειδικής έκδοσης Tributo Italiano είναι πλέον ενεργή στη χώρα μας και αφορά τόσο στην Tonale όσο και στις Giulia και Stelvio. Πρόκειται για την πιο σπορ επιλογή που περιλαμβάνει ο τιμοκατάλογος για κάθε μοντέλο, με εξαίρεση βέβαια τις Giulia και Stelvio Quadrifoglio που με τους 520 PS που αποδίδουν, βρίσκονται εκτός κάθε συναγωνισμού. Οι εκδόσεις Tributo Italiano υιοθετούν λεπτές μα ταυτόχρονα χαρακτηριστικές πινελιές που διαφοροποιούν την εικόνα τους από τις Veloce. Τέτοιες λεπτομέρειες είναι για παράδειγμα οι ειδικές ζάντες (19” για την Giulia, 20” για την Tonale, 21” για την Stelvio), οι ειδικές δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, το ηχοσύστημα Harman/Kardon Sound Theatre, το βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος body kit, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ για Giulia και Stelvio και διάφορα ακόμα στοιχεία ανάλογα με το μοντέλο.


Οι Tributo Italiano ξεκινούν από τις €52.250 για την Tonale με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 160 PS, από τις €68.500 για την τετρακίνητη Giulia και από τις €75.500 για την Stelvio. Ο πλήρης τιμοκατάλογος και όλες οι λεπτομέρειες για τον εξοπλισμό των μοντέλων βρίσκονται στο alfaromeo.gr καθώς και στο επίσημο δίκτυο της εταιρείας.


Πέραν των νέων εκδόσεων Tributo Italiano που αφορούν σε όλα τα μοντέλα, ο ανανεωμένος τιμοκατάλογος της μάρκας κρύβει και μια διαφοροποίηση αποκλειστικά για την Tonale. Πλέον το επίπεδο εξοπλισμού Veloce συνδυάζεται με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες της, κάτι που σημαίνει το ήπια υβριδικό σύστημα των 130 ή 160 PS, τον 1.600άρη ντίζελ των 130 ίππων και το κορυφαίο plug-in υβριδικό σύστημα με τους 280 PS και την τετρακίνηση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου