Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μέλλον της FIAT σήμερα ...


Σε ένα αυτοκινητικό στερέωμα που αλλάζει άρδην παγκοσμίως, η FIAT χαράσσει τη στρατηγική της και αποκαλύπτει μια σειρά πρωτότυπων που αντλούν έμπνευση από την πρώτη γενιά του θρυλικού Panda. Το πρώτο μοντέλο θα αποκαλυφθεί τον Ιούλιο παράλληλα με την επέτειο για τα 125 χρόνια της μάρκας, πυροδοτώντας μια σειρά παρουσιάσεων που θα περιλαμβάνει ένα νέο αυτοκίνητο κάθε χρόνο μέχρι και το 2027. Με τον τρόπο αυτό η FIAT θα χτίσει την νέα πλήρη γκάμα της με απήχηση σε όλες αγορές του κόσμου, χρησιμοποιώντας για βάση μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Stellantis. Ωστόσο όλα τα μοντέλα θα είναι κατασκευασμένα με ξεκάθαρη ταυτότητα FIAT, υιοθετώντας χαρακτηριστική αισθητική και μοναδικές έξυπνες ιδέες. Το μελλοντικό πλάνο της FIAT ήρθε στο φως μέσω ενός video (δείτε το link) με τον CEO της μάρκας και CMO της Stellantis, Olivier Francois, να οδηγεί ένα Panda. Όλα τα μοντέλα θα ασπάζονται τη λογική που θέλει απαραιτήτως την πρακτικότητα να συνυπάρχει με τη διασκέδαση (Fun-ctionality), ενώ κοινό θα είναι και το τεχνολογικό τους υπόβαθρο. Χάρη στην νέα πλατφόρμα όλα τα νέα μοντέλα θα είναι πλήρως συμβατά με ηλεκτρική, υβριδική ή θερμική τεχνολογία, ενώ θα χαρακτηρίζονται από έξυπνη χωροταξική εκμετάλλευση και θα χρησιμοποιούν βιώσιμα υλικά σε συνδυασμό με μοναδικό στιλ. Ακολουθώντας μία στρατηγική με όραμα για πιο βιώσιμα και προσιτά αυτοκίνητα, η FIAT υποστηρίζει την “less is more” προσέγγιση και απλοποιεί τη διαδικασία παραγωγής, μειώνοντας παράλληλα τη χρήση υλικών όπως το χρώμιο, τα κράματα αλουμινίου, το φυσικό δέρμα και τον αφρό γέμισης των καθισμάτων. Επιπλέον, υπάρχει νέα αεροδυναμική αρχιτεκτονική για υψηλή αποδοτικότητα, καθώς και κοινή χρήση μηχανικών μερών σε ποσοστό που αγγίζει το 80%.

City Car

Το City Car θα μπορούσε να περιγραφεί ως «Mega Panda», καθότι έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από την τρέχουσα γενιά του μικρού FIAT αλλά και ξεκάθαρες αναφορές στο σχήμα του κλασικού Panda. Φουτουριστικό κι εντυπωσιακό, το City Car υιοθετεί στην αισθητική του λεπτομέρειες από το θρυλικό κτήριο του Lingotto στο Τορίνο, μεταξύ των οποίων και η οβάλ πίστα δοκιμών “La Pista 500” που βρίσκεται στην οροφή του κτηρίου. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή ώστε να κάνει την καθημερινότητα στο αστικό περιβάλλον πιο εύκολη, ενώ η σχεδίαση του αμαξώματος εξασφαλίζει επαρκή χώρο στην καμπίνα ακόμα και για σύντομες αποδράσεις. Επιπλέον, η FIAT υπερθεματίζει ισχυρά στη χρήση βιώσιμων υλικών όπως τα ανακυκλωμένα πλαστικά και τα υφάσματα από μπαμπού, ενώ έξυπνες εφαρμογές όπως το καλώδιο που τυλίγεται μόνο του αναλαμβάνει να κάνει τη διαδικασία της φόρτισης των ηλεκτρικών εκδόσεων πολύ εύκολη.

Pick-Up

Με το πρωτότυπο Pick-Up η FIAT δείχνει την πίστη της στη δυναμική των εν λόγω μοντέλων, ακόμα και για τις αγορές της Ευρώπης. Σκοπός του είναι η δημιουργία μιας αναπόσπαστης σχέσης μεταξύ πρακτικότητας και διασκέδασης, στοιχείο πολύ σημαντικό για εκείνους που τοποθετούν τον ελεύθερο χρόνο, τις δραστηριότητες και τα χόμπι ψηλά στο αξιακό σύστημα της ζωής. Όλα αυτά ενσαρκώνονται σε ένα σχήμα με pick-up εμφάνιση, την ευχρηστία ενός επαγγελματικού οχήματος, την άνεση ενός SUV και μέγεθος συμβατό με τις προσταγές της αστικής καθημερινότητας.


Fastback

Η FIAT είναι βέβαιη ότι η δέσμευση απέναντι στη βιωσιμότητα δεν προϋποθέτει εκπτώσεις στην εμφάνιση ή τις επιδόσεις και με το πρωτότυπο Fastback το αποδεικνύει. Η δυναμική σιλουέτα και η υψηλή αεροδυναμική απόδοση έχουν ως αποτέλεσμα χαμηλότερη κατανάλωση και πιο νεανική εικόνα εν συγκρίσει με τα SUV, οπότε συνολικά πιο σπορ ύφος.

SUV

Αυτό το οικογενειακό SUV είναι ένα είδος «Giga-Panda». Απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τον ρόλο της FIAT ως πρωτοπόρο της καινοτόμας, βιώσιμης και προσιτής κινητικότητας, το SUV concept είναι η επιβεβαίωση για την έμφαση που δίνει η FIAT στις ανάγκες της οικογένειας. Ασφαλές, ευέλικτο, φωτεινό και ευρύχωρο, έχει όλα χρειάζεται για να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση.


Camber

Είναι ο ορισμός του πολυτάλαντου οχήματος, με μοντέρνα σχεδιαστική προσέγγιση και σκοπό να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά μεταξύ τους αλλά και με τη φύση. Το πρωτότυπο Camber αποτίνει φόρο τιμής στις “Fun-ctionality” αξίες με τις οποίες σχεδιάστηκε το κλασικό FIAT Panda και το κατέστησαν ένα αυτοκίνητο πόλης ικανό να καλύψει όλες τις ανάγκες.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου