Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen Berlingo & e-Berlingo ...


H γαλλική φίρμα παρουσιάζει το ανανεωμένο Berlingo στην ηλεκτρική και στην συμβατική εκδοχή του αντλώντας την αισθητική του και την τεχνολογία του από το πρόσφατο C3. Ασχέτως αν ακολουθήσαν και άλλοι κατασκευαστές που προφανώς θα γίνουν περισσότεροι στο μέλλον, η γαλλική φίρμα δημιούργησε προσφάτως αίσθηση παρουσιάζοντας το e-C3 ως έκδοση παραγωγής με την υπόσχεση αρχικής τιμής χαμηλότερης από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ. Πλην της συγκεκριμένης υπόσχεσης το νέο e-C3 θα μπορούσε να εκληφθεί ως μια νέα τομή στην πορεία της γαλλικής φίρμας χάρη στη νέα προσέγγιση και σε σχεδιαστικό επίπεδο. Πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να ασπαστεί την ίδια ακριβώς σχεδιαστική λογική και το δημοφιλές επιβατικό van της γαλλικής φίρμας. Mια ματιά στην πλήρως ανασχεδιασμένη όψη των νέων Berlingo και e-Berlingo αρκεί για να εντοπίσει κανείς τις αναλογίες με την σχεδίαση του νέου e-C3 με τα χαρακτηριστικά LED ημέρας και με την γρίλια και τον προφυλακτήρα να αποτελούν μια σχεδόν ενιαία επιφάνεια και το ρετρό έμπνευσης νέο σήμα της Citroen να δεσπόζει στο κέντρο της κατασκευής περιστοιχισμένο από μια γυαλιστερή μαύρη λωρίδα με μοτίβο που αναπαράγει το έμβλημα της γαλλικής φίρμας. Με δεδομένη την van κατηγορία, τα Berlingo δεν διαθέτουν πολλές αλλαγές στο υπόλοιπο αμάξωμα με εξαίρεση τη σχεδίαση των airbumps που παραμένουν αν και σε διαφορετική μορφή διασφαλίζοντας την προστασία από μικροφθορές το άνοιγμα των θυρών. Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στο εσωτερικό με επίκεντρο μια νέα οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment και ένα νέο πίνακα οργάνων με διάσταση επίσης 10,0 ιντσών. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto ενώ νέου σχεδιασμού είναι και το τιμόνι με το τετραγωνισμένο κάτω τμήμα. Ενσωματώνει τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise control.


Nέο και καλοδεχούμενο εξοπλιστικό στοιχείο στην λίστα του Berlingo η παρουσία των εργονομικών καθισμάτων Advanced Comfort που είναι γνωστά από την πολιτική γκάμα της, αν και αυτά αποτελούν προνόμιο των πληρέστερων εξοπλιστικά εκδόσεων. Θα είναι διαθέσιμα σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις με ενδιαφέροντες χρωματισμούς. Όπως και στο παρελθόν τα Berlingo και e-Berlingo θα είναι διαθέσιμα σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος 4,4 και 4,75 μέτρων με την τελευταία να επωφελείται από μια επιπλέον σειρά καθισμάτων, ούσα επταθέσια ή προσφέροντας χωρητικότητα έως και 4.000 λίτρων με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων πλην του οδηγού. Η έμφαση σε ό,τι αφορά τις «αθέατες» βελτιώσεις εστιάζει αυτονόητα στην ηλεκτρική έκδοση η οποία εμφανίζει αυξημένη κατά 20% αυτονομία 320 χλμ. Η αυξημένη αυτονομία οφείλεται στην παρουσία μιας νέας μπαταρίας λιθίου φωσφορικού σιδήρου με χωρητικότητα 50 kWh. Με δεδομένο ότι η συγκεκριμένης τεχνολογίας και πιο προσιτή μπαταρία είναι λιγότερο αποδοτική σε χαμηλές θερμοκρασίες, η Citroen προσφέρει προαιρετικά τη δυνατότητα εφοδιασμού του e-Berlingo με αντλία θερμότητας η οποία εκτός από την συνεισφορά της στην θέρμανση του θαλάμου επιβατών συμβάλλει και στην βελτιστοποίηση της λειτουργίας της μπαταρίας όταν ο υδράργυρος πέφτει. Με στόχο την καλύτερη αξιοποίησης της διαθέσιμης αυτονομίας το e-Berlingo διαθέτει την εφαρμογή e-Routes η οποία αξιολογώντας τις συνθήκες κυκλοφορίας και την θέση σταθμών φόρτισης μπορεί να καθοδηγήσει τον οδηγό στην ενδεδειγμένη με κριτήρια αυτονομίας διαδρομή. Να σημειωθεί σε ό,τι αφορά την φόρτιση, το e-Berlingo μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια της μπαταρίας του με ισχύ έως 100 kW, κάτι που μεταφράζεται σε φόρτιση έως το 80% σε χρόνο μισής ώρας. Η οικιακή φόρτιση πραγματοποιείται με την συνδρομή φορτιστή 7,4 kW και wallbox απαιτεί επτάμιση ώρες. Επιπλέον το e-Berlingo διαθέτει σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί βάσει τριών επιλογών μέσω των paddles στο τιμόνι.


Σε ό,τι αφορά το απλό Berlingo θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης PureTech 110 και 130 ίππων και τρεις επιλογές diesel με απόδοση 90, 100 και 130 ίππων ενώ τα διαθέσιμα εξοπλιστικά επίπεδα συνοψίζονται στις επιλογές Plus και Max.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...