Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen Berlingo & e-Berlingo ...


H γαλλική φίρμα παρουσιάζει το ανανεωμένο Berlingo στην ηλεκτρική και στην συμβατική εκδοχή του αντλώντας την αισθητική του και την τεχνολογία του από το πρόσφατο C3. Ασχέτως αν ακολουθήσαν και άλλοι κατασκευαστές που προφανώς θα γίνουν περισσότεροι στο μέλλον, η γαλλική φίρμα δημιούργησε προσφάτως αίσθηση παρουσιάζοντας το e-C3 ως έκδοση παραγωγής με την υπόσχεση αρχικής τιμής χαμηλότερης από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ. Πλην της συγκεκριμένης υπόσχεσης το νέο e-C3 θα μπορούσε να εκληφθεί ως μια νέα τομή στην πορεία της γαλλικής φίρμας χάρη στη νέα προσέγγιση και σε σχεδιαστικό επίπεδο. Πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να ασπαστεί την ίδια ακριβώς σχεδιαστική λογική και το δημοφιλές επιβατικό van της γαλλικής φίρμας. Mια ματιά στην πλήρως ανασχεδιασμένη όψη των νέων Berlingo και e-Berlingo αρκεί για να εντοπίσει κανείς τις αναλογίες με την σχεδίαση του νέου e-C3 με τα χαρακτηριστικά LED ημέρας και με την γρίλια και τον προφυλακτήρα να αποτελούν μια σχεδόν ενιαία επιφάνεια και το ρετρό έμπνευσης νέο σήμα της Citroen να δεσπόζει στο κέντρο της κατασκευής περιστοιχισμένο από μια γυαλιστερή μαύρη λωρίδα με μοτίβο που αναπαράγει το έμβλημα της γαλλικής φίρμας. Με δεδομένη την van κατηγορία, τα Berlingo δεν διαθέτουν πολλές αλλαγές στο υπόλοιπο αμάξωμα με εξαίρεση τη σχεδίαση των airbumps που παραμένουν αν και σε διαφορετική μορφή διασφαλίζοντας την προστασία από μικροφθορές το άνοιγμα των θυρών. Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στο εσωτερικό με επίκεντρο μια νέα οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment και ένα νέο πίνακα οργάνων με διάσταση επίσης 10,0 ιντσών. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto ενώ νέου σχεδιασμού είναι και το τιμόνι με το τετραγωνισμένο κάτω τμήμα. Ενσωματώνει τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise control.


Nέο και καλοδεχούμενο εξοπλιστικό στοιχείο στην λίστα του Berlingo η παρουσία των εργονομικών καθισμάτων Advanced Comfort που είναι γνωστά από την πολιτική γκάμα της, αν και αυτά αποτελούν προνόμιο των πληρέστερων εξοπλιστικά εκδόσεων. Θα είναι διαθέσιμα σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις με ενδιαφέροντες χρωματισμούς. Όπως και στο παρελθόν τα Berlingo και e-Berlingo θα είναι διαθέσιμα σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος 4,4 και 4,75 μέτρων με την τελευταία να επωφελείται από μια επιπλέον σειρά καθισμάτων, ούσα επταθέσια ή προσφέροντας χωρητικότητα έως και 4.000 λίτρων με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων πλην του οδηγού. Η έμφαση σε ό,τι αφορά τις «αθέατες» βελτιώσεις εστιάζει αυτονόητα στην ηλεκτρική έκδοση η οποία εμφανίζει αυξημένη κατά 20% αυτονομία 320 χλμ. Η αυξημένη αυτονομία οφείλεται στην παρουσία μιας νέας μπαταρίας λιθίου φωσφορικού σιδήρου με χωρητικότητα 50 kWh. Με δεδομένο ότι η συγκεκριμένης τεχνολογίας και πιο προσιτή μπαταρία είναι λιγότερο αποδοτική σε χαμηλές θερμοκρασίες, η Citroen προσφέρει προαιρετικά τη δυνατότητα εφοδιασμού του e-Berlingo με αντλία θερμότητας η οποία εκτός από την συνεισφορά της στην θέρμανση του θαλάμου επιβατών συμβάλλει και στην βελτιστοποίηση της λειτουργίας της μπαταρίας όταν ο υδράργυρος πέφτει. Με στόχο την καλύτερη αξιοποίησης της διαθέσιμης αυτονομίας το e-Berlingo διαθέτει την εφαρμογή e-Routes η οποία αξιολογώντας τις συνθήκες κυκλοφορίας και την θέση σταθμών φόρτισης μπορεί να καθοδηγήσει τον οδηγό στην ενδεδειγμένη με κριτήρια αυτονομίας διαδρομή. Να σημειωθεί σε ό,τι αφορά την φόρτιση, το e-Berlingo μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια της μπαταρίας του με ισχύ έως 100 kW, κάτι που μεταφράζεται σε φόρτιση έως το 80% σε χρόνο μισής ώρας. Η οικιακή φόρτιση πραγματοποιείται με την συνδρομή φορτιστή 7,4 kW και wallbox απαιτεί επτάμιση ώρες. Επιπλέον το e-Berlingo διαθέτει σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί βάσει τριών επιλογών μέσω των paddles στο τιμόνι.


Σε ό,τι αφορά το απλό Berlingo θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης PureTech 110 και 130 ίππων και τρεις επιλογές diesel με απόδοση 90, 100 και 130 ίππων ενώ τα διαθέσιμα εξοπλιστικά επίπεδα συνοψίζονται στις επιλογές Plus και Max.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...