Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen Berlingo & e-Berlingo ...


H γαλλική φίρμα παρουσιάζει το ανανεωμένο Berlingo στην ηλεκτρική και στην συμβατική εκδοχή του αντλώντας την αισθητική του και την τεχνολογία του από το πρόσφατο C3. Ασχέτως αν ακολουθήσαν και άλλοι κατασκευαστές που προφανώς θα γίνουν περισσότεροι στο μέλλον, η γαλλική φίρμα δημιούργησε προσφάτως αίσθηση παρουσιάζοντας το e-C3 ως έκδοση παραγωγής με την υπόσχεση αρχικής τιμής χαμηλότερης από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ. Πλην της συγκεκριμένης υπόσχεσης το νέο e-C3 θα μπορούσε να εκληφθεί ως μια νέα τομή στην πορεία της γαλλικής φίρμας χάρη στη νέα προσέγγιση και σε σχεδιαστικό επίπεδο. Πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να ασπαστεί την ίδια ακριβώς σχεδιαστική λογική και το δημοφιλές επιβατικό van της γαλλικής φίρμας. Mια ματιά στην πλήρως ανασχεδιασμένη όψη των νέων Berlingo και e-Berlingo αρκεί για να εντοπίσει κανείς τις αναλογίες με την σχεδίαση του νέου e-C3 με τα χαρακτηριστικά LED ημέρας και με την γρίλια και τον προφυλακτήρα να αποτελούν μια σχεδόν ενιαία επιφάνεια και το ρετρό έμπνευσης νέο σήμα της Citroen να δεσπόζει στο κέντρο της κατασκευής περιστοιχισμένο από μια γυαλιστερή μαύρη λωρίδα με μοτίβο που αναπαράγει το έμβλημα της γαλλικής φίρμας. Με δεδομένη την van κατηγορία, τα Berlingo δεν διαθέτουν πολλές αλλαγές στο υπόλοιπο αμάξωμα με εξαίρεση τη σχεδίαση των airbumps που παραμένουν αν και σε διαφορετική μορφή διασφαλίζοντας την προστασία από μικροφθορές το άνοιγμα των θυρών. Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στο εσωτερικό με επίκεντρο μια νέα οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment και ένα νέο πίνακα οργάνων με διάσταση επίσης 10,0 ιντσών. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto ενώ νέου σχεδιασμού είναι και το τιμόνι με το τετραγωνισμένο κάτω τμήμα. Ενσωματώνει τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise control.


Nέο και καλοδεχούμενο εξοπλιστικό στοιχείο στην λίστα του Berlingo η παρουσία των εργονομικών καθισμάτων Advanced Comfort που είναι γνωστά από την πολιτική γκάμα της, αν και αυτά αποτελούν προνόμιο των πληρέστερων εξοπλιστικά εκδόσεων. Θα είναι διαθέσιμα σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις με ενδιαφέροντες χρωματισμούς. Όπως και στο παρελθόν τα Berlingo και e-Berlingo θα είναι διαθέσιμα σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος 4,4 και 4,75 μέτρων με την τελευταία να επωφελείται από μια επιπλέον σειρά καθισμάτων, ούσα επταθέσια ή προσφέροντας χωρητικότητα έως και 4.000 λίτρων με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων πλην του οδηγού. Η έμφαση σε ό,τι αφορά τις «αθέατες» βελτιώσεις εστιάζει αυτονόητα στην ηλεκτρική έκδοση η οποία εμφανίζει αυξημένη κατά 20% αυτονομία 320 χλμ. Η αυξημένη αυτονομία οφείλεται στην παρουσία μιας νέας μπαταρίας λιθίου φωσφορικού σιδήρου με χωρητικότητα 50 kWh. Με δεδομένο ότι η συγκεκριμένης τεχνολογίας και πιο προσιτή μπαταρία είναι λιγότερο αποδοτική σε χαμηλές θερμοκρασίες, η Citroen προσφέρει προαιρετικά τη δυνατότητα εφοδιασμού του e-Berlingo με αντλία θερμότητας η οποία εκτός από την συνεισφορά της στην θέρμανση του θαλάμου επιβατών συμβάλλει και στην βελτιστοποίηση της λειτουργίας της μπαταρίας όταν ο υδράργυρος πέφτει. Με στόχο την καλύτερη αξιοποίησης της διαθέσιμης αυτονομίας το e-Berlingo διαθέτει την εφαρμογή e-Routes η οποία αξιολογώντας τις συνθήκες κυκλοφορίας και την θέση σταθμών φόρτισης μπορεί να καθοδηγήσει τον οδηγό στην ενδεδειγμένη με κριτήρια αυτονομίας διαδρομή. Να σημειωθεί σε ό,τι αφορά την φόρτιση, το e-Berlingo μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια της μπαταρίας του με ισχύ έως 100 kW, κάτι που μεταφράζεται σε φόρτιση έως το 80% σε χρόνο μισής ώρας. Η οικιακή φόρτιση πραγματοποιείται με την συνδρομή φορτιστή 7,4 kW και wallbox απαιτεί επτάμιση ώρες. Επιπλέον το e-Berlingo διαθέτει σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί βάσει τριών επιλογών μέσω των paddles στο τιμόνι.


Σε ό,τι αφορά το απλό Berlingo θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης PureTech 110 και 130 ίππων και τρεις επιλογές diesel με απόδοση 90, 100 και 130 ίππων ενώ τα διαθέσιμα εξοπλιστικά επίπεδα συνοψίζονται στις επιλογές Plus και Max.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι