Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity ...


Έπειτα από 839 χιλιόμετρα, η περιπέτεια του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity ολοκληρώθηκε, με νικητές τους Αθανάσιο Ντζουμάνη-Βασίλειο Τσομπανίδη, οι οποίοι είχαν στα χέρια τους μία Lancia Fulvia Coupe 1,3S του 1973. Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα που αποτέλεσε τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity, οι συμμετέχοντες εκκίνησαν από την Ιτέα και αφού πέρασαν από την Αράχοβα, την Αμφίκλεια, την Τιθορέα και τη Λιβαδειά, κατέληξαν στην Αρβανίτσα για ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια, μέσω Αλεποχωρίου και Ψάθας, διήλθαν από τα Μέγαρα, τερματίζοντας στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα για το 2023, στην Ελευσίνα. Οι Ντζουμάνης-Τσομπανίδης ανέβηκαν στην κορυφή στο δεύτερο σκέλος και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα, πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S του 1964, οι οποίοι από την έκτη θέση την πρώτη ημέρα, σκαρφάλωσαν δεύτεροι το Σάββατο και παρέμειναν εκεί έως το τέλος του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι περσινοί νικητές του αγώνα Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας με Volkswagen Golf II του 1985, οι οποίοι κέρδισαν πέντε θέσεις στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ανεβαίνοντας για άλλη μια χρονιά στο πόντιουμ των νικητών. Συγκεντρώνοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής την Κυριακή, οι Γεράσιμος Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος οδήγησαν ένα Ford Fiesta MKI του 1981 τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, εμπρός από τους Δημήτρη Λιάκο-Ελευθέριο Λιάκο με μία BMW 1502 του 1975. Με αρκετές παραστάσεις από αγώνες Regularity, οι Άρης Γεωργουσόπουλος-Νίκος Κοντοπός κατέλαβαν την έκτη θέση με μία Toyota Celica ST του 1973. Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Αυστριακοί Harald Hekerle-Brigitte Schneider οδηγώντας ένα Datsun 240Z του 1971 και ξεπέρασαν την Κυριακή το εμπόδιο των Αλέξανδρου και Δημήτρη Μουρίκη, αφήνοντας το δίδυμο του Ford Fiesta MKI στην όγδοη θέση. Οι Κυριάκος Κοφινάς-Γιώργος Τζαβάρας με ένα Volkswagen Golf II του 1989 ολοκλήρωσαν το απαιτητικό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity στην ένατη θέση, με τους Τούρκους, Πρωταθλητές στη χώρα τους, Selim Bacioglu-Handan Bacioglu να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα με μία Mercedes Benz 230/4 του 1975.


Πιο πίσω βρέθηκαν οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος, οδηγώντας ένα Renault 5 Alpine Turbo του 1982, με τους Βάσο Θεοδοσίου-Κωνσταντίνο Πιπερό με μία Lancia Beta Coupe του 1974 να ολοκληρώνουν δωδέκατοι. Ακολούθησαν οι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος με Ford Escort RS 2000 MKI του 1968, οι Άρης Παπακωνσταντίνου-Νικόλαος Πουλιερής με Audi 80 του 1986 και ο Λουκάς Τσιπουράς με τη Στέλλα Κωστή, στον πρώτο της αγώνα ως συνοδηγός, με ένα Ford Fiesta MKI του 1981.Στις επιμέρους κατηγορίες, στην Ε που απευθύνεται σε αυτοκίνητα της περιόδου από το 1947 έως το 1961, πρώτευσαν οι Χρήστος Βλάχος-Αντώνης Ρέκκας με Alfa Romeo Giulietta 75, ενώ στην F που περιλαμβάνει αυτοκίνητα από το 1962 έως το 1965, επικράτησαν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου (Volvo 122 S). Στην Κατηγορία G που απευθύνεται σε αυτοκίνητα από το 1966 έως το 1971, οι Αυστριακοί Harald Hekerle-Brigitte Schneider (Datsun 240Z) τερμάτισαν πρώτοι αφήνοντας πιο πίσω τους Χρήστο Τσιόγκα-Σωτήρη Κολλιόπουλο (Ford Escort RS2000 MKI), με τους Πολωνούς Artur Moscicki-Adrian Moscicki να τερματίζουν τρίτοι στην κατηγορία με ένα BMW 1600-2. Στην Η που περιλαμβάνει αυτοκίνητα από το 1972 έως το 1976, οι νικητές του αγώνα, Αθανάσιος Ντζουμάνης-Βασίλης Τσομπανίδης (Lancia Fulvia Coupe) κέρδισαν, με τους Δημήτρη και Ελευθέριο Λιάκο να τερματίζουν δεύτεροι με μία BMW 1502 και τους Άρη Γεωργουσόπουλο-Νίκο Κοντοπό να τους ακολουθούν με μία Toyota Celica ST. Πρώτευσαν στην Κατηγορία Ι που απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεταξύ του 1977 και του 1981, οι Γεράσιμος Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος με Ford Fiesta, ενώ δεύτεροι τερμάτισαν οι Λουκάς Τσιπουράς-Στέλλα Κωστή με ίδιο αυτοκίνητο. 


Το βάθρο στην Ι συμπλήρωσαν οι Αντώνης Νικολαΐδης-Γεώργιος Καΐόγλου με Alfa Romeo Alfetta GT. Όσον αφορά τη J1 που περιλαμβάνει αυτοκίνητα από το 1982 έως το 1985, στην κορυφή τερμάτισαν οι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας με Volkswagen Golf II, εμπρός από τους Αλέξανδρο και Δημήτρη Μουρίκη (Ford Fiesta MKI) και τους Δημήτρη Καλογερά-Χρήστο Διαμαντόπουλο (Renault 5 Alpine Turbo). Στην J2 που απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεταξύ του 1986 και του 1990, πρώτευσαν οι Κυριάκος Κοφινάς-Γιώργος Τζαβάρας (Volkswagen Golf II), με τους Άρη Παπακωνσταντίνου-Νικόλαο Πουλιερή να τερματίζουν δεύτεροι με Audi 80 και τους Γιώργο και Αθανάσιο Σακελλαριάδη (Toyota Corolla GTI), να ολοκληρώνουν το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity στην τρίτη θέση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α