Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστροφή σε Ακροπολικά χώματα ...


Το πλήρωμα της Step Racing επιστρέφει το τριήμερο 3-5 Νοεμβρίου στους Ελληνικούς αγώνες συμμετέχοντας σε ένα ξεχωριστό Ράλλυ. Οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman θα δώσουν το παρών στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, έναν θεσμό της FIA με διεθνές κύρος. Ο οδηγός από τη Θεσσαλονίκη με πολλές παραστάσεις από το διεθνές στερέωμα τα τελευταία χρόνια, με πέντε τερματισμούς σε Ράλλυ Μόντε Κάρλο αλλά και συμμετοχή με πλήρες πρόγραμμα στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Χώματος φέτος, επιστρέφει στους Ελληνικούς αγώνες με το νέο του  απόκτημα, ένα εργοστασιακό Fiat 131 Racing με το οποίο φιλοδοξεί να συμμετέχει σε αγώνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.


"Είναι η πρώτη φορά που θα οδηγήσω ένα ιστορικό αυτοκίνητο και μάλιστα με τέτοιες περγαμηνές. Πέρασαν αρκετά χρόνια από την τελευταία φορά που συμμετείχα σε αγώνα με πισωκίνητο και ανυπομονώ για τη νέα αυτή εμπειρία”
δήλωσε ο Έλληνας οδηγός που θα οδηγήσει το αυτοκίνητο για πρώτη φορά στον αγώνα: “Το σφιχτό χρονοδιάγραμμα από τη στιγμή που έφτασε στην Ελλάδα το αυτοκίνητο μέχρι την ημερομηνία του αγώνα και η απαραίτητη προετοιμασία του δεν μας επέτρεψαν να το δοκιμάσουμε στο χώμα. Η πρώτη μας ουσιαστικά επαφή θα είναι στην πρώτη ειδική και ευελπιστώ να προσαρμοστώ γρήγορα στις απαιτήσεις του, με τις πολύτιμες συμβουλές του συνοδηγού μου Allan Harryman που έχει τεράστια εμπειρία και με αντίστοιχες κατασκευές” συμπλήρωσε ο Παυλίδης που δεν παρέλειψε να αναφερθεί στους στόχους του στον δεύτερο σημαντικότερο διεθνή αγώνα της χώρας μας μετά το Ράλλυ Ακρόπολις: “Στόχος μας είναι να διασκεδάσουμε στο τιμόνι της Ιταλίδας μας, να μάθουμε τα καπρίτσια της και να φτάσουμε στον τερματισμό κάνοντας όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα. Θεωρώ πως αν δεν αντιμετωπίσουμε προβλήματα “νεότητας” με το αγωνιστικό μας θα τερματίσουμε ψηλά στην κατάταξη και θα προσφέρουμε θέαμα σε όσους μας παρακολουθήσουν στο βουνό”


Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις διεξάγεται στις πανέμορφες ειδικές της Στερεάς Ελλάδας με κέντρο την Ιτέα. Περιλαμβάνει 14 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 167 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με την εκκίνηση να δίνεται κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου. Την προσπάθεια του πληρώματος της Step Racing στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις στηρίζουν το Corfos Hotel Mykonos και η Step Logomats, ενώ το ντύσιμο του αυτοκινήτου στα χρώματα των χορηγών επιμελήθηκε η εταιρεία ΜΑΖΙ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...