Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση 2ου Σκέλους ...


Καταιγιστικοί ήταν οι Martin McCormack-Barney Mitchell στο δεύτερο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, κερδίζοντας όλες τις ειδικές και αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαφορά από τους αντιπάλους τους. Το Σάββατο, τα πληρώματα αγωνίστηκαν σε 6 Ειδικές Διαδρομές, καθώς διήλθαν δύο φορές από τον Παρνασσό και το Προσήλιο, μία φορά από τους Βωξίτες, και ολοκλήρωσαν το δεύτερο σκέλος με το νυχτερινό κατέβασμα από τις θρυλικές Καρούτες. Με τη δυνατή βροχή να κάνει την εμφάνιση της στην πρώτη διαδρομή της ημέρας, οι McCormack-Mitchell, δεν πτοήθηκαν, όντας μαθημένοι από παρόμοιες συνθήκες, πίεσαν και κατάφεραν με το «καλημέρα» να ξεφύγουν στην κατάταξη, οδηγώντας θεαματικά το Ford Escort RS1800 MKII. Η συνέχεια ήταν ανάλογη για το πλήρωμα από το Βρετανικό νησί, το οποίο πέτυχε την καλύτερη επίδοση σε όλες τις υπόλοιπες διαδρομές του Σαββάτου και ετοιμάζεται την Κυριακή να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη επί Ελληνικού εδάφους, σχεδόν πέντε λεπτά μπροστά από τους αντιπάλους τους. Ένα σπασμένο ημιαξόνιο στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του σκέλους «φρέναρε» τους Ιταλούς Valter Pierangioli-Sauro Farnocchia, που έχασαν πολύτιμο χρόνο, βλέποντας παράλληλα τις όποιες ελπίδες τους για νίκη να εξανεμίζονται. Το δίδυμο του Ford Sierra RS Cosworth 4x4 στη συνέχεια, έκοψε ρυθμό και διατηρήθηκε στη δεύτερη θέση, χωρίς ωστόσο να έχει το δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων. Διατήρησαν την τρίτη θέση οι Βρετανοί Ernie και Karen Graham με Ford Escort MKII που δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τις πανέμορφες, όπως τις χαρακτήρισαν, ειδικές του αγώνα, χωρίς να απειλούνται από τους Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic που τους ακολουθούν. Το πλήρωμα του Skoda Favorit 136 L κάνει έναν απροβλημάτιστο αγώνα, εντυπωσιάζει με την απόδοσή του το διήμερο, θυμίζοντας άλλες εποχές και ανέβηκε μία θέση στην κατάταξη εκμεταλλευόμενο την εγκατάλειψη των μέχρι πρότινος τέταρτων, Αλέξανδρου Χαλιβελάκη-Θάνου Παπαγεωργίου. Αν και μέχρι το βράδυ της Παρασκευής ήταν πρώτοι Έλληνες, τέθηκαν εκτός συνέχειας στην πρώτη ειδική του σκέλους, καθώς έσπασε το ακραξόνιο του Ford Escort RS2000 MKII. Από τους κερδισμένους του Σαββάτου ήταν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας που σκαρφάλωσαν έξι θέσεις στην κατάταξη και είναι πρώτοι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων.  Οδηγώντας το Ford Escort RS2000 MKII, το πλήρωμα δυσκολεύτηκε από την ισχυρή νεροποντή στον Παρνασσό, στη συνέχεια όμως ανέβασε ρυθμό και είναι στην πέμπτη θέση. Οι Γάλλοι Eric Guignard-David Meffre που ακολουθούν ολόκληρο το θεσμό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, αν και αντιμετώπισαν προβλήματα με τον κινητήρα του λευκού Renault 5 Turbo, κατάφεραν να αναρριχηθούν τέσσερις θέσεις στην κατάταξη και πλέον βρίσκονται έκτοι γενικής. Μια θέση πιο πίσω στην εθνική κατάταξη βρίσκονται οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου με το λευκό Ford Escort RS2000 MKII και την Κυριακή θα υπάρξει ωραία κόντρα με τους Κωνσταντίνο Αργυρίου-Σταμάτη Λάσκο με Toyota Starlet EP71 που είναι 8 δευτερόλεπτα πίσω τους, στην τρίτη συμμετοχή του οδηγού σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Έβδομοι γενικής είναι οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας που οδηγούν με το Toyota Starlet EP71, με σκοπό να αποφύγουν τις κακοτοπιές και να τερματίσουν στον αγώνα που έχει αυξημένο συντελεστή 3 για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Τους ακολουθούν οι επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη που πίεσαν περισσότερο το Σάββατο με την Toyota Corolla που έχουν στα χέρια τους.  Υποχώρησαν στην κατάταξη οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής (Porsche 911 Carrera RS 3.0) που έχασαν χρόνο στην εναρκτήρια διαδρομή εξαιτίας της νεροποντής, ενώ δυσκολεύτηκαν στο σκέλος του Σαββάτου οι Αλέξανδρος Ρουστέμης-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος, χάνοντας θέσεις στη γενική κατάταξη με το Ford Sierra RS Cosworth. Ένα μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στους Βωξίτες κόστισε πολύτιμο χρόνο στους Γιώργο Δελαπόρτα-Ευάγγελο Παναρίτη. Στη συνέχεια, το πλήρωμα του Volkswagen Golf II GTi ανέκαμψε, πραγματοποιώντας μάλιστα την πέμπτη ταχύτερη επίδοση στη νυχτερινή διαδρομή του Σαββάτου.


Όσον αφορά τους οδηγούς που διεκδικούν βαθμούς για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, στην Κατηγορία 4, οι Ernie και Karen Graham συνεχίζουν να είναι επικεφαλής, εμπρός από τους Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic. Στην Κατηγορία 3, οι πρωτοπόροι του αγώνα Martin McCormack-Barney Mitchell προηγούνται, έχοντας πίσω τους τους Eric Guignard-David Meffre και τους Siegfried και Renate Mayr που οδηγούν ένα Volvo 240. Στην Κατηγορία 2, οι Ιταλοί Paolo Pasutti-Giovanni Battista Campeis είναι οι μοναδικοί που παίρνουν μέρος με μία εντυπωσιακή Porsche 911, ενώ τα καταφέρνει περίφημα στις σκληροτράχηλες Ειδικές Διαδρομές της χώρας μας το Skoda Octavia Super που οδηγούν οι Oldrich Kovarik snr-Petr Dufek που είναι οι μόνοι που προσμετρούν στην Κατηγορία 1 του θεσμού. Στη γενική κατάταξη, στην Κατηγορία 2, το Ελληνικό πλήρωμα  των Αμαξόπουλου-Μωραΐτη είναι στην κορυφή, εμπρός από τους Pasutti-Campeis και τους Μελά-Βαρδαξή. Στην Κατηγορία 3, οι McCormack-Mitchell έχουν το προβάδισμα, ακολουθούμενοι από τους Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα και τους Γάλλους Guignard-Meffre. Οι Ιταλοί Pierangioli-Farnocchia προηγούνται στην Κατηγορία 4, μπροστά από τους συνδυασμούς που ακολουθούν το πρωτάθλημα, Graham-Graham και Kovarik jnr-Kapic. Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών, στην ανταγωνιστική κλάση των 1300 κυβικών, η κατάσταση παρέμεινε αμετάβλητη, με τους Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic να συνεχίζουν να προηγούνται, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Αργυρίου-Σταμάτη Λάσκο και τους Μιχάλη Νομικό-Κωνσταντίνο Τροβά με Toyota Starlet. Οι Αμαξόπουλος-Μωραΐτη είναι επικεφαλής στα 1600 κυβικά, με τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Opel Corsa A GSi) να ανεβαίνουν στη δεύτερη θέση της κλάσης, εμπρός από τους Γιώργο Κασιδόπουλο-Νίκο Κωτσαδάμ (Toyota Corolla AE86).


Επέστρεψαν με τη διαδικασία superrally οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με τη Lancia 037 Rally, ωστόσο δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους το Σάββατο από σπασμένο ημιαξόνιο και θα επανέλθουν την Κυριακή. Αν και τερμάτισαν σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές του δεύτερου σκέλους, δεν κατάφεραν να φτάσουν στο βραδινό Service, οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου από πρόβλημα στο διαφορικό του Ford Escort MKII. Σήμερα, Κυριακή, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις τελευταίες 4 Ειδικές Διαδρομές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, συνολικού μήκους 44 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 14:37 στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, την Ελευσίνα και στις 19:30 είναι προγραμματισμένες οι Απονομές του αγώνα και το Gala του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων.

2ο Acropolis Rally Legends


Οι Ανδρέας Χριστοδουλάκης-Σταύρος Αναμολίδης πέρασαν στην κορυφή του 2ου Acropolis Rally Legends, έπειτα από την ολοκλήρωση του σκέλους του Σαββάτου. Ο αγώνας εντάσσεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεταξύ του 1991 και του 2000 και αποτελεί τον έκτο γύρο του Legends Cup, ενός Κυπέλλου που θέσπισε η ΟΜΑΕ για πρώτη φορά φέτος. Στον πρώτο τους αγώνα με το Subaru Legacy 4WD Turbo, οι Χριστοδουλάκης-Αναμολίδης τέθηκαν αναπάντεχα επικεφαλής στην 8η Ειδική Διαδρομή, επωφελούμενοι από την εγκατάλειψη των πρωτοπόρων μέχρι τα μισά του δεύτερου σκέλους, Αχιλλέα Χριστοδούλου-Επαμεινώνδα Καρανικόλα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VI ήταν ταχύτερο σε όλες τις πρωινές διαδρομές του Σαββάτου, όμως το κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer Evo VI είχε διαφορετική άποψη, αναγκάζοντας τους να τεθούν πρόωρα εκτός αγώνα. Δεύτεροι ανέβηκαν οι Νίκος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματικού με το πιο αδύναμο αυτοκίνητο του αγώνα, που έχουν καταφέρει να βγουν αλώβητοι από τις απαιτητικές ακροπολικές διαδρομές, οδηγώντας ένα Toyota Yaris και τα καταφέρνουν περίφημα. Την τριάδα συμπληρώνουν οι Κυριάκος και Δημήτρης Βυτόγιαννης με Subaru Impreza GT Turbo, ακολουθούμενοι από τους Βασίλη και Ελένη Καραθανάση, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του οδηγού σε χωμάτινη επιφάνεια με ένα Opel Astra GSI.


Εγκατέλειψαν την Παρασκευή από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Subaru Impreza WRX, επέστρεψαν το Σάββατο με τη διαδικασία Superrally και έμειναν εκτός συνέχειας το Σάββατο για την ίδια αιτία οι Άκης Λαδιάς-Μιχάλης Πατρικούσης. Σήμερα, τα πληρώματα του 2ου Acropolis Rally Legends θα διέλθουν από τις Ειδικές Διαδρομές Μαυρονέρι, Λιβαδειά, Θήβα και Νεοχωράκι και θα τερματίσουν στην Ελευσίνα.

 Regularity


Στην πρωτοπορία της Κατηγορίας Regularity ανέβηκαν οι Αθανάσιος Ντζουμάνης-Βασίλειος Τσομπανίδης με Lancia Fulvia Coupe, έπειτα από το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Το Σάββατο, οι αγωνιζόμενοι της κατηγορίας Regularity εκκίνησαν από την Ιτέα, πέρασαν από τα Πεντεόρια, το Μαλανδρίνο, το Κόκκινο, το Λευκαδίτι, τους Δελφούς, καταλήγοντας στην Οίτη για την πρώτη ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια, διήλθαν από το Οινοχώρι, τα Καστέλλια, την Καλοσκοπή, το Προσήλιο και διανυκτέρευσαν και πάλι στην Ιτέα. Στη δεύτερη θέση είναι οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122 S του 1964, εμπρός από τους περσινούς θριαμβευτές, Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα που σκαρφάλωσαν πέντε θέσεις με το Volkswagen Golf II του 1985. Τέταρτοι βρίσκονται οι Γεράσιμος Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος με ένα Ford Fiesta MKI που έκαναν αντεπίθεση διαρκείας το Σάββατο, με τους Άρη Γεωργουσόπουλο-Νίκο Κοντοπό να είναι στην πέμπτη θέση με ένα Toyota Celica ST του 1973. Μια θέση ανέβηκαν σε σχέση με την Παρασκευή οι Αλέξανδρος και Δημήτρης Μουρίκης με ένα Ford Fiesta του 1984 που είναι έκτοι, εμπρός από τους μέχρι πρότινος τρίτους στην κατάταξη, Δημήτριο και Ελευθέριο Λιάκο που υποχώρησαν τέσσερις θέσεις το Σάββατο με μία BMW 1502 του 1975. Το μικτό Αυστριακό πλήρωμα των Harald Hekerle-Brigitte Schneider με το πορτοκαλί Datsun 240Z του 1971 είναι στην όγδοη θέση, έχοντας πιο πίσω τους Τούρκους, περσινούς Πρωταθλητές στη χώρα τους στην κατηγορία Regularity, Selim Bacioglu-Handan Bacioglu με Mercedes Benz 230/4. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Κυριάκος Κοφινάς-Γιώργος Τζαβάρας με Volkswagen Golf II του 1989.


Σήμερα, τα πληρώματα θα εκκινήσουν το πρωί από την Ιτέα και θα διέλθουν από την Αράχοβα, την Αμφίκλεια, την Τιθορέα και τη Λιβαδειά, καταλήγοντας στην Αρβανίτσα για την ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια, μέσω Αλεποχωρίου και Ψάθας, θα περάσουν από τα Μέγαρα και θα τερματίσουν στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα για το 2023, την Ελευσίνα.

Στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ελευσίνας, η Ελευσίνα, η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, η Superfast Ferries, η SP Tableware, η Seajets και η Cosmote TV. Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (historicacropolis.gr) και στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Ανακοινώσεων (ΕΔΩ!) είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα της διοργάνωσης μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα του αγώνα.

Ζωντανά Αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι