Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen e-C3 ...


Η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει την νέα γενιά του C3, δίνοντας προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση αλλά και στην προσιτότητα, υποσχόμενη να ανατρέψει την κοινή προκατάληψη ότι τα ηλεκτροκίνητα είναι ακριβά. Ξεκινώντας από την συγκεκριμένη αρετή που η γαλλική φίρμα επιλέγει να προβάλει περισσότερο, σύμφωνα με τις συστάσεις, το e-C3 θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά από τα 23.300 ευρώ για την συγκεκριμένη έκδοση με αυτονομία 320 χλμ. ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι σε δεύτερο χρόνο και συγκεκριμένα από το 2025, θα υπάρξει και μια ακόμα πιο προσιτή έκδοση με αρχική τιμή τα 19.990 ευρώ και αυτονομία 200 χλμ. Αφετηρία για το e-C3 αποτελεί μια νέα αρχιτεκτονική που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση την οποία η γαλλική φίρμα ονομάζει «Smart Car Platform» και φιλοξενεί μπαταρίες λιθίου φωσφορικού σιδήρου 44 kWh. Η συγκεκριμένη χωρητικότητα προσφέρει αυτονομία 320 χλμ. και παρά τον προσιτό προσανατολισμό του μοντέλου η Citroen έχει φροντίσει να την συνδυάσει με κύκλωμα φόρτισης το οποίο επιτρέπει την φόρτιση με ισχύ έως 100 kW σε ταχυφορτιστή DC, διαδικασία που αναπληρώνει την ενέργεια έως το 80% σε 26 λεπτά. Σε ό,τι αφορά την οικιακή φόρτιση, ο standard φορτιστής των 7,4 kW εγγυάται επαναφόρτιση μέσω wallbox σε τέσσερις ώρες και 10 λεπτά ενώ ο προαιρετικός των 11 kW μειώνει το χρόνο σε 2 ώρες και 50 λεπτά. Το e-C3 εφοδιάζεται με ένα τοποθετημένο μπροστά ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 113 ίππους το οποίο σε επίπεδο επιδόσεων εξασφαλίζει στο ηλεκτρικό supermini τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 11 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.


Σχεδιαστικά, η Citroen χωρίς να έχει μεταβάλλει ριζικά τις αναλογίες σε σχέση με την προηγούμενη συμβατικής τεχνολογίας γενιά του C3, πλην του ύψους (+7,0 εκ.) έχει καταφέρει να προσφέρει χάρη σε μια φρέσκια ματιά, μια σιλουέτα που να υπηρετεί τόσο τις επιταγές ενός σύγχρονου design όσο και της χρηστικότητας και της άνεσης τις οποίες πρεσβεύει η γαλλική φίρμα. Σε ό,τι αφορά την τελευταία, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τον προσανατολισμό του μοντέλου στην προσιτότητα το e-C3 διαθέτει τα υδραυλικά αμορτισέρ προοδευτικής απόσβεσης της γαλλικής φίρμας στοιχείο που, αναμένεται να το καταστήσει εξ ορισμού ένα από τα πλέον άνετα αυτοκίνητα της κατηγορίας του σε ό,τι αφορά την οδική του συμπεριφορά. Παράλληλα πλην των εξωτερικών στοιχείων που θυμίζουν το πρωτότυπο Oli, το αυξημένο ύψος συνηγορεί σε μια επιπλέον αίσθηση ευρυχωρίας στο εσωτερικό ενώ διασφαλίζει και μια ψηλή θέση οδήγησης. Μακράν ωστόσο τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του θαλάμου είναι η ρηξικέλευθη σχεδίαση του ταμπλό, συνδυαστικά και με την προσέγγιση στο τιμόνι. Οι σχεδιαστές της Citroen αποφάσισαν να εξαιρέσουν από το σκεπτικό τους τις υπερμεγέθεις οθόνες των ψηφιακών πινάκων, αντικαθιστώντας τις με μια μικρή οθόνη LCD που θυμίζει την λογική των head-up display καθώς εμφανίζει τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις σε μια αποτύπωση και διάταξη που προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση,  δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού, προσδίδει την αίσθηση του βάθους και δεν δημιουργεί την αίσθηση του «μαύρου κενού» όταν δεν βρίσκεται σε λειτουργία.


Συνδυάζεται με ένα τετραγωνισμένο τιμόνι με χορταστική στεφάνη το οποίο πλην της προφανούς χρηστικότητας του σχεδιασμού του αποτελεί μια ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά πτυχή του εσωτερικού. Τα παραπάνω συμπληρώνονται από ένα σύγχρονο infotainment με οθόνη 10,0 ιντσών που συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες περιφερειακές και μη πλην των χειριστηρίων για τον κλιματισμό που βρίσκονται χαμηλότερα για λόγους ευκολίας στην πρόσβαση. Παρά τον προσιτό χαρακτήρα του μοντέλου, οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας έχουν φροντίσει χάρη σε μια προσέγγιση που βρίθει από χαριτωμένες, προσεκτικά σχεδιασμένες λεπτομέρειες να δώσουν μια αίσθηση που υπερβαίνει τα συνήθη πρότυπα που συναντάμε όταν ο στόχος είναι η προσιτότητα. Εξίσου ενδεικτική της προσέγγισης είναι ότι το e-C3 περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του τα Active Comfort καθίσματα που έχει κατοχυρώσει η γαλλική φίρμα με τον ειδικής σύστασης αφρό που εγγυάται μέγιστη άνεση αλλά και την αντοχή στον χρόνο. Σε ό,τι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, πλην των λεπτομερειών που παραπέμπουν στο πρωτότυπο Oli, το παζλ συμπληρώνουν τροχοί 16 ή 17 ιντσών και η δυνατότητα επιλογής διαφορετικού χρώματος για την οροφή. Επιπλέον εκτός από την πιο προσιτή έκδοση με την αυτονομία των 200 χλμ. η Citroen σχεδιάζει επίσης το λανσάρισμα εκδόσεων με κινητήρες βενζίνης οι οποίες θα εφοδιάζονται με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1,2 λίτρων ενώ θα υπάρξει και παραλλαγή Aircross με πιο τονισμένα, σε σχεδιαστικό επίπεδο τα περιπετειώδη χαρακτηριστικά της αισθητικής του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι