Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40ο Rally Sprint Κορίνθου :ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ...


Με άξιους νικητές τους Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη ολοκληρώθηκε το 40ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου που διοργάνωσε η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (Α.Λ.Α.Κ.). Ο αγώνας διεξήχθη στην Ειδική Διαδρομή «Χιλιομόδι», συγκέντρωσε 37 πληρώματα, με 29 από αυτά να τερματίζουν νωρίς το απόγευμα της Κυριακής στην πόλη της Κορίνθου. Όντας ταχύτεροι και στα τρία σκέλη του αγώνα, οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης κατέκτησαν δικαιωματικά την πρώτη θέση στον τρίτο αγώνα του φετινού Κυπέλλου Χώματος, με τον οδηγό να πετυχαίνει την πρώτη νίκη στην καριέρα του σε επίπεδο γενικής, δείχνοντας εμφανή σημάδια βελτίωσης στους τελευταίους αγώνες. Με αυτό τον τρόπο, το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo IX κράτησε ζωντανές τις ελπίδες για κατάκτηση του κυπέλλου και όλα θα κριθούν στον Πύργο στα μέσα Νοεμβρίου. Οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης ήταν έξω από τα νερά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, μην μπορώντας να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση με το ασημί Mitsubishi Lancer Evo IX. Το βάθρο συμπλήρωσε ο 24χρονος “Flandy” στην πρώτη του επαφή με το Ford Fiesta Rally3. Με συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή, βελτίωσε τις επιδόσεις του ειδική με ειδική και απέκτησε πολύτιμη εμπειρία ενόψει της νέας χρονιάς. Στην F2, ανέλπιστη ήταν η επικράτηση των Θεόδωρου Τσάκαλου-Απόστολου Κοτρώνη οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν τις εγκαταλείψεις των πρωτοπόρων και στο τέλος ήταν αυτοί που χαμογέλασαν. Το δίδυμο που τερμάτισε στην τέταρτη θέση γενικής, οδήγησε χωρίς λάθη το Ford Fiesta R2 και έκανε σημαντικό βήμα για κατάκτηση του Κυπέλλου στην κατηγορία. Επιτέλους τερμάτισαν οι εντυπωσιακοί Θεόδωρος και Δημήτρης Πανούτσος (Ford Fiesta R2), ολοκληρώνοντας το 40ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου στην πέμπτη θέση γενικής και στη δεύτερη στα δικίνητα. Στην έκτη θέση βρέθηκαν οι Άρης Τσάτσαρης- Αναστάσιος Κακογιάννης, οδηγώντας μία όμορφη Toyota Celica GT-4, εμπρός από τους Γιώργο Αγαθοκλέους-Σάββα Ζάκου με Peugeot 208 Rally4. Το Κυπριακό πλήρωμα δυσκολεύτηκε στο Χιλιομόδι, τερμάτισε τρίτο στην F2 και με αυτή του την επίδοση έχασε σημαντικό έδαφος στη μάχη του Κυπέλλου στην κατηγορία. Σε φάση εκμάθησης της χωμάτινης επιφάνειας είναι ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης, ο οποίος με συνοδηγό τον Νικόλαο Τσέλλο (Mitsubishi Lancer Evo IX), τερμάτισε όγδοος, μόλις στον δεύτερό του αγώνα στο χώμα. Ένατοι γενικής και πρώτοι στη C6 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Αθανάσιος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris) που τέθηκαν επικεφαλής στην κατηγορία τους από την πρώτη ειδική διαδρομή, χωρίς να απειληθούν από τους αντιπάλους τους. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Πυργιώτες Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με Ford Fiesta R2.


Στη C6, τους νικητές ακολούθησαν οι τοπικοί Κωνσταντίνος Τούσουλης-Κωνσταντίνος Παπαδάς (Toyota Yaris), με τα αδέρφια Στέλιο και Παναγιώτη Κόκκινο στην πρώτη τους επαφή με το Toyota Yaris να τερματίζουν τρίτοι, εμπρός από τους Νίκο Σωτηρόπουλο-Βαγγέλη Μούκα, οι οποίοι είχαν αρκετές, ευτυχώς χωρίς αρνητικές συνέπειες, εξόδους με το Nissan Micra K11. Στην κατηγορία C4, πρώτευσαν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος (Toyota Corolla AE92), οι οποίοι κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους τους Γιώργο Μανέτα – Ανδρέα Αδαμόπουλο με Toyota Corolla AE111. Άτυχοι στάθηκαν οι «Mider»-Αδριανός Νάσσος που θα μπορούσαν να διεκδικήσουν τη νίκη εάν δεν είχαν επαφή με βράχο που «πλήγωσε» τον τροχό του Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς στις αρχές του δεύτερου σκέλους, στην προσπάθειά τους να τεθούν επικεφαλής στον αγώνα. Το πλήρωμα από το Ναύπλιο πέτυχε την δεύτερη καλύτερη επίδοση στο πρωινό σκέλος, στη συνέχεια αντεπιτέθηκε, ωστόσο τέθηκε νωρίς εκτός συνέχειας. Στους άτυχους συγκαταλέγονται επίσης οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος, οι οποίοι τούμπαραν με το Peugeot 208 Rally4, αφού είχαν τερματίσει στο δεύτερο σκέλος κι ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση (!) γενικής και στην πρώτη της F2. Λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, το διαφορικό του Toyota Starlet που οδηγούσαν οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς είχε διαφορετική άποψη, με αποτέλεσμα να φύγουν άπραγοι από την Κόρινθο κι ενώ ήταν στην κορυφή της F2.


Χορηγοί  του 40ου Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου ήταν η ΑΣΗΜΑΚΗΣ Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων και η ENEOS Λιπαντικά.

Υποστηρικτές ήταν το Επιμελητήριο Κορινθίας, η εταιρία Οικονόμου tech-paper-home, η ΗatΚar Service ΑΕ και η Τrailtrack Live.

 


Για την επικοινωνία φρόντισαν το Περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Τα αποτελέσματα ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ