Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αχαρακτήριστοι ...


Παρά τις εκκλήσεις της διοργάνωσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για συμμόρφωση όλων με το πλάνο ασφαλείας του αγώνα, οι κάμερες των αυτοκινήτων κατέγραψαν παρουσία θεατών σε «απαγορευμένες περιοχές», με αποτέλεσμα την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής «Λουτράκι 2». Η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι αδιαπραγμάτευτη και εικόνες σαν αυτές που καταγράφηκαν νωρίτερα στον αγώνα, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο στη διοργάνωση να αφήνει την εξέλιξή του στην τύχη. Μόλις στην 3η ειδική διαδρομή της ημέρας χρειάστηκε να παρθεί η χειρότερη δυνατή απόφαση για την εξέλιξη του σκέλους, με συνέπεια -πλην 8 διελεύσεων- τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να φύγουν για την επόμενη ειδική διαδρομή χωρίς να αγωνιστούν, και οι θεατές που βρέθηκαν από νωρίς στα προτεινόμενα από τους διοργανωτές σημεία παρακολούθησης, να μην απολαύσουν το θέαμα. Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν εργαστεί με γνώμονα την ασφάλεια του αγώνα συνολικά. Ωστόσο, χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο.

                                                   ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ

• Οι αγώνες ράλλυ κρύβουν κινδύνους - σκεφτείτε πρώτα την ασφάλεια.

• Μην περπατάτε στις ειδικές διαδρομές 30 λεπτά πριν από το πέρασμα του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου.

• Απολαύστε τον αγώνα από τις προκαθορισμένες από τη διοργάνωση θέσεις θεατών.

• Η θέση απ’ όπου θα παρακολουθήσετε πρέπει να απέχει αρκετά από το δρόμο της ειδικής διαδρομής.

• Σεβαστείτε τις οδηγίες των κριτών. Βρίσκονται εκεί και για τη δική σας ασφάλεια.

• Παρακολουθείτε και ακούτε τις ανακοινώσεις των διοργανωτών.

• Μη στέκεστε κοντά σε διασταυρώσεις ή σε απαγορευμένες περιοχές.

• Σεβαστείτε τη σήμανση και την οριοθέτηση χώρων με κορδέλες ασφαλείας.

• Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να βγουν εκτός πορείας οπουδήποτε. Μη βάζετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το