Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άδοξο τέλος ...


Το επετειακό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2023 ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για το πλήρωμα των Λάμπρου Αθανασούλα και Νίκου Ζακχαίου. Ήδη από την Υπρερειδική Διαδρομή της Πέμπτης και σε όλη τη διάρκεια της Παρασκευής, οι Λάμπρος και Νίκος έζησαν τον αγώνα στο μέγιστο: κινήθηκαν γρήγορα, πρόσφεραν θέαμα και η θέση τους ως το ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα δεν αμφισβητήθηκε. Το πλάνο τους για το Σάββατο ήταν το ίδιο, αλλά το «Ράλλυ των Θεών» αποφάσισε στο πρώτο πέρασμα από τις αγαπημένες τους Καρούτες να τους δείξει το σκληρό του πρόσωπο. Μια έξοδος, έπειτα από οδηγικό λάθος σε ένα δύσκολο σημείο της διαδρομής, «απογείωσε» το Hyundai i20 N Rally2 και το άφησε σοβαρά λαβωμένο, σταματημένο πάνω στην οροφή του. Το πλήρωμα βγήκε από το αυτοκίνητο σε σχετικά καλή κατάσταση, αν και δέχτηκαν ένα ισχυρό τράνταγμα όχι μόνο σωματικά αλλά και πνευματικά. Φυσικά, έπειτα από σύσταση του γιατρού της οργάνωσης, πρώτη προτεραιότητα ήταν να επισκεφθούν προληπτικά το νοσοκομείο για εξετάσεις, οι οποίες έδειξαν ότι οι τραυματισμοί τους ήταν ελαφροί και δεν εμπνέουν καμία ανησυχία. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας σκληρός και δύσκολος αγώνας. Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά όλοι όσοι έχουν πάρει μέρος σε αυτόν και γι’ αυτόν το λόγο κάθε τερματισμός είναι και ένα μετάλλιο τιμής για το πλήρωμα που τον κατάφερε. Τέτοιες στιγμές, όπως αυτή που έζησαν ο Λάμπρος και ο Νίκος στις Καρούτες, είναι μέσα στο παιχνίδι και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της άγριας ομορφιάς αυτού του ράλλυ. Αυτές οι στιγμές είναι, άλλωστε, που στα 70 χρόνια της ιστορίας του το έχουν κάνει κλασικό. Όπως είναι αναμενόμενο, μέσα στο μείγμα των συναισθημάτων που κατακλύζουν το πλήρωμα, μεγάλο μέρος καταλαμβάνει η απογοήτευση. Αυτό μπορεί να το διακρίνει κανείς στις δηλώσεις του Λάμπρου Αθανασούλα, ο οποίος έχει τραυματιστεί ελαφρά στα πλευρά. «Ήταν μια λάθος εκτίμηση που μας κόστισε ακριβά. Δεν ήταν αυτός ο τρόπος που θέλαμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και ομολογώ ότι φεύγω με μια λίγο πικρή γεύση και νιώθοντας κάπως ανικανοποίητος. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο για το ενδιαφέρον και τα αμέτρητα μηνύματα και τηλεφωνήματα. Μπορεί να μην μπορέσαμε να απαντήσουμε σε όλα, αλλά τους νιώθω όλους δίπλα μας. Πάνω από όλα όμως οφείλω να ευχαριστήσω την ομάδα και τους χορηγούς μας. Μας έχουν στηρίξει απόλυτα σε αυτήν την προσπάθεια και η μεγαλύτερη στενοχώρια μου είναι ότι φέτος δεν καταφέραμε να ανταποδώσουμε ακέραια αυτήν τη στήριξη. Από αύριο όμως ξεκινάμε την προετοιμασία μας για του χρόνου και θα επιστρέψουμε δυνατότεροι». Ο Νίκος Ζακχαίος επίσης αποκόμισε από αυτήν την έξοδο έναν τραυματισμό στο γοφό, ο οποίος μετά τις εξετάσεις αποδείχτηκε -ευτυχώς- ελαφρύς: «Σίγουρα δεν ήταν αυτό που θέλαμε αλλά ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά ότι αυτά τα περιστατικά είναι μέρος των αγώνων. Ίσως το συγκεκριμένο σημείο που είχαμε την έξοδο θα μπορούσε στις σημειώσεις μας να είναι γραμμένο λίγο διαφορετικά, αλλά αυτό ανήκει πλέον στην ιστορία του αγώνα. Από το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουμε πολλά ευχάριστα πράγματα που μπορούμε να κρατήσουμε, και αυτό θα κάνουμε. Προσδοκούμε όμως να πάρουμε ακόμα περισσότερα από το επόμενο».

Την προσπάθεια του πληρώματος υποστηρίζουν η Hyundai Hellas, η ANASSA Exceptional Hellenic Products, και οι Atlas Tapes, Anker, Pietris Catering, AXIA, ApexSports, Boo Productions και 4Τροχοί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...