Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άδοξο τέλος ...


Το επετειακό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2023 ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για το πλήρωμα των Λάμπρου Αθανασούλα και Νίκου Ζακχαίου. Ήδη από την Υπρερειδική Διαδρομή της Πέμπτης και σε όλη τη διάρκεια της Παρασκευής, οι Λάμπρος και Νίκος έζησαν τον αγώνα στο μέγιστο: κινήθηκαν γρήγορα, πρόσφεραν θέαμα και η θέση τους ως το ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα δεν αμφισβητήθηκε. Το πλάνο τους για το Σάββατο ήταν το ίδιο, αλλά το «Ράλλυ των Θεών» αποφάσισε στο πρώτο πέρασμα από τις αγαπημένες τους Καρούτες να τους δείξει το σκληρό του πρόσωπο. Μια έξοδος, έπειτα από οδηγικό λάθος σε ένα δύσκολο σημείο της διαδρομής, «απογείωσε» το Hyundai i20 N Rally2 και το άφησε σοβαρά λαβωμένο, σταματημένο πάνω στην οροφή του. Το πλήρωμα βγήκε από το αυτοκίνητο σε σχετικά καλή κατάσταση, αν και δέχτηκαν ένα ισχυρό τράνταγμα όχι μόνο σωματικά αλλά και πνευματικά. Φυσικά, έπειτα από σύσταση του γιατρού της οργάνωσης, πρώτη προτεραιότητα ήταν να επισκεφθούν προληπτικά το νοσοκομείο για εξετάσεις, οι οποίες έδειξαν ότι οι τραυματισμοί τους ήταν ελαφροί και δεν εμπνέουν καμία ανησυχία. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας σκληρός και δύσκολος αγώνας. Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά όλοι όσοι έχουν πάρει μέρος σε αυτόν και γι’ αυτόν το λόγο κάθε τερματισμός είναι και ένα μετάλλιο τιμής για το πλήρωμα που τον κατάφερε. Τέτοιες στιγμές, όπως αυτή που έζησαν ο Λάμπρος και ο Νίκος στις Καρούτες, είναι μέσα στο παιχνίδι και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της άγριας ομορφιάς αυτού του ράλλυ. Αυτές οι στιγμές είναι, άλλωστε, που στα 70 χρόνια της ιστορίας του το έχουν κάνει κλασικό. Όπως είναι αναμενόμενο, μέσα στο μείγμα των συναισθημάτων που κατακλύζουν το πλήρωμα, μεγάλο μέρος καταλαμβάνει η απογοήτευση. Αυτό μπορεί να το διακρίνει κανείς στις δηλώσεις του Λάμπρου Αθανασούλα, ο οποίος έχει τραυματιστεί ελαφρά στα πλευρά. «Ήταν μια λάθος εκτίμηση που μας κόστισε ακριβά. Δεν ήταν αυτός ο τρόπος που θέλαμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και ομολογώ ότι φεύγω με μια λίγο πικρή γεύση και νιώθοντας κάπως ανικανοποίητος. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο για το ενδιαφέρον και τα αμέτρητα μηνύματα και τηλεφωνήματα. Μπορεί να μην μπορέσαμε να απαντήσουμε σε όλα, αλλά τους νιώθω όλους δίπλα μας. Πάνω από όλα όμως οφείλω να ευχαριστήσω την ομάδα και τους χορηγούς μας. Μας έχουν στηρίξει απόλυτα σε αυτήν την προσπάθεια και η μεγαλύτερη στενοχώρια μου είναι ότι φέτος δεν καταφέραμε να ανταποδώσουμε ακέραια αυτήν τη στήριξη. Από αύριο όμως ξεκινάμε την προετοιμασία μας για του χρόνου και θα επιστρέψουμε δυνατότεροι». Ο Νίκος Ζακχαίος επίσης αποκόμισε από αυτήν την έξοδο έναν τραυματισμό στο γοφό, ο οποίος μετά τις εξετάσεις αποδείχτηκε -ευτυχώς- ελαφρύς: «Σίγουρα δεν ήταν αυτό που θέλαμε αλλά ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά ότι αυτά τα περιστατικά είναι μέρος των αγώνων. Ίσως το συγκεκριμένο σημείο που είχαμε την έξοδο θα μπορούσε στις σημειώσεις μας να είναι γραμμένο λίγο διαφορετικά, αλλά αυτό ανήκει πλέον στην ιστορία του αγώνα. Από το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουμε πολλά ευχάριστα πράγματα που μπορούμε να κρατήσουμε, και αυτό θα κάνουμε. Προσδοκούμε όμως να πάρουμε ακόμα περισσότερα από το επόμενο».

Την προσπάθεια του πληρώματος υποστηρίζουν η Hyundai Hellas, η ANASSA Exceptional Hellenic Products, και οι Atlas Tapes, Anker, Pietris Catering, AXIA, ApexSports, Boo Productions και 4Τροχοί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι