Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3 στα 3 ...


Παρά το μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο δεύτερο σκέλος με το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 Evo, οι Βασίλειος και Ιωάννης Βελάνης επέστρεψαν την τελευταία ημέρα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνοντας χρήση του κανονισμού superrally και ανέβηκαν στη ράμπα του τερματισμού στον εθνικό μας αγώνα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. «Έπειτα από το μηχανικό πρόβλημα που είχαμε, στόχος μας ήταν να κινηθούμε προσεκτικά, ώστε να ολοκληρώσουμε το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις. Και τα καταφέραμε!», ήταν τα πρώτα λόγια του οδηγού της VE2 Rally Team, συνεχίζοντας: «Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις ήταν από τα πιο σκληρά που έχουμε κάνει στην καριέρα μας. Είμαστε τυχεροί, γιατί η ζημιά που πάθαμε στο τιμόνι δεν προέκυψε στην ειδική διαδρομή με αγωνιστικό ρυθμό, αλλά στην απλή. Φτάσαμε στον τερματισμό αλώβητοι και ήταν μια σημαντική επιτυχία για εμάς και την ομάδα. Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές λόγω των καιρικών συνθηκών» Το πλήρωμα τερμάτισε στην 38η θέση της γενικής κατάταξης μεταξύ των 69 εκκινούντων και στην 8η μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων. Μέχρι τη στιγμή της μηχανικής βλάβης, το πλήρωμα της VE2 Rally Team βρισκόταν στην τέταρτη θέση της άτυπης Ελληνικής κατάταξης: «Σίγουρα δεν είναι το αποτέλεσμα που θα επιθυμούσαμε, αλλά οι μηχανικές βλάβες δυστυχώς μπορούν να συμβούν στον οποιοδήποτε. Είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα. Μερίδιο ευθύνης για το αποτέλεσμα έχει και ο συνοδηγός μου, Ιωάννης Βελάνης, ο οποίος με καθοδήγησε για άλλη μια φορά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μαζί φτάσαμε στον τερματισμό ενός δύσκολου αγώνα. Ευχαριστώ πολύ τον μάνατζερ της ομάδας, Ρόμπερτ Ναχμία για την άψογη οργάνωση της συμμετοχής μας, καθώς και την ομάδα μου Topp-Cars Rally Team», τόνισε ο Βασίλειος Βελάνης, και συμπλήρωσε «Φυσικά η συμμετοχή μας στον εθνικό μας αγώνα δεν θα ήταν δυνατή, χωρίς τη στήριξη των χορηγών μας. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο myzen.gr, το online κανάλι ασφάλισης της Groupama Ασφαλιστική, στη Singer, στην Toyotomi, στην Technohull, στην Ergorom και στη Serkova. Ευχαριστώ πολύ τους χορηγούς επικοινωνίας, Cosmote TV και 4 Τροχούς για την προβολή της προσπάθειάς μας» Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συμμετείχαν 20 Ελληνικά πληρώματα, τα περισσότερα εκ των οποίων ανέβηκαν στη ράμπα του τερματισμού στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας: «Αξίζουν πολλά μπράβο στα Ελληνικά πληρώματα που ρίχτηκαν στη μάχη με το χρόνο σε αυτόν τον απαιτητικό αγώνα. Παρά τις όποιες δυσκολίες αντιμετώπισαν, δεν το έβαλαν κάτω και αρκετά από αυτά ανταμείφθηκαν αντικρίζοντας την καρώ σημαία», δήλωσε ο οδηγός της VE2 Rally Team, κλείνοντας: «Δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω τα στελέχη της οργάνωσης, τους κριτές, τους εθελοντές αλλά και την Ελληνική Αστυνομία που βοήθησαν ώστε ο αγώνας να πραγματοποιηθεί με απόλυτη επιτυχία. Ευχαριστώ, επίσης, τους χιλιάδες θεατές που ανέβηκαν στο βουνό για να θαυμάσουν και να χειροκροτήσουν την προσπάθειά μας!»


Σημαντικές εταιρείες στήριξαν τη φετινή προσπάθεια της VE2 Rally Team στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Το myZen.gr, το online κανάλι ασφάλισης από την Groupama Ασφαλιστική, που έχει ξεχωρίσει ήδη στο χώρο της online ασφάλισης αυτοκινήτου, με κύρια χαρακτηριστικά την ασφάλεια, την ευκολία και την οικονομία.

Η Singerμε πάνω από 172 χρόνια διεθνούς παρουσίας και ένα εμπορικό σήμα παγκοσμίου φήμης είναι συνώνυμο της ραπτομηχανής, της αξιοπιστίας και της άριστης ποιότητας, καθιστώντας τη θέση της εταιρείας ηγετική στον τομέα των ηλεκτρικών ειδών οικιακού εξοπλισμού.

H Toyotomi, ηγέτιδα εταιρεία στην αγορά κλιματισμού με σημαντική θέση και δραστηριοποίηση στις αγορές των μεγάλων και μικρών ηλεκτρικών συσκευών και με δραστηριότητες σε περισσότερες από 12 ευρωπαϊκές χώρες.

Η Technohull, εταιρεία κατασκευής πολυτελών σκαφών υψηλών επιδόσεων, η Ergorom, κατασκευαστική εταιρεία με έδρα τη Ρουμανία που ειδικεύεται σε ανακαινίσεις εσωτερικών χώρων και η vodka Serkova, ένα από τα κορυφαία ποτά της αγοράς.


Στο πλευρό της ομάδας ήταν επίσης η Cosmote TV που προβάλλει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στην Ελλάδα αλλά και τους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και οι 4Τροχοί, το κορυφαίο περιοδικό αυτοκινήτου της πατρίδας μας, με ιδιαίτερη ευαισθησία στους αγώνες και στις προσπάθειες των Ελληνικών πληρωμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν