Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fit for 55 ...


To Ευρωπαϊκό Συμβούλιο επισφράγισε την απόφαση για την υιοθέτηση της νέας δέσμης κανόνων που αποσκοπούν στην περαιτέρω διάδοση της ηλεκτροκίνησης στο πλαίσιο της στρατηγικής «Fit for 55» για την περιστολή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα τουλάχιστον κατά 55% έως το 2030 σε σχέση με το 1990 και με απώτερο σκοπό την πλήρη κλιματική ουδετερότητα με ορίζοντα το 2050. Ανεξαρτήτως των μακροπρόθεσμων στόχων και σε ό,τι αφορά το άμεσο μέλλον, η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει, έως το 2025, την εγκατάσταση ταχυφορτιστών τουλάχιστον 150 kW κάθε 60 χλμ. οδικού δικτύου στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (Trans-European Transport Network/TEN-T). Εκτός από την τάση και την απόσταση ανάμεσα στους ταχυφορτιστές, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, θα πρέπει να είναι συμβατοί με ανέπαφες πληρωμές χωρίς την προϋπόθεση συνδρομής καθώς και να παρέχουν πληροφορίες όπως ο τιμοκατάλογος και η θέση η διαθεσιμότητά τους μέσω σχετικών ψηφιακών εφαρμογών και συστημάτων πλοήγησης. Πλην των ταχυφορτιστών των 150 kW που απευθύνονται στους χρήστες επιβατικών αυτοκινήτων EV και vans, υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη και για φορτηγά καθώς, η νέα νομοθεσία προβλέπει, από το 2025 και εφεξής την εγκατάσταση ταχυφορτιστών έως 350kW κάθε 60 χλμ. του ίδιου δικτύου αλλά και κάθε 100 χλμ. του περιφερειακού δικτύου με την προοπτική οι ταχυφορτιστές να καλύπτουν το σύνολο του ευρωπαϊκού οδικού δικτύου με ορίζοντα το 2030.

Στο ίδιο πλαίσιο θεσμοθετείται η εγκατάσταση σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 200 χλμ. στο TEN-T ξεκινώντας από το 2030.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...