Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fit for 55 ...


To Ευρωπαϊκό Συμβούλιο επισφράγισε την απόφαση για την υιοθέτηση της νέας δέσμης κανόνων που αποσκοπούν στην περαιτέρω διάδοση της ηλεκτροκίνησης στο πλαίσιο της στρατηγικής «Fit for 55» για την περιστολή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα τουλάχιστον κατά 55% έως το 2030 σε σχέση με το 1990 και με απώτερο σκοπό την πλήρη κλιματική ουδετερότητα με ορίζοντα το 2050. Ανεξαρτήτως των μακροπρόθεσμων στόχων και σε ό,τι αφορά το άμεσο μέλλον, η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει, έως το 2025, την εγκατάσταση ταχυφορτιστών τουλάχιστον 150 kW κάθε 60 χλμ. οδικού δικτύου στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (Trans-European Transport Network/TEN-T). Εκτός από την τάση και την απόσταση ανάμεσα στους ταχυφορτιστές, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, θα πρέπει να είναι συμβατοί με ανέπαφες πληρωμές χωρίς την προϋπόθεση συνδρομής καθώς και να παρέχουν πληροφορίες όπως ο τιμοκατάλογος και η θέση η διαθεσιμότητά τους μέσω σχετικών ψηφιακών εφαρμογών και συστημάτων πλοήγησης. Πλην των ταχυφορτιστών των 150 kW που απευθύνονται στους χρήστες επιβατικών αυτοκινήτων EV και vans, υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη και για φορτηγά καθώς, η νέα νομοθεσία προβλέπει, από το 2025 και εφεξής την εγκατάσταση ταχυφορτιστών έως 350kW κάθε 60 χλμ. του ίδιου δικτύου αλλά και κάθε 100 χλμ. του περιφερειακού δικτύου με την προοπτική οι ταχυφορτιστές να καλύπτουν το σύνολο του ευρωπαϊκού οδικού δικτύου με ορίζοντα το 2030.

Στο ίδιο πλαίσιο θεσμοθετείται η εγκατάσταση σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 200 χλμ. στο TEN-T ξεκινώντας από το 2030.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο