Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με 72 συμμετοχές ...


Στην επετειακή εκδοχή του αγώνα για τα 70 χρόνια παρουσίας του στη διεθνή αθλητική σκηνή, 72 πληρώματα από 31 χώρες θα πάρουν εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη το απόγευμα της Πέμπτης, 7 Σεπτεμβρίου. O μεγαλύτερος αριθμός πληρωμάτων των τελευταίων 17 ετών συγκεντρώνεται στη λίστα συμμετοχών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023! Περισσότερες από τις φετινές 72 συμμετοχές, ο αγώνας παρουσίασε το 2006, χρονιά κατά την οποία από την ράμπα εκκίνησής του πέρασαν 84 αυτοκίνητα. Πλην όμως της αριθμητικής πληρότητάς του, ο 10ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA διακρίνεται και για την ποιότητα των συμμετοχών σε κάθε κατηγορία, με τους διεκδικητές όλων των τίτλων να έρχονται στην Ελλάδα. Δέκα υβριδικά αυτοκίνητα κατηγορίας Rally1 θα αναμετρηθούν στα ελληνικά βουνά από τις 7 έως τις 10 Σεπτεμβρίου, με την υποστηρικτική κατηγορία WRC2 να συγκεντρώνει επιπλέον τριάντα συμμετοχές. Την ίδια ώρα, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η ελληνική παρουσία θα είναι ισχυρή, με 20 πληρώματα, ενώ στην Ελλάδα θα κριθεί ο τίτλος για το Πρωτάθλημα Νέων, καθώς το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί τον έβδομο και τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος JWRC. Η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια του 2022, Toyota Gazoo Racing, θα παραταχθεί στον αγώνα με τέσσερα GR Yaris Rally1. Δίπλα στους συνήθεις ύποπτους, Kalle Rovanpera, Elfyn Evans και Takamoto Katsuta, οι Έλληνες θεατές θα έχουν την τύχη να δουν για ακόμα μία φορά τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Sebastien Ogier, o οποίος αγωνίζεται σε επιλεκτικούς αγώνες. Η Hyundai Shell Mobis αναμένεται με τρία i20Ν Rally1, για τους σταθερούς στις τάξεις της, Thierry Neuville και Esapekka Lappi, αλλά και τον πολύπειρο Dani Sordo που επιστρατεύτηκε για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά από μία σειρά μέτριων εμφανίσεων σε Εσθονία και Φινλανδία, η M-Sport Ford στοχεύει στην Ελλάδα να δώσει τέλος στο κακό σερί της. Πρώτο βιολί στην προσπάθειά της θα είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2019, Ott Tanak, ενώ, με ακόμα δύο Puma Rally1 θα εμφανιστούν ο νεαρός Pierre-Louis Loubet, αλλά και ο Ιορδάνης Σερδερίδης με την ελληνική σημαία, στην τέταρτη συμμετοχή του στο φετινό Πρωτάθλημα, μετά τα Ράλλυ Μόντε Κάρλο, Μεξικό και Σαφάρι. Στη μάχη του WRC2, τριάντα αυτοκίνητα του είδους θα δηλώσουν το «παρών» στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - ανάμεσά τους και οι πρωταγωνιστές των ελληνικών αγώνων. Στη λίστα ξεχωρίζει το όνομα του επικεφαλής στη βαθμολογία Andreas Mikkelsen, ο οποίος θέλει να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου. Το έργο του κάθε άλλο παρά εύκολο αναμένεται, αφού με ίδιο αυτοκίνητο (Skoda Fabia Rally2) απέναντί του θα έχει τον νικητή του Ράλλυ Φινλανδίας στην κατηγορία, Sami Pajari, τον δεύτερο στην βαθμολογία, Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), αλλά και τους Oliver Solberg (Skoda Fabia Rally2), Gus Greensmith (Skoda Fabia), Nikolay Gryazin (Skoda Fabia), Andrien Fourmaux (Ford Fiesta Rally2) κ.ά. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας (2021, 2023), Αλέξανδρος Τσουλόφτας (Volkswagen Polo GTi Rally2), θα προσπαθήσει να επαναλάβει την περυσινή του επιτυχία (9ος γενικής και τρίτος WRC2 Open), ενώ με υψηλούς στόχους θα ξεκινήσει τον αγώνα και ο Λάμπρος Αθανασούλας, ο οποίος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός i20 Rally2, με την υποστήριξη της Hyundai Ελλάς. Με όπλο του την εμπειρία, μεταξύ των πρωταγωνιστών αναμένεται να βρεθεί ο Πρωταθλητής Ελλάδας (2019) Γιώργος Κεχαγιάς, ο οποίος θα έχει στη διάθεσή του ένα Skoda Fabia Rally2. Ακόμα ένας Πρωταθλητής Ελλάδας, και συγκεκριμένα ο κάτοχος του τίτλου το 2016, Γιώργος Φιλιππίδης, επιστρέφει στο Ράλλυ Ακρόπολις -μετά από πέντε χρόνια-, οδηγώντας επίσης ένα Skoda Fabia Rally2. Το ελληνικό ενδιαφέρον αναμένεται να κερδίσουν συμμετοχές όπως αυτές των Βασίλη Βελάνη και Παναγιώτη Ρουστέμη (αμφότεροι με Skoda Fabia Rally2), αλλά και του ταχύτατου στο χώμα, Χρυσόστομου Καρέλλη (Citroen C3 Rally2). Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα πέσει η αυλαία του Πρωταθλήματος Νέων (JWRC), θεσμού στον οποίο οι μελλοντικοί αστέρες του WRC συμμετέχουν με Ford Fiesta Rally3. Όλοι οι βασικοί πρωταγωνιστές αναμένονται στην Ελλάδα, με τον Ιρλανδό William Creighton να είναι το ακλόνητο φαβορί για τον τίτλο. Σε επίπεδο χρόνων, «απέναντί» τους θα βρεθούν ελληνικά πληρώματα με αυτοκίνητα ανάλογων προδιαγραφών. Ο Θέμης Χαλκιάς αναμένεται με το ολοκαίνουργιο Renault Clio Rally3, ενώ ο Πρωταθλητής F2 τα τελευταία τρία χρόνια, Νώντας Καρανικόλας θα εκκινήσει με ένα Ford Fiesta Rally3, όπως και ο ταλαντούχος Σπύρος Γαλεράκης. Ενδιαφέρον ωστόσο θα έχει και η κατηγορία RC4, με έξι ελληνικά πληρώματα στις ακροπολικές ειδικές διαδρομές με δικίνητα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally4. Ο λόγος για τους Σάββα Λευκαδίτη, Πασχάλη Χατζημάρκο, Θεόδωρο Καλαμαρά και Adkanell με Peugeot 208, για τον Γιάννη Πλάγο που επιστρέφει στο Ακρόπολις, αυτήν τη φορά με ένα Ford Fiesta, και τον αειθαλή Χάρη Καλτσούνη (Opel Corsa), ο οποίος, σε ηλικία 74 ετών συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία στο Ράλλυ Ακρόπολις.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι