Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Lancia στο “Le Mans Classic 2023” ...


Η Lancia Pu+Ra HPE είναι ένα από δύο μοντέλα της Lancia που παρουσιάστηκαν στο “Le Mans Classic 2023”, τη μεγαλύτερη συγκέντρωση κλασσικών αυτοκινήτων του κόσμου, η οποία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 2 Ιουλίου. Το concept car της Lancia παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Γαλλικό κοινό, δίνοντας την ευκαιρία σε πάνω από 200.000 επισκέπτες, να την θαυμάσουν από κοντά. Η εμφάνιση αυτή ήταν μία σπουδαία ευκαιρία για μία μοναδική εκδήλωση συνάντησης οπαδών, συλλεκτών και οδηγών από όλο τον κόσμο, που έδωσε τη δυνατότητα σε όλους να δουν από κοντά την  Lancia Pu+Ra HPE, το μανιφέστο της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια. Η Lancia είναι η μάρκα που κάνει τον κόσμο να ονειρεύεται, τόσο με τα όμορφα και κομψά αυτοκίνητά της, όπως η Flaminia, η Aurelia και η Fulvia με οδηγούς διάσημους ηθοποιούς και μέλη του διεθνούς jetset, αλλά και διότι τα αυτοκίνητά της ήταν τα πλέον επιτυχημένα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, όπως η Delta, η 037 και η Stratos. Ένας τρίτος παράγοντας είναι τα ηρωικά κατορθώματα των οδηγών της και των εμβληματικών της μοντέλων, όπως ο  Γάλλος Yves Loubet που κατέκτησε τη 2η θέση στο Γύρο της Κορσικής το 1987, στο τιμόνι μίας Lancia Delta HF 4WD Martini Racing, και την 3η θέση στο Ράλι Πορτογαλίας του 1988, οδηγώντας την διάσημη πλέον Lancia Delta Integrale Martini Racing. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν πάνω από 40 Lancia clubs, με επτά από αυτά να βρίσκονται στη Γαλλία: όλα μοιράζονται το ίδιο ακριβώς πάθος για τη συγκεκριμένη μάρκα και τα πανέμορφα Ιταλικά αυτοκίνητα. Το ίδιο έντονο πάθος ενώνει και τους επισκέπτες του “Le Mans Classic”: για χρόνια, τα αλησμόνητα μοντέλα της Lancia όπως η Beta Montecarlo Turbo, οι LC1, LC2 και η Stratos, προκαλούν ρίγη συγκίνησης με τα περάσματά τους από την πίστα του θρυλικού αυτού αγώνα της Γαλλίας. Κατά τη διάρκεια του “Le Mans Classique 2023”, η Lancia παρουσίασε τη Lancia Pu+Ra HPE μαζί με μία Lancia Aurelia B20S του 1956, ένα αυτοκίνητο που μετράει ήδη πέντε παρουσίες στο Le Mans Classic και στο Ράλι του Παρισιού το 2004, και ανήκει σε ένα από τα μέλη του Lancia Classic Club de France. Πράγματι, η Lancia Aurelia είναι ένα από τα μοντέλα από το οποίο εμπνεύστηκε το design των μελλοντικών μοντέλων της μάρκας, γεγονός που γίνεται εμφανές και στην Pu+Ra HPE. Οι απαλές πλευρικές του γραμμές που σβήνουν ομαλά καθώς πλησιάζουν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, οι απαλές γραμμές που προωθούν την αεροδυναμική, η βιωσιμότητα και  η ρευστότητα των επιφανειών της Lancia Pu+Ra HPE, αποτελούν μία ξεκάθαρη αναφορά στις Lancia Aurelia και Flaminia. 


Το Le Mans Classic που εγκαινιάστηκε το 2002 ως παράλληλη εκδήλωση του θρυλικού αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, συγκεντρώνει την αγάπη και το πάθος των ενδιαφερομένων, φέρνοντας στον αγώνα αυτοκίνητα που έχουν τρέξει στο παρελθόν στην πίστα των 13,65 χιλιομέτρων, στο πλαίσιο ενός από τα μεγαλύτερα αυτοκινητιστικά γεγονότα στη Γαλλία. Μεταξύ των προκριματικών και του πραγματικού αγώνα, – χωρισμένη σε εποχές ανάλογα με τα μοντέλα – η εκδήλωση είναι ένα σημαντικό μέρος συνάντησης για τις λέσχες αυτοκινήτων, και συνδυάζει τις δραστηριότητες στην πίστα με μια σειρά εκθέσεων και δημοπρασιών. Η εκδήλωση, η οποία έχει καθιερωθεί να λαμβάνει χώρα κάθε δεύτερη χρονιά, επιστρέφει  με έναν φαντασμαγορικό τρόπο το 2023, ώστε να συνδυαστεί με τον εορτασμό της συμπλήρωσης  των 100 χρόνων του περίφημου 24ωρου αγώνα του Le Mans. Η Lancia Pu+Ra HPE είναι το μανιφέστο της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια, ένα 100% ηλεκτρικό concept car, που αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας σε ότι αφορά το design, το ‘home feeling’ του εσωτερικού, τη βιωσιμότητα, τον εξηλεκτρισμό, και την διαρκή τεχνολογική εξέλιξη. Είναι επίσης και ένα απόλυτα πρακτικό και ευέλικτο αυτοκίνητο, με κομψό και αντισυμβατικό αμάξωμα το οποίο εγγυάται το ιδανικό αποτέλεσμα αποδοτικότητας, εστιάζοντας στην αυτονομία, το χρόνο φόρτισης και την οικονομία. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της Lancia, διαθέτει χαμηλό ύψος οροφής και τέσσερεις πόρτες, εσωτερικό εμπνευσμένο από τον κόσμο του Ιταλικού ‘interior design’, γεγονός που αποτελεί προϊόν της συνεργασίας με την Cassina - τον κορυφαίο οίκο σχεδιασμού επίπλων πολυτελείας – προσφέροντας μία τυπική Ιταλική “home feeling” εμπειρία. 


Το όνομα “Lancia Pu+Ra HPE” προέρχεται από τις  λέξεις pure and radical (“Pu+Ra”) που εκφράζουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, ενώ το χαρακτηριστικό “HPE” προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων High-Performance Electric. Το νέο concept της Lancia ενσωματώνει πλήρως τις αρχές της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας, σύμφωνα με την οποία τα επιμέρους τμήματα του αμαξώματος δημιουργούνται από το ‘πάντρεμα’ στοιχειωδών γεωμετρικών σχημάτων, όπως ο κύκλος και το τρίγωνο, σε συνδυασμό με ορισμένες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες της κληρονομιάς της Lancia, όπως τα βενετσιάνικα στόρια από τη Lancia Beta HPE. Η Lancia Pu+Ra HPE είναι ένα αυτοκίνητο όπου το 70% των επιφανειών που αγγίζει το ανθρώπινο χέρι είναι κατασκευασμένο από οικολογικά & βιώσιμα υλικά, εκφράζοντας έτσι το Ιταλικό πνεύμα, τον εξηλεκτρισμό, την αναθέρμανση της παράδοσης, και το “home feeling”. Η Lancia Pu+Ra HPE είναι το πρώτο αυτοκίνητο με το σύστημα infotainment S.A.L.A., που συγκεντρώνει τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος, του κλιματισμού και του συστήματος των φώτων. Αυτό σημαίνει επίσης, ότι το εσωτερικό περιβάλλον του αυτοκινήτου, μπορεί να ρυθμιστεί με το πάτημα ενός πλήκτρου ή ακόμα και μέσω φωνητικής εντολής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι