Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ADAC Opel Rally Junior ...


Το Ράλι Πολωνίας γύρω από το Mikołajki στη βορειοανατολική Πολωνία θα σηματοδοτήσει την έναρξη της σεζόν του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι Νέων (JERC) 2023 το επόμενο Σαββατοκύριακο. Η ADAC Opel Rally Junior Team καλείται να υπερασπιστεί τον τίτλο της απέναντι στους καλύτερους νέους οδηγούς ράλι στην Ευρώπη. Η δέσμευση της Opel στο JERC αποτελεί το δεύτερο επίπεδο του επιτυχημένου προγράμματος προώθησης ταλέντων της ADAC και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτή η μακροχρόνια συνεργασία έχει ήδη δημιουργήσει πέντε πρωταθλητές νέων Ευρώπης, τους Emil Bergkvist (Σουηδία, 2015), Marijan Griebel (Γερμανία, 2016), Chris Ingram (Μεγάλη Βρετανία, 2017), Mārtiņš Sesks (Λετονία, 2018) και Laurent Pellier (Γαλλία, 2022). Μετά την εντατική προετοιμασία του για τη σεζόν, ο Timo Schulz (23 ετών) θέλει να ακολουθήσει τα βήματα των επιτυχημένων προκατόχων του. Ο νεαρός Γερμανός, αφού κέρδισε το περσινό ADAC Opel Electric Rally Cup "powered by GSe", κάνει τώρα το επόμενο βήμα του με το Opel Corsa Rally4 των 156 kW/212 hp. Μαζί με τον έμπειρο συνοδηγό του, Michael Wenzel (46 ετών), ο Schulz έχει προετοιμαστεί σχολαστικά για τη σεζόν. Η προετοιμασία του περιλάμβανε δοκιμές σε χαλίκι στην Ουγγαρία και τη Γαλλία. «Η φάση της προετοιμασίας ήταν εξαιρετικά σημαντική για να αποκτήσω σωστή αίσθηση του Corsa Rally4 σε χαλίκι. Τώρα νιώθω ιδανικά προετοιμασμένος για την έναρξη της σεζόν στην Πολωνία. Η συνεργασία με τον Michael είναι υπέροχη και νιώθω ότι είμαι σε καλά χέρια με τον Manfred Stohl και την ομάδα του», είπε ο Schulz. Ο Jörg Schrott, επικεφαλής της Opel Motorsport, είναι ενθουσιασμένος με την τον επαγγελματισμό του προστατευόμενού του. «Ο Timo προσεγγίζει το θέμα με πολλή επιμέλεια και ζήλο, αλλά και πολύ ρεαλιστικά. Όλοι γνωρίζουμε ότι του λείπει η εμπειρία στο χαλίκι και ότι θα αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό στο JERC. Θα χρειαστεί χρόνο για να δείξει τις δυνατότητές του και τις δυνατότητες του Corsa Rally4. Θα του δώσουμε αυτόν τον χρόνο. Ο Timo έχει ήδη αποδείξει σε αρκετές περιπτώσεις ότι είναι πολλά υποσχόμενος. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα συνεχίσει την να εξελίσσεται. Από την πλευρά μας, θα τον υποστηρίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε», είπε ο Schrott. Το Ράλι Πολωνίας είναι το δεύτερο παλαιότερο ράλι στον κόσμο, μετά το Ράλι Μόντε Κάρλο. Πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1921. Από το 2005 το θέαμα λαμβάνει χώρα γύρω από τη μικρή πόλη Mikołajki. Το 79ο Ράλι Πολωνίας καλύπτει συνολική απόσταση 919 χιλιομέτρων, συμπεριλαμβανομένων 16 ειδικών διαδρομών άνω των 182 χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν