Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος συνεχίζεται το διήμερο 3 και 4 Ιουνίου με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, το οποίο συγκέντρωσε 55 πληρώματα! Η λίστα περιλαμβάνει ποιοτικές συμμετοχές, με τις μάχες σε όλες τις κατηγορίες να προμηνύονται ενδιαφέρουσες! Ο αγώνας προσμετράει επίσης στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, στο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Legends. Την οργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας παρέχει ο Δήμος Θηβαίων. Στην Μεγάλη κατηγορία, οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2021 και νικητές της πρεμιέρας του πρωταθλήματος στον Πύργο, Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία, με το Νο 1 στις πόρτες του Volkswagen Polo R5, θα αγωνιστούν στη Θήβα με στόχο το δύο στα δύο στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας το 2019, Γιώργος Κεχαγιάς που φέτος έχει στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia Rally2 Evo, τον Χρήστο Κουζιώνη, ευελπιστεί να φύγει αυτός νικητής από την πόλη της Βοιωτίας. Κάτοχος του στέμματος το 1999 και το 2021, ο Ιωάννης Παπαδημητρίου θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με συνοδηγό στο «ιταλικό» Skoda Fabia Rally2 Evo τον έμπειρο Νίκο Πετρόπουλο και αναμένεται να είναι μεταξύ των διεκδικητών της νίκης. Τιμάει με την παρουσία του το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο κάτοχος του WRC Trophy το 2017, επιστρέφει στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ με ένα Skoda Fabia Rally2 Evo και συνοδηγό τον 22χρονο Γάλλο Andy Malfoy. Με Citroen DS3 R5 έρχονται να αγωνιστούν στη χώρα μας οι Κύπριοι Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται το ντεμπούτο του 19χρονου γιου παλαιότερου πρωταθλητή Ελλάδος, «JJ» στα ράλλυ με Skoda Fabia R5 και συνοδηγό τον «αειθαλή» Κώστα Στεφανή. Ο Γιώργος Βασιλάκης επιστρέφει μετά από οκτώ μήνες στο τιμόνι του Ford Fiesta R5, με συνοδηγό τον πρωτάρη Βρετανό Thomas Krawszik κάνοντας ένα «ζέσταμα» ενόψει της συμμετοχής του στο Safari Rally Kenya στο τέλος του μήνα. Στην Ομάδα Ν, οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX) απέδειξαν στον Πύργο πως έχουν την ταχύτητα και στη χωμάτινη επιφάνεια και αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν. Οι Κύπριοι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) επιστρέφουν στα αγαπημένα τους Ελληνικά χώματα έπειτα από 22 μήνες και ευελπιστούν σε ένα θετικό αποτέλεσμα στη Ν. Δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από τον αγώνα οι Νίκος Ντάβαρης-Μανώλης Μακρινός με Mitsubishi Lancer Evo IX, ενώ οι Φώτης Σταματόπουλος-Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Ντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) πραγματοποιούν τον πρώτο τους αγώνα στο χώμα και θέλουν να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία από τη συγκεκριμένη επιφάνεια. Με Subaru Impreza N12 έρχεται στη χώρα μας ο Κύπριος Γιάγκος Γιάγκου, έχοντας τον Ανδρέα Χριστοδουλάκη δίπλα του. Το ντεμπούτο του με το τετρακίνητο Subaru Impreza GT Turbo θα κάνει ο Ηλίας Καφαντάρης με τον Νίκο Κόντο δίπλα του που είναι το φαβορί για τη νίκη στο Κύπελλο Legends. «Σφαγή» αναμένεται να γίνει στα δικίνητα, με τέσσερις συνδυασμούς να φαντάζουν ικανοί να κερδίσουν την κατηγορία. Πρωταθλητής τα τελευταία χρόνια στην F2, o Επαμεινώνδας Καρανικόλας με συνοδηγό τον Γιώργο Κακαβά στο Ford Fiesta Rally4 ευελπιστεί στη Θήβα να πετύχει άλλη μια νίκη φέτος και να ξεφύγει στη βαθμολογία. Οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) που επιστρέφουν μετά από καιρό σε πρωταθληματικό αγώνα, θέλουν να φύγουν νικητές από το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενώ με τον ίδιο στόχο θα αγωνιστούν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου. Πρωταθλητής στις Αναβάσεις τα τελευταία χρόνια, ο 35χρονος Σερραίος οδηγός, έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα από το τιμόνι του Skoda Fabia R5, επιστρέφει στο μπάκετ ενός Peugeot 208 Rally4. Ικανοί για την έκπληξη φαντάζουν οι Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης με Peugeot 208 Rally4. Ο 32χρονος Κύπριος οδηγός με παραστάσεις από αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στη Μεγαλόνησο και μένει να δούμε τι μπορεί να πετύχει στην πρώτη του επίσκεψη στα ελληνικά χώματα. Από τον Πύργο έρχονται οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς με το «θηριώδες» Toyota Starlet KP60 θέλοντας να πετύχουν ένα θετικό αποτέλεσμα στη Θήβα. Η ευχάριστη έκπληξη της χρονιάς ακούει στο όνομα Γιώργος Αμούτζας. Με συνοδηγό στο Renault Clio RS τον Γιώργο Ηλιόπουλο, ο δημοφιλής ηθοποιός, πρωτάρης στα ράλλυ, έχει ανεβεί στο βάθρο της F2 και στους δύο αγώνες που έχει συμμετάσχει και ευελπιστεί να συνεχίσει το σερί του. Βελτιώνεται αγώνα με τον αγώνα ο Γιώργος Δελαπόρτας που φέτος άφησε την αγαπημένη του κατηγορία Regularity για τα “μάτια” ενός Ford Fiesta Rally4 και με τον Βαγγέλη Παναρίτη ευελπιστούν σε ένα θετικό αποτέλεσμα στο Ράλλυ Στερέας Ελλάδας. Άλλη μια εμφάνιση με το Nissan Violet GT θα κάνουν οι Ευθύμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός, προκειμένου να κρατηθούν «ζεστοί» ενόψει της συμμετοχής τους στο Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο. Το θέαμα είναι εξασφαλισμένο από τα τρία πισωκίνητα Ford Escort MK2 που θα οδηγήσουν οι Καλαματιανοί Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης, οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας και οι Βασίλης Υφαντής-Άρης Μουντζούρης. Με μια Toyota Corolla AE101 θα αγωνιστούν οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας, οι Ιωάννης Γιώτης-Χρήστος Φαρμάκης θα οδηγήσουν ένα Hyundai Accent και οι πιστοί στο ραντεβού τους με τη χωμάτινη επιφάνεια, Θεόδωρος Καλαμαράς-Βίκυ Ψαράκη, ένα Renault Clio Ragnotti. Πίσω από το τιμόνι ενός Toyota Starlet EP91 θα βρεθούν οι Κώστας Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος. Οι Πυργιώτες Δημήτρης Σταυρόπουλος-Ιωάννης Νικολακόπουλος (Toyota Yaris) θα προσπαθήσουν να πετύχουν άλλη μια νίκη φέτος στην κατηγορία C6, έπειτα από την επιτυχία τους στο Ολυμπιακό Ράλλυ τον προηγούμενο μήνα. Οι Σταμάτης Παντιέρας-Βάσω Κουρτίδου με ίδιο αυτοκίνητο, θα κυνηγήσουν τη νίκη στην κατηγορία, ενώ κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τους Ηλία και Νίκο Μανούσκο (Toyota Yaris). Από εκεί και πέρα, ξεχωριστή μνεία πρέπει να γίνει στον Μανώλη Παναγιωτόπουλο που στα 73 του χρόνια, επιστρέφει στο μπάκετ έπειτα από 13 έτη απουσίας. Συνοδηγός στο Toyota Yaris θα είναι η Χρυσούλα Δικοπούλου. Οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας θα οδηγήσουν ένα Nissan Micra K11, ενώ τα αδέρφια Παναγιώτης και Φίλιππας Ανδρικόπουλος αγωνίζονται για πρώτη φορά εκτός Νομού Ηλείας με ένα Peugeot 206. Το ντεμπούτο του στα ράλλυ θα κάνει ο 40χρονος Στέφανος-Δευκαλίων Γιόκαρης με συνοδηγό στο Toyota Starlet τον Γιώργο Μουρτζούκο. Υψηλός είναι ο συναγωνισμός στην κατηγορία των Ιστορικών, καθώς 19 αυτοκίνητα του παρελθόντος έχουν δηλώσει συμμετοχή στον τρίτο γύρο του θεσμού. Νικητές στον πρώτο φετινό αγώνα της κατηγορίας στα Σκούρτα, οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου (Ford Escort RS2000 MKII) θα κυνηγήσουν τη νίκη στη Θήβα και αναμένεται να έχουν ωραία «μάχη» με τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Αθανάσιο Σαμαρά που θα έχουν στα χέρια τους την πανέμορφη Lancia 037 Rally Beta. Οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου (Ford Escort RS2000 MKII) θέλουν να δώσουν συνέχεια στις φετινές θετικές τους εμφανίσεις, ενώ οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort MKII) θέλουν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους ψηλά στην κατάταξη, κάτι που δεν είχαν καταφέρει στο Ράλλυ Βοιωτίας τον προηγούμενο Μάρτιο από μηχανική βλάβη. Θεαματικοί αναμένονται οι Χάρης Μανουσαρίδης-Γιώργος Παπαγεωργίου με το Ford Escort MKII, ενώ στο όριο θα οδηγήσουν για άλλον έναν αγώνα το Toyota Corolla KE30 οι επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη. Έναν απροβλημάτιστο αγώνα ευελπιστούν να κάνουν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με Toyota Starlet EP71 Turbo, όπως επίσης και οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Κώστας Κόντος (Toyota Corolla AE86). Ένα Toyota Starlet θα μοιραστούν οι Μιχάλης Νομικός-Νίκος Μουζάκης, ενώ με μια πισωκίνητη Toyota Corolla AE86 θα συμμετάσχουν στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Απόστολος Πάλλας. Η προετοιμασία για το Ευρωπαϊκό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ξεκινάει από τη Θήβα για τους Αθανάσιο Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα (Toyota Starlet), με τους Δημήτρη-Παύλο Μελά-Στάθη Βαρδαξή να αγωνίζονται με μία Porsche 911 με στόχο την περαιτέρω εξοικείωσή τους με τη χωμάτινη επιφάνεια. Προερχόμενοι από το χώρο των Regularity, οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος θα αγωνιστούν με το πορτοκαλί Ford Escort RS2000 MKI, ενώ οι Ιωάννης Καλαϊτζιάν-«Μαριάννα Καλογηράτου» θα έχουν στα χέρια τους ένα Fiat Ritmo, μόλις στον τρίτο τους αγώνα σε χωμάτινη επιφάνεια. Στο δεύτερο ράλλυ της ζωής του θα αγωνιστεί ο Γιώργος Ντόντος (Nissan Sunny), με τον Κωνσταντίνο Κοφινά να έχει στο δεξί μπάκετ της Toyota Corolla AE86 τον γιο του Ανδρέα. Με Volkswagen Golf δεύτερης γενιάς θα συμμετάσχουν στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Ιωάννης Κόλλιας και Πάτροκλος Κανσός-Ανδρέας Γρηγορόπουλος, ενώ πίσω από το τιμόνι ενός Ford Escort MKII θα βρεθούν οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μαρία Καλλίτση.
Το πρωί του Σαββάτου 3 Ιουνίου και συγκεκριμένα από τις 11:00 έως τις 15:30 θα λάβει χώρα στη Θήβα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα, με τα πληρώματα να ανεβαίνουν στη ράμπα της εκκίνησης στις 19:00 στην Κεντρική Πλατεία Θήβας. Στη συνέχεια, θα κατευθυνθούν στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής διαδρομής, «Μουσείο Θήβας» (6.43 χλμ), η οποία θα ξεκινάει εντός του αστικού ιστού και αφού διέλθει σε χωμάτινη επιφάνεια, θα ολοκληρώνεται πλησίον του χωριού Αμπελοχώρι. Παρόμοιο εγχείρημα είχε πραγματοποιηθεί στο Ευβοιωτικό Ράλλυ του 2019, όπου πλήθος κόσμου είχε κατακλύσει τη διαδρομή που περνούσε μέσα από την πόλη της Θήβας. Αυτή τη φορά, βέβαια, τα αγωνιστικά θα φέρουν χωμάτινα ελαστικά, γεγονός που εξασφαλίζει περισσότερο θέαμα για τους θεατές!
Την Κυριακή 4 Ιουνίου, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στις 11:03 στη διαδρομή Κλειδί 1, σε μια ακροπολική ειδική, η οποία επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια, μήκους 18.62 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Το πρωινό loop ειδικών ολοκληρώνεται με την γνωστή κλασική ειδική διαδρομή Θήβα (11:36), μήκους 22.79 αγωνιστικών χιλιομέτρων, η οποία για πολλά χρόνια αποτελούσε μέρος του Ράλλυ Ακρόπολις. Ύστερα από το ενδιάμεσο 30λεπτο Service, οι αγωνιζόμενοι θα επανέλθουν στις ειδικές διαδρομές Κλειδί και Θήβα και θα τερματίσουν στις 16:00 στην πόλη της Θήβας. Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 89.25 χλμ. και τα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα είναι 214.58 χλμ.
Να σημειωθεί πως για τα πληρώματα που θα αγωνιστούν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, στο Κύπελλο Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Legends, ο αγώνας ξεκινάει το Σάββατο 3 Ιουνίου από το ΣΕΧ 0 και ολοκληρώνεται στο Μουσείο Θήβας την Κυριακή 4 Ιουνίου στο ΣΕΧ 3Β, έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο σκέλος του αγώνα και το πρώτο τμήμα του δεύτερου σκέλους (3 ειδικές διαδρομές). Οι αναγνωρίσεις της διαδρομής επιτρέπονται μέχρι το Σάββατο 3 Ιουνίου στις 14:00, με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην ενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Απαγορεύεται, με απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στις ειδικές διαδρομές με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα. Η Γραμματεία θα λειτουργεί στα γραφεία του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (Κύπρου 76, Περιστέρι) έως την Παρασκευή 2 Ιουνίου (ώρες 19:00-21:00). Το Σάββατο 3 Ιουνίου από τις 11:00 έως τις 15:30 θα στεγάζεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο γήπεδο της Θήβας και από τις 17:00 και μετά στο Παλαιό Δημαρχείο Θήβας Την Κυριακή 4 Ιουνίου από τις 08:00 έως τις 17:30 θα στεγάζεται στο Παλαιό Δημαρχείο Θήβας.
Όλες οι πληροφορίες για αγωνιζόμενους και θεατές είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (www.ellada-racingclub.com)