Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40ο Ράλλυ Κένταυρος - Επίλογος ...


Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας - Στέλιος Ηλία αναδείχθηκαν νικητές του 40ού Ράλλυ Κένταυρος με το οποίο άνοιξε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Το Κυπριακό πλήρωμα με όπλο του, το Volkswagen Polo GTi R5, είχε εξασφαλίσει διαφορά μεγαλύτερη των 2 λεπτών στο πρώτο μέρος. Την Κυριακή συνέχισε σε FlatOut ρυθμό και σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο και στα δυο περάσματα από τα "Μελισσάτικα", έφτασε σε μια εύκολη νίκη ολοκληρώνοντας 3 λεπτά μπροστά από τους διώκτες του.  Οι Πανελλήνιοι Πρωταθλητές Χώματος 2021, με την "Ουλλα Ένα" οδήγηση τους, πέτυχαν το 8/8 στις ε.δ αγώνα -μεταξύ των οποίων και στη Powerstage που τους χάρισε 5 extra βαθμούς-και ξεκίνησαν την προσπάθεια κατάκτησης του φετινού ασφάλτινου τίτλου, συλλέγοντας το απόλυτο των βαθμών. Αυτή ήταν η πρώτη ασφάλτινη νίκη του Κύπριου οδηγού στην αγωνιστική του καριέρα. Στη δεύτερη θέση του βάθρου ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Περουλάκης - Λευτέρης Σαρρής. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII, μπορεί να μην κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των νικητών, παρ’ όλα αυτά, στάθηκε επάξια μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό του αγώνα, κατακτώντας παράλληλα τη νίκη στην κλάση C2. Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Πρωταθλητές F2 των προηγούμενων ετών Δημήτρης Κτιστάκης - Μάνος Κτιστάκης. Το πλήρωμα του Peugeot 306, πετυχαίνοντας την τρίτη του διαδοχική νίκη στο βουνό των Κενταύρων ξεκίνησε "με το δεξί" την υπεράσπιση του τίτλου της κατηγορίας. 


Οι νικητές της Group N, Γιώργος Αργυρίου - Δημήτρης Πάσχος εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του Mitsubishi Lancer Evo IX και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ παράλληλα ανέβηκαν στη δεύτερη θέση του βάθρου της κλάσης C2.  Πέμπτοι ήταν οι Γιώργος Γεροδήμος - Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC, συμπληρώνοντας το βάθρο της κλάσης C2. Οι Δημήτρης Μίχος - Κωνσταντίνος Χειράκης, παρά τα 11 χρόνια απουσίας από τους ελληνικούς αγώνες κατάφεραν να κατακτήσουν τη νίκη στη κλάση C5. Το πλήρωμα του Peugeot 208 Rally4 έδειξε να προσαρμόζεται άμεσα στο "νέο του γραφείο" και  ημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους το διήμερο κατάφερε να ολοκληρώσει στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης. Η έλλειψη ελαστικών για βρόχινες συνθήκες περιόρισε τον ρυθμό των Κώστα Κόρακα - Γιώργου Κότσαλη τη σημερινή ημέρα, με αποτέλεσμα να τερματίσουν στην έβδομη θέση. Παρ’ όλα αυτά, το πλήρωμα συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση του βάθρου. Τα 2 Citroen DS3 R3T με πληρώματα τους Γιάννη Κωνσταντινίδη - Δημητρη Κυπαρισσά και Τίτο Τιτάκη - Θοδωρή Μακράκη ολοκλήρωσαν στην όγδοη & ένατη θέση του αγώνα, αντίστοιχα. Τα δυο πληρώματα, με την ίδια σειρά τερματισμού, ακολούθησαν τους Κτιστάκηδες στο βάθρο της κλάσης C3. Οι Γιάννης & Ανδρέας Νομικός με το ex-Skoda Motorsport Skoda Fabia S2000 ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του αγώνα. 


Οι Θανάσης Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης καθώς και οι "τοπικοί" Αποστόλης Βεργοζήσης - Στέφανος Κλόκας ακολούθησαν τους Μίχο - Χειράκη στο βάθρο της κλάσης C5, ανεβαίνοντας στο δεύτερο και τρίτο σκαλί του βάθρου, αντίστοιχα. Τα 2 πληρώματα, που αμφότεροι, αγωνίστηκαν με Peugeot 106 κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα στην 11η και 13η θέση της γενικής κατάταξης. Ανάμεσα τους τερμάτισαν, οι νικητές της κλάσης C6, Γιάννης Κουτσοδήμος - Σπύρος Βλάγκας με Peugeot 106. Ο κυπελλούχος της κλάσης το 2021, μαζί με το συνοδηγό του δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας τη χθεσινή ημέρα και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό σήμερα, έφτασαν σε μια εύκολη επικράτηση. Αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική νίκη του Θεσσαλού οδηγού στο αγώνα, καθώς είχε ολοκληρώσει στη πρώτη θέση στη τελευταία έκδοση του αγώνα το 2021. Τα δυο Citroen Saxo με πληρώματα τους, Βαγγέλη Μασιάλα - Γιάννη Μόσχο και Νίκο Μανούσκο - Ηλία Μανούσκο τους ακολούθησαν στο βάθρο της κλάσης. Για τη κλάση C4, νικητές αναδείχθηκαν οι Ανδρέας Περάκης - Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206, με τους Κώστα Αναγνωστάκη - Δημήτρη Αλεξιάδη να ολοκληρώνουν με το Suzuki Swift Sport στη δεύτερη θέση της κλάσης. Το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Διαμαντής - Ανδρέας Μασιάλας που βρέθηκαν πίσω από τα πηδάλια ενός Toyota Corolla AE86. 

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου συνεχίζεται με το Ράλλυ Λαμίας που θα διεξαχθεί το διήμερο 24-25 Ιουνίου. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι