Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος Γύρος: "Ολυμπιακό Ράλλυ" ...


Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία ήταν οι νικητές του 43ου Ολυμπιακού Ράλλυ που άνοιξε την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το Κυπριακό πλήρωμα ήταν ταχύτερο και στις έξι διαδρομές του αγώνα, ξεσήκωσε τα πλήθη με τα περάσματά του και πέτυχε μια πανάξια νίκη στις ειδικές της Ηλείας με το Volkswagen Polo GTI R5.  Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι με το Skoda Fabia Rally2 Evo, αν και ξεκίνησαν μουδιασμένα, βελτίωσαν τις επιδόσεις τους στη συνέχεια, χωρίς όμως να μπορέσουν να απειλήσουν τους νικητές. Ύστερα, μάλιστα, από ένα τετ-α-κε που είχαν στην τελευταία Φολόη, αποφάσισαν να κόψουν ρυθμό και να μην πιέσουν στην ύπουλη, όπως χαρακτηρίστηκε από πολλούς, ειδική διαδρομή «Επιτάλιο-Αλφειούσα», όντας μακριά από την κορυφή. Άτυχοι στάθηκαν οι νικητές του 2021, Ιωάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος (Skoda Fabia R5), καθώς εγκατέλειψαν στην τρίτη ειδική διαδρομή του αγώνα από σπασμένο κεντρικό άξονα κι ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση. Για 10η φορά ανέβηκε στο βάθρο σε Ολυμπιακό Ράλλυ ο Ιωάννης Μπαντούνας. Ο Πυργιώτης οδηγός, με τον Ηλία Παναγιωτούνη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo VI κινήθηκαν ταχύτατα, απέφυγαν τα λάθη και επικράτησαν στην κατηγορία C2. 


Τέταρτοι γενικής και πρώτοι στην Ομάδα Ν ολοκλήρωσαν οι εντυπωσιακοί Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο 34χρονος οδηγός, στη δεύτερη επίσκεψή του στον Πύργο, πιο ώριμος αυτή τη φορά, ήταν ταχύτατος και δεν απειλήθηκε από τους διώκτες του στην κατηγορία. Πέμπτοι τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Δημήτρης Σαΐνης, οι οποίοι αν και στις αρχές αντιμετώπισαν πρόβλημα με το διαφορικό του Mitsubishi Lancer Evo IX, στη συνέχεια το ξεπέρασαν, τερματίζοντας παράλληλα δεύτεροι στην Ομάδα Ν. Στην πρώτη του εμφάνιση με Mitsubishi Lancer Evo IX R4, ο Κυπελλούχος Χώματος του 2018, Στέλιος Λαϊνόπουλος με τον Λάμπρο Ζωγράφο δίπλα του, δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους, καθώς ένα σπασμένο ημιαξόνιο τους έστειλε πρόωρα εκτός αγώνα κι ενώ είχαν ωραία μάχη με τους Τζέμο-Σαΐνη για τη δεύτερη θέση της Ομάδας Ν. Για άλλη μια φορά μας άφησαν άφωνους με τις επιδόσεις τους οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς. Το πλήρωμα του Ford Fiesta Rally4 τερμάτισε στην έκτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση της F2 και της C5, συνεχίζοντας τις πολύ καλές εμφανίσεις του στις ειδικές της Ηλείας. 


Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι σαφώς βελτιωμένοι οδηγικά, Αργύρης Τσούλος-Πάνος Σπυρογιάννης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, αφήνοντας πιο πίσω τους τρίτους της Ομάδας Ν, Ηλία Τσετσώνη-Βασίλη Μπασιούκα με Subaru Impreza N12. Έφτασαν στην πηγή, αλλά δεν ήπιαν νερό οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Κώστας Κόντος που αν και ήταν τρίτοι στην Ομάδα Ν, εγκατέλειψαν στο τέλος από πρόβλημα στη μετάδοση του Mitsubishi Lancer Evo IX. Ένατοι γενικής τερμάτισαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στην F2 το 2015, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας. Στην πρώτη του επαφή με το Peugeot 208 R2, το δίδυμο ξεκίνησε υποτονικά, στη συνέχεια όμως ανέβασε ρυθμό και ανταμείφθηκε με τη δεύτερη θέση τόσο στα δικίνητα, όσο και στη C5. Δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς οι οποίοι προδόθηκαν από το κιβώτιο ταχυτήτων του Toyota Starlet KP60, όντας δεύτεροι δικίνητοι μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης. Στην επιστροφή τους έπειτα από τέσσερα χρόνια στον Πύργο, οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης τερμάτισαν στη δέκατη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας πιο πίσω τους τοπικούς Ιωάννη Γιαννακόπουλο-Ιωάννη Φωτεινογιαννόπουλο που δεν κινήθηκαν άσχημα στην πρώτη τους επαφή με το Subaru Impreza N12. Στην τρίτη θέση της F2 και στην πρώτη της C3, τερμάτισαν οι Γιώργος Αμούτζας-Γιώργος Ηλιόπουλος με το Renault Clio RS, με τον 26χρονο δημοφιλή ηθοποιό να αποδεικνύει για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα πως έχει την ταχύτητα και μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Δεύτεροι στη C3 τερμάτισαν οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος με το ανανεωμένο Ford Escort MKII, προσφέροντας άπλετο θέαμα στις ειδικές διαδρομές. Τρίτοι στη C3 τερμάτισαν οι Θεόδωρος Καλαμαράς-Βίκυ Ψαράκη με Renault Clio Ragnotti. Οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος (Toyota Corolla AE111) ήταν οι νικητές στη C4, ξεπερνώντας στην τελευταία ειδική διαδρομή τους Πάνο Τριαντόπουλο-Κωνσταντίνο Δελέγκο που αντιμετώπισαν μηχανική βλάβη με την Toyota Corolla AE86 και αναγκάστηκαν να κόψουν ρυθμό στην ειδική διαδρομή «Επιτάλιο-Αλφειούσα». Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος με Toyota Corolla AE92. 


Στην τρίτη θέση της C5 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Fiesta Rally4. Στη C6, οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Ιωάννης Νικολακόπουλος ήταν οι κυρίαρχοι με το Toyota Yaris, αφήνοντας πιο πίσω τους Παντελή Τζαβάρα-Τάκη Μιχαλόπουλο (Toyota Starlet EP91) και Ιωάννη Αθανασόπουλο-Ιωάννη Κουζούλη (Toyota Yaris). Χαμηλά στην κατάταξη ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος οδηγώντας εντυπωσιακά  το Mitsubishi Lancer Evo VIII που είχαν για πρώτη φορά στα χέρια τους. Αιτία ήταν ένα κλατάρισμα που δεν τους επέτρεψε να ευχαριστηθούν τον αγώνα όσο θα ήθελαν. Εγκατέλειψαν στην τρίτη Φολόη οι Κύπριοι Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός με Citroen DS3 R5. Ο Πρωταθλητής Κύπρου του 2019 αρχικά είχε κλατάρισμα στη δεύτερη ειδική του αγώνα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και στη συνέχεια τέθηκε εκτός αγώνα από πρόβλημα στην αντλία βενζίνης του γαλλικού «όπλου». Ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Ford Fiesta R2 έστειλε νωρίς εκτός αγώνα τους Θεόδωρο και Δημήτρη Πανούτσο. Στην πρώτη ειδική διαδρομή, εγκατέλειψαν και οι Χρήστος και Δήμητρα Καστή. Μάλιστα, το Peugeot 206 που οδηγούσαν μπλόκαρε το δρόμο, με αποτέλεσμα να υπάρξει ολιγόλεπτη καθυστέρηση στον αγώνα. Μια επαφή με δέντρο είχε ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη για τους Ανάργυρο Λυμπέρη-Ηλία Καραγκούνη με Subaru Impreza N12. Από τα 44 πληρώματα που εκκίνησαν, τερμάτισαν τα 32. Το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ πραγματοποιήθηκε από το αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές του αγώνα ήταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Θεσμικοί υποστηρικτές ήταν η ΔΗΚΕ Πύργου, το Επιμελητήριο Ηλείας και ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής. H Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) θέλει να ευχαριστήσει όλους τους αγωνιζόμενους που έλαβαν μέρος στο 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ και να ανανεώσει το ραντεβού της για το 2024!





Νικητές Κατηγοριών

C1: Αλέξανδρος Τσουλόφτας/Στέλιος Ηλία – Volkswagen Polo GTI R5

C2: Ιωάννης Μπαντούνας/Ηλίας Παναγιωτούνης – Mitsubishi Lancer Evo VI

C3: Γιώργος Αμούτζας/Γιώργος Ηλιόπουλος – Renault Clio RS

C4: Γιώργος Μανέτας/Ανδρέας Αδαμόπουλος – Toyota Corolla AE111

C5: Επαμεινώνδας Καρανικόλας/Γιώργος Κακαβάς – Ford Fiesta Rally4

C6: Δημήτρης Σταυρόπουλος/Ιωάννης Νικολακόπουλος – Toyota Yaris







Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Με 17 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 18 και 19 Μαΐου το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου, δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ - Πανηγυρική Εκκίνηση ...

Κατάμεστη ήταν η Κεντρική Πλατεία Πύργου, η οποία το βράδυ του Σαββάτου φιλοξένησε την Πανηγυρική Εκκίνηση του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ. Το κοινό γνώρισε από κοντά τα 50 πληρώματα που την Κυριακή θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο, φωτογραφήθηκε μαζί τους και χειροκρότησε όλους τους αγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το παρών έδωσαν στην εκδήλωση πλήθος τοπικών αρχόντων του τόπου, οι οποίοι με τη σειρά τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα πληρώματα. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργ