Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Jeep στο 57ο Easter Jeep Safari ...


Μια νέα σειρά εντυπωσιακών πρωτοτύπων της Jeep® θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά οι χιλιάδες φίλοι της μάρκας που θα συμμετέχουν στο 57ο Easter Jeep Safari που πραγματοποιείται την περίοδο 1-9 Απριλίου στο «2ο σπίτι της Jeep», την περιοχή Moab στη Γιούτα των Η.Π.Α. Το βασικά μηνύματα της φετινής χρονιάς είναι η εξηλεκτρισμένη κίνηση και η απόλαυση που μπορεί αυτή να προσφέρει στους φανατικούς φίλους της εκτός δρόμου οδήγησης. «Κάθε χρονιά περισσότεροι από 20.000 φίλοι της Jeep έρχονται στο ετήσιο Easter Jeep Safari για να απολαύσουν εκτός των άλλων το Jeep τους στις πλέον δύσβατες διαδρομές», δήλωσε ο κ. Jim Morrison, επικεφαλής της μάρκας για τη Β. Αμερική. «Εδώ είναι το ιδανικό μέρος για να δείξουμε στους φίλους μας ότι έχουμε τη δυνατότητα να ανεβάσουμε ακόμα ψηλότερα τον πήχη και να πάρουμε τη γνώμη τους για το πως φαντάζονται και εκείνοι το μέλλον της μάρκας.» Τα επτά πρωτότυπα της Jeep που παρουσιάζονται φέτος εφοδιάζονται με προηγμένα -εξηλεκτρισμένα ή μη- συστήματα κίνησης και είναι τα:

Jeep Wrangler Magneto 3.0: Η τρίτη γενιά του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού πρωτοτύπου στην ιστορία της Jeep έρχεται για να διευρύνει τα όρια της κίνησης 4x4. Το πρώτο Magento παρουσιάστηκε το 2021 και εντυπωσίασε με το συνδυασμό αμιγώς ηλεκτρική κίνησης 4x4 και μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Φέτος το πρωτότυπο έρχεται με αναβαθμισμένο το σύστημα ηλεκτροκίνησης, μέγιστης απόδοσης 625 ίππων, διαθέτοντας 20% αυξημένη αυτονομία σε σχέση με το Magento 2.0.

Jeep Scrambler 392 Concept: To 1981 to Jeep Scrambler (CJ-8) ήταν το πρώτο cabrio pick-up στην ιστορία της μάρκας. Περισσότερα από 40 χρόνια αργότερα, το πρωτότυπο 392 Scrambler συνεχίζει την παράδοση του προγόνου του με μια εντυπωσιακή παρουσία που βασίζεται στο τετράθυρο Jeep Wrangler Rubicon και τον V8 κινητήρα HEMI 6.4 απόδοσης 470 ίππων. Ακόμα ένα εντυπωσιακό στοιχείο του πρωτοτύπου είναι το σύστημα πνευματικής ανάρτησης που επιτρέπει την αύξηση του ύψους έως και 14 εκατοστά.

1978 Jeep Cherokee 4xe Concept: Ακόμα μια αναδρομή στο παρελθόν με ένα ρετρο-μοντέρνο πρωτότυπο που βασίζεται στην ιδέα του Jeep Cherokee (SJ) του 1974. Τότε βάση αποτελούσε η δίπορτη έκδοση του Wagoneer που εφοδιαζόταν με σπορ στοιχεία, ενώ σήμερα το πρωτότυπο φέρνει την παράδοση στο σήμερα της εξηλεκτρισμένης κίνησης. Το Jeep Cherokee 4xe Concept ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα Jeep Cherokee του 1978, το οποίο όμως στη συνέχεια δανείστηκε τα μηχανικά μέρη από το Jeep Wrangler Rubicon 4xe του 2022. Το αμάξωμα του πρωτοτύπου μετασκευάστηκε έτσι ώστε η κλασσική μορφή του Jeep Cherokee SJ να συνδυαστεί με τη σύγχρονη, εξηλεκτρισμένη εποχή της μάρκας και το καινοτόμο plug-in hybrid σύστημα 4xe.

Jeep Wrangler Rubicon 4xe Concept: Μια ακόμα ιδιαίτερη χρωματική επιλογή από τη Jeep, όπου με το βασισμένο στο υβριδικό Wrangler Rubicon 4xe πρωτότυπο, προκαλεί τόσο με το ροζ απόχρωσης αμάξωμα, όσο και με το εξίσου ξεχωριστό εσωτερικό. Εκτός από την εντυπωσιακή παρουσία σε αισθητικό επίπεδο, το Wrangler Rubicon 4xe Concept εξοπλίζεται με μια σειρά αξεσουάρ -όπως για παράδειγμα το σύστημα πνευματικής ανάρτησης- με στόχο τις ακόμα μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Grand Wagoneer Overland Concept: Το νέο Grand Wagoneer, το εντυπωσιακό πολυτελές SUV της μάρκας, αποτελώντας ένα αυθεντικό Jeep δεν φοβάται τις εκτός δρόμου προκλήσεις. Παρ’ όλα αυτά οι σχεδιαστές της Jeep αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα. Εφοδιασμένο με τον 3λιτρο Hurricane Twin Turbo κινητήρα των 510 ίππων, το Grand Wagoneer Overland Concept εκπλήσσει  με την πτυσσόμενη και κλιματιζόμενη(!) σκηνή RedTail Overland Skyloft που βρίσκεται στην οροφή του αυτοκινήτου και αναπτύσσεται αυτόματα σε μόλις 10 δευτερόλεπτα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι εντυπωσιακοί τροχοί που σε συνδυασμό με τις μετατροπές στους προφυλακτήρες και τα φτερά επιτρέπουν στο πρωτότυπο να μεταφέρει τον οδηγό και τους επιβάτες σε όποιο σημείο θέλουν με απόλυτη ασφάλεια και άνεση.

Jeep Wrangler Rubicon 4xe Departure Concept: Έχοντας το μοναδικό χαρακτηριστικό αφαίρεσης τμημάτων του αμαξώματος για άμεση επαφή με τη φύση, το συγκεκριμένο πρωτότυπο βασίζεται στο δημοφιλέστερο plug-in hybrid μοντέλο στις Η.Π.Α. το Wrangler 4xe. Και σε αυτή την περίπτωση η έμφαση δίνεται στην περαιτέρω ενίσχυση των ήδη κορυφαίων εκτός δρόμου δυνατοτήτων του μοντέλου, αλλά  και της πρακτικότητας μέσω των έξυπνων αποσπώμενων πρόσθετων αποθηκευτικών χώρων.

Jeep Gladiator Rubicon Sideburn Concept: Εφοδιασμένο με τον V6 κινητήρα Pentastar των 3,6 λίτρων, το βασισμένο στο δημοφιλές pick-up της μάρκας πρωτότυπο έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, ενώ εφοδιάζεται με αμορτισέρ της BILSTEIN που διαθέτουν ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης, έτσι ώστε να ανταπεξέρχονται στις πλέον δύσκολες εκτός δρόμου απαιτήσεις. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η μεταλλική κατασκευή που αφενός προστατεύει τη μάσκα, αφετέρου ξεδιπλώνει έτσι ώστε να δημιουργεί έναν πάγκο για την ξεκούραση του οδηγού και των επιβατών στις μεγάλες εκτός δρόμου διαδρομές. Ακόμα ένα στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η ελαφριά, αλλά ανθεκτική κατασκευή από ανθρακονήματα και ατσάλι που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης.

To Jeep Easter Safari παραδοσιακά διαρκεί 9 ημέρες και ολοκληρώνεται την Κυριακή του Πάσχα των Καθολικών. Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν και διαδρομές εκτός δρόμου με διάφορα επίπεδα δυσκολίας, με τη σχετική κλίμακα να ξεκινά από το 1 (πολύ εύκολες διαδρομές) και να φτάνει το 10 (διαδρομές για οχήματα εκτός δρόμου με ειδικές τροποποιήσεις). Η φετινή διοργάνωση είναι η 57η του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί την περίοδο 1-9 Απριλίου 2023. Κάθε χρονιά, στην εκδήλωση η Jeep παρουσιάζει μια σειρά πρωτοτύπων με στοιχεία που αρκετές φορές παίρνουν στη συνέχεια το δρόμο της παραγωγής, όπως είναι για παράδειγμα τα ιδιαίτερα χρώματα ή τα καινοτόμα αξεσουάρ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει